Nu rezista…

Am un ruj Estee Lauder, nici nu mai stiu cum se numeste. E cu ambalaj auriu. Nu rezista pe buze 😦

3 păreri la “Nu rezista…

  1. Eu am vrut sa-mi iau un gloss de la Estee lauder. Pana la urma am ales clinique, un ruj gloss, abica e baton dar e ffffff cremos, si e ok. Am si dior si L oreal si ma inteleg bine.

  2. Rujurile de la Estee nu sunt prea rezistente,dar sunt f. hidratante.Ti-am descoperit blogul din intamplare si vad ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu f. multe lucruri.
    Ma bucur sa te”cunosc”.

Lasă un răspuns

