36. Ce nervoasa sunt! :D

„Vai, sunt un pachet de nervi, chiar ca nu mai pot, tu, iar trebuie sa schimb fustele astea… pai da, 38 mi-e mare, acum imi trebuie 36 si chiar si asta joaca pe mine!”

Îhâm. Asa am ajuns eu sa realizez, in urma cu ceva ani, intr-o cabina de proba, vorbind furioasa la mobil, tragand pe mine niste fuste, ca o luasem pe campii fara flori. De la marimea 46, ajunsesem la 36.

Si brusc, cand am constientizat ca ma plangeam de numarul 36 (!), am tacut, rusinata. Imi luase exact un an de dieta si sport sa ajung la acest nivel si nu eram in stare sa ma bucur de el. De la povestea cu revelatia pe care v-am povestit-o, m-am bucurat in fiecare zi de hainele mele 36.

Dragi prietene care va luptati cu kilogramele, va urez din suflet un moment penibil in care sa va vaitati de 36, ca apoi sa profitati in fiecare zi de noua silueta si de realizarea voastra! Se poate, va garantez.

Categorii: Kg in plus, Miranda | Etichete: , | 23 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

23 de păreri la “36. Ce nervoasa sunt! :D

  1. Uau. Felicitari! Ma bucur sa aud ca mai exista si femei cu o vointa de fier.
    Aud prea des in jurul meu femei vaitandu-se ca sunt grase, in acelasi timp in care infuleca fast food sau altele de genul…
    Felicitari inca o data. Sa te bucuri de silueta ta din tot sufletul!!!

  2. Anitta, multumesc, am mai scris despre povestea cu kilogramele la mine… dar am simtit nevoia sa scriu din nou pentru ca vad a crescut traficul foarte mult pe articolele legate de operatiile de slabire si am simtit nevoia sa le incurajez pe vizitatoarele blogului care se confrunta acum cu aceasta problema…

  3. Miranda, chiar ai purtat marimea 46, vreodata?Sunt uimita la propriu, de la 46 la 36 este un pas daca nu urias , cel putin foarte mare! Eu mereu am purtat 36 si au existat momente cand voiam 38 dar trebuia sa ma straduiesc foarte tare sa il obtin.Felicitari pentru 36, bucura-te de el cat mai mult!

  4. Da, Adelina, am purtat. Sa stii ca nu ajungi de fericita la masuri mari, iar efortul sa te intorci in lumea zveltilor este infernal. Cum am mai scris, a durat un an (iar pana am avut si forme ferme etc.) a mai durat cam 7 luni… Adica nu sunt miss, dar nici nu se compara. Insa chiar mananc asa cum am mai scris si fac sport. Este deja un stil de viata.

  5. Felicitari Miranda! Cat dreptate ai la capitolul fermitate….e de lucrat si aici. Bebita mea are 1 an si 5 luni si la aniversarea ei de 1 an am sarbatorit si eu -20 kg acumulate in sarcina….dar mai am de lucrat la fermitate…Pb e ca am slabit fara a face ceva deosebit, mai mult pe fond psihic, am alaptat 1 an si 3 luni…ufff si am pierdut-o pe scumpa mea bunica, a doua mama pentru mine…..
    Si uite asa desi am aceleasi kg ca inainte de sarcina corpul nu e la fel…trebuie vointa multa, ambitie…am inceput cu alergatul pt ca imi face placere si ceva exercitii at home.
    Bravo tie pentru trecerea de la 46 la 36, esti de admirat!

  6. Draga Carmen, relax, vei ajunge cum vrei. La mine este funny ca sunt mai subtire ca la 24 de ani, desi am 5 kg in plus (vad pe hainele pastrate de atunci). Marimea nu vine doar de la greutate, ci si de la sport si de la cum ti se remodeleaza, la propriu, corpul.

  7. Draga Miranda,

    Inca o postare prin care pur si simplu ma incanti! Este oribil sa porti masura 46 – exact in acest punct ma aflu eu acum. Imi este greu sa ma apuc de slabit si iti marturisesc ca nu stiu de unde sa ma apuc. Am obiceiuri incredibil de proaste si am un buget… studentesc pentru hrana, cu atat mai putin pentru sport.

    Mi-ar placea tare, tare mult sa mai scrii despre slabire si sa imi spui, atat mie, cat si celorlalte cititoare ce inca sunt studente si nu au deloc un buget satisfacator, cum sa slabim si sa ne tonifiem pielea dupa.

    Multumesc!

