Ce minuni face coafeza mea…

Azi, la supermarket, un pusti de vreo 25 de ani, de la casa, frumusel foc, a flirtat cu mine pe fata! Abia dupa ce am plecat, am realizat de ce: eram proaspat coafata, dar in stil mai neingrijit (stiti voi, cica „natural”), deci, frumusica, me too… Minunile periei si foehnului 😉

Categorii: Miranda, Realisme amuzante | Etichete: | 7 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

7 păreri la “Ce minuni face coafeza mea…

  1. of Miranda, este oki asta insa mie mi se pare ( poate doar mi se pare) ca devii prea obsedata de problema varstei. E super ca arati mai tanara decat esti ( si eu la fel si nu numai ca arat mai tanara dar ma si simt asa), insa in ultimul timp mi se pare ca, fara sa vrei, in postarile tale ,esti din ce in ce mai obsedata de varsta si tinerete ca si cum nu ai avea, sincer, si alte preocupari in timpul liber decat felul cum arati, sa arati cat mai tanara…sper sa nu te superi…nu te cunosc, nu stiu nimic despre viata ta, insa, din punctul meu de vedere, ceea ce scrii tu in utlimul timp, mi se pare ca ascunde foarte multe frustrari pe care incerci sa le uiti concentrandu-te la modul exasperant pe frumusete ….scuze daca am jignit.

  2. Nu m-ai jignit deloc, Flipo, dar este adevarat, sunt destul de „obsedata” de beauty. Nu iti imagina ca sunt vreo miss, dar imi dau silinta sa nu imbatranesc inainte de vreme. Pe de alta parte, ma uimeste sincer cand vad ca exista ocheade si flirturi si dupa un anume 30+… insa, de obicei, pe un anume fond de ingirjire cosmetica, nu doar cu ce iti da mama natura, cum se intampla in adolescenta sau studentie. Insa voi incerca sa scriu mai rar despre asemenea uimiri 🙂

  3. ma fetelor ce e cu noi de avem obsesia asta sa ni se spuna mereu ca aratam mai tinere decat suntem??? o vad peste tot in jurul meu la prietene, rude…si ce daca avem 35 si aratam de 35? e ceva rau in asta? eu am 34 si lumea parca se simte obligata cand le spun varsta sa sara cu vaai dar arati mai tanara.
    cred ca noi femeile avem nevoia asta de reconfirmare a tineretii pana murim…si e pacat ca viata e scurta, ar trebui sa traim mai relaxate…
    ca pana la urma cu ce ne ajuta ca aratam mai tinere? organismul nostru are varsta din buletin si trebuie tratat ca atare.
    eu nu mai vreau sa fiu nici cu un an mai tanara, am si am avut o viata plina cu de toate, bune/rele…important cred eu e sa fim SANATOASE la trup si minte, atunci ai chef si sa te aranjezi si sa fii cea mai frumoasa
    scuze daca am deranjat, sunt sigura ca esti frumoasa Miranda, complimente pentru felul in care te mentii, te citesc cu placere.
    asa ca fiti relaxate fetelor ca viata e trecatoare! traiti frumos si iubiti la fel!

    PS – cateodata am impresia ca barbatii profita de chestia asta cu varsta si ne exploateaza slabiciunea…am vazut de multe ori doamne intepate rau care la auzul unui astfel de compliment se imbujorau….

  4. Miranda, eu ma bucur ca „esti obsedata de beauty”, macar cat ma relaxez pe blog-ul tau, mai mai impregnez si eu de niscaiva informatii, disciplina in materie, sperante si tot asa:) si cand scrii despre starile de bine aferente (mai mult sau mai putin profunde), cred ca esti in logica blog-ului…eu, una, receptionez pozitiv aceste postari. asa ca zic sa nu te cenzurezi….

  5. Draga Carmen, poti sa fii sigura ca de la barbati ni se trage si tot ei sunt marii profitori sa ne puna putin in umbra… Dar, de obicei, cred ca suntem interesate sa aratam mai bine din cauza realitatilor din jur. De exemplu, eu stiu nominal 4 cazuri unde barbatii si-au parasit sotiile de 30+ pentru niste domnisoare de 24-26 de ani… si de aici, un intreg cortegiu de frici care au iesit la suprafata in grupul meu de prietene si amice. Personal, nu cunosc nici un caz in care ea, la 30+, sa il fi parasit pe el pentru un alt domn de cca. 25 de ani. Aceasta este o realitate si nu este atat de rara pe cat am dori. Cred ca este si o explicatie pentru obsesia feminina de a arata mai tanara. A doua explicatie este, in ce ma priveste, vanitatea…. Ma bucura comentariul tau, sper sa mai scrii aici 🙂

  6. Draga me, multumesc. Acest blog este doar despre o parte a mea… dupa cum bine ai subliniat 🙂

  7. Pertinente observatiile tale legate de barbatii care parasesc, acuma stim cu toate cam unde au ei creierul dar mai sunt si exceptii, am vazut si femei de 60 de ani inca aratoase si care au parte de priviri dragastoase si „ocheade”din partea partenerilor, e adevarat sunt din alta generatie…
    Ma incapatanez sa cred ca or mai fi si barbati dastepti care nu pleaca la prima fluturare de sani a unei june de 20+, ma includ si eu aici…hihihi…

Lasă un răspuns

