Blind date

Din categoria experientelor de viata ale prietenelor mele… Sa ii spunem D., are 33 de ani si este singura de ceva vreme. M-am intalnit intr-o seara cu ea si arata absolut superb, cu un machiaj splendid, cu o rochie care ii venea minunat. Frumoasa, pe bune!

In acea seara, D. a avut ceva mai tarziu, dupa intalnirea noastra, un blind date, aranjat de o prietena comuna. Si ce blind date a mai fost! Cu un manager de 42 de ani, marlan la modul propriu, care nu a facut nimic altceva, din cate spune D.,  decat sa se laude si sa se laude… dar fara cei sapte ani de acasa.

Potentialul partener nu mai este, dar machiajul a rezistat. Si am decis, dupa ce am facut in comun haz de necazul lui D., sa repete tinuta din acea seara si sa iesim intr-o seara, intre fete. Nu de alta, dar prea arata bine in acea seara! 😉

3 păreri la “Blind date

  1. Buna Miranda
    Am o intrebare off topic: spuneai intr-un post mai vechi ca nu te-au impresionat deloc produsele de,la Clinique ca dupa 2 ani de utilizare ca la carte nu si-au indeplinit promisiunile.Pot sa te intreb ce te asteptai sa faca si nu au facut? Eu sunt fan Clinique si de 7 ani utilizez numai gama pt hidratare de care sunt f f multumita( mai ales all about the eyes rich care mi se se pare superba).Insa de acum cam ar trebui sa incerc si gamele anti rid,first signs ceva de genu si mi e frica sa nu ma dezamageasca..
    Astept raspunsul tau,putin detaliat daca se poate:-)
    Merci

  2. Buna, Carmen, nu am vazut efecte pe termen scurt (iluminare, netezire etc.), asa cum se intampla, de exemplu, la Nuxe, Biotherm etc.

  3. Legat de Clinique, off topic si eu, va pot spune ca am facut o dermatita urata folosind laptele lor demachiant Take the day off. E prima (si sper, ultima)reactie alergica pe care o dezvolt la un produs cosmetic (de fapt, la un produs in genere). La sfatul medicului dermatolog, am inceput sa testez orice fel de produs cosmetic, intr-un mod similar celui in care se testeaza vopseaua de par. Daca trece testul celor 48 h, il folosesc, daca nu, nu!

Lasă un răspuns

