Gel de dus

Pana nu demult, nu dadeam mare atentie gelului de dus. Pe scurt, orice Nivea sau Dove era ok. Pana am descoperit Body Shop de capsune, varianta gentle scrub… Yummy!

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 6 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

6 păreri la “Gel de dus

  1. Ufff si mie imi plac geluriled e dus frumos mirositoare de capsuni , cirese, etc. Din pacate nu le pot folosi prea des deorece usuca pielea, nu-s as cremoase cum imi plac mie, fac multa spuna etc. M aspal cu Avene acum si A-derma care nu prea au miros…bine au acel miros de bine, curat dar cam atat. Prietenului ii cumpar geluri de dus frumos mirositoare, de la Yves Rocher si The body shop. Ador pepenele, capsunele kiwi yummy. cica au scos cei de la Body Shop o gama ecologica, am vrut din suflet sa testez un ser calmant cu aloe dar mirosea a ranced deoarece in magazin te coceai de caldura deci am ramas reticenta. gama aceasta are si geluri de dus la preturi acceptabile care miros ok, dar nu m.am uitat pe eticheta deoarece nu eram asa interesata sa cumpar. Tu ce parere ai de the body shop? Isi merita banii? eu am tot incercat una alta luate la reducere si sa zicem ca 10 euro o lotiune de corp e ok dar nu facea mai mult. La 20 22 euro nu as fi cumparat-o. am avut un scrub….nimic,un alt scrub de corp la fel nimic. am citit lucruri bune despre gama matifianta. Eu sunt cu dermatoul sau home madeul dar uneori as vrea un rasfat body shopul ar fi alternativa? App mi-am luat crema de la Biotherma. Za best shit evar, deci e bestiala. Hidrateaza , lasa pielea moale,nu o ingrasa, sa mai zic ca am luat-o doar cu 30 de euroin locd e 45 46? Mi-as mai lua una sa am. Este minunata. e pt prima oara cand imi permit ceva mai mult decat Avene, La roche, Ivatherm etc. Am tester la gel, o sa vad cum e poate il iau pt vara. Sarna pentru reviewuri

  2. Monica, parerea mea sincera este ca Body Shop e marketing si atat. Gelul de dus la care fac eu referire nu usuca pielea, miroase grozav, dar nu e la nivel de dermato. Nu stiu cat costa, l-am primit cadou intr-o trusa.

  3. Eu folosesc cam de un an gelul de dus Green Tea de la Elizabeth Arden….pe langa acesta, mi-am luat de multe ori si crema de corp din aceeasi gama cu ceai verde si miere…are niste gogoloaie galbene (cu miere) care se topesc in timp ce te dai cu crema…si mi-am luat, ca sa fie gama completa, si apa de corp…tot cu ceai verde…de fiecare data cand le folosesc, sunt innebunita dupa miros…poti sa folosesti numai gelul de dus…miroase de simt ca mi se inmoaie picioarele…este bestial!!! daca imi permit in continuare sa il iau, nu cred ca il voi schimba vreodata…dar acum pot s stau linistita, ca mi l-am comandat de pe strawberry.net la 500 ml si imi ajunge cam jumatate de an…

    Vi-l recomand, fetelor, cu cea mai mare incredere…si daca dupa ce va delectati cu gelul de dus folositi si crema, pielea voastra va fi fericita :))

    O zi frumoasa tuturor!

  4. gelurile de dus TBS usuca pielea foarte tare si eu am vreo 4 desfacute si tot imi jur ca nu mai cumpar dar ma tenteaza mirosul 😦
    si sunt pline, pline de chimicale si parabeni la fel ca dove, nivea
    macar dove hidrateaza…

  5. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  6. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