  8. Buna, Miranda! Da, ne plac articolele tale despre slabit. 🙂 Si eu oscilez intre 36 si 38 acum si mai cobor, usor, usor. Nu am tinut o cura efectiv, doar am avut grija mai mult cu ce mananc, cand si cat, ultimele considerandu-le mai importante. Am inceput cand purtam 42, vara trecuta. Fiind asa cald afara, mancam mai putin, imi mai faceam salate, am vazut ca incep sa slabesc, si am continuat. :). Am 25 de ani. Am ajuns iar la greutatea pe care o aveam in liceu :). Am slabit 6 kg, adunate in 7-8 ani. Nu pare mult, dar e bine sa mai si resetezi contorul din cand in cand. Saptamana trecuta, am fost la croitorie cu 5 rochite de zi, la modificat. 😛 Si eu ma plangeam ca nu-mi mai vin. Dar sper sa mai fie nevoie 😛

  9. Draga Tara, reteta este simpla: 5 mese pe zi, in principiu cam asa:
    – mic dejun din omleta la tefal (ou, putin ulei de masline in compozitie), salata de rosii/castraveti, paine de secara (2 felii); poti inlocui omleta cu mozarella sau cu sunca de pui (daca e facuta de tine, deci piept de pui afumat la bunica in curte, este ideal);
    – gustare: 1 fruct;
    – pranz: friptura de pui/vita/curcan, salata verde / de varza/fasole verde la cuptor/mancare de varză la cuptor/conopida la cuptor etc., 1 felie de paine de secara;
    – gustare: 1 fruct;
    – seara: iaurt cu o felie de paine de secara sau friptura de pui/curcan/peste cu salata/spanac/brocoli
    Dupa, in timp, o sa inveti singura cum sa mananci, vei gati singura mult la cuptor etc.
    Insa minim trebuie 4 mese pe zi, respectiv sa spui NU zahar, NU faina alba, NU prajituri din comert (maxim un chocolat fondue sau o inghetata de fructe, dar rar), Nu mezeluri, NU sucuri. Si multa rabdare, caci se slabeste in timp… foarte frumos, daca te apuci de mers rapid pe jos in fiecare zi cate o ora legat (sau daca faci sala). Pielea corpului se cremuieste zilnic, in mod obligatoriu si, daca poti, ar fi bun si ceva masaj.
    In fine, daca vei citi cartile Mihaelei Bilic, lui Carmen Bruma (mai ales!) si Montignac, iti vei face singura regimul de viata si peste un an nu te vei mai recunoaste in oglinda 🙂

  10. Miranda, iti multumesc din suflet pentru sfaturi! Azi am citit toata partea de slabire de pe blogul tau si sunt foarte incantata ca ai slabit frumos si fara efect yo-yo. Poate gasesc cartea lui Carmen Bruma la vreo biblioteca sau de imprumut – pe cea a lui Monti o am, am si pus in practica o perioada, dar pe atunci nu stiam sa gatesc!

    O crema de corp buna – si nu foarte, foarte scumpa – mi-ai putea recomanda? Am lapte de corp cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant, dar are o multime de substante dubioase si imi irita pielea destul de tare.

    Multumesc ca ne dedici din timpul – si „intelepciunea” ta! 😛

  11. tara, si eu am purtat 46 si nu mi s-a parut nimic oribil 🙂 acum port 42 , sau ma rog, uk 14 pentru ca de acolo imi iau toale 🙂 e ok si sa fii mai „mare” pur si simplu exista mai multe tipuri corporale, nu trebuie sa faci foamea 🙂

  12. Vai, Saby, cat de mult imi place shoppingul in Londra, atat de adaptat ORICAREI marimi, inclusiv ca variante de inaltime… 😉

  13. merci Miranda! buna remarca centimetrii versus kg…la un moment dat m-am tinut de aerobic, asa vreo 2 ani…era mandra de mine in costum de baie…MISCAREA e ESENTIALA!
    numai bine!

  14. Wow, suna grozav! Stiu ca uleiul de migdale este foarte hidratant si este bun ca ulei de baza, in care sa amesteci altele. Te dai pe pielea uda, dupa dus? Am luat si eu un ulei de corp cu aloe vera de la Alverde (DM), cu care ma dadeam imediat dupa dus si apoi ma uscam cu prosopul, dar nu mi s-a parut ca avea cine stie ce efecte anticelulitice sau de fermitate…

  15. Fetelor, sa ai un corp frumos, armonios este un lucru greu de obtinut si va felicit daca v-ati atins telul! Cu toate acestea insa, marimile nu sunt relevante, deoarece standardul de 38 este cu multi cm in plus fata de ce insemna aceasta marime in urma cu cativa ani. Nu uitati ca marimea 36 spre 34 ar trebui sa fie foarte mica, si numai femeile foarte slabe sau cu o osatura foarte ingusta ar trebui sa incapa in aceasta marime. Sau, ca sa va convingeti, puteti compara marimea 34 de la Orsay cu marimea 34 de la Zara, veti constata diferente foarte mari. Eu sunt (eram, acum sunt insarcinata in 4 luni) purtatoare de marimea 34 – 36 si am ajuns la aceste concluzii in desele vizite prin cabinele de proba ale diverselor magazine.

    Ce conteaza este sa te simti bine in pielea ta, si sa nu uitati ca fiecare femeie este diferita de alta – spre ex, pentru unele femei, greutatea de 50 de kg este mult sub limita normalului, pe cand pentru altele este una ideala.

    Va urez succese in ceea ce va propuneti!

  16. Asa este, Georgiana. Si mi se pare foarte important sa decizi cand anume chiar esti multumita… nu sa alergi continuu dupa un ideal de corp.

  17. eu tocmai mi-am luat blugi marimea 36 de la orsay iar la zara port 38 la blugi
    oricum am ramas socata ca mi-e buna marimea 36 🙂

  18. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  19. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

