In atentia naivelor

– Vai, draga, cat poti sa arati de bine! Doamne, dar tu nu mai imbatranesti?!

– Vai, tu, esti prea draguta! Dar nu am facut nimic, asa sunt eu…

– Si totusi, arati atat de bine! Ai tu un secret, ceva…

– Vai, tu, nici un secret. Dorm 8 ore in fiecare noapte , ma spal cu Clearasil si sa stii, tu, ca face minuni crema Gerovital.

Mda. Doamna cu Clearasilul si Gerovitalul are 40 de ani, arata de 30 si, trei zile mai devreme de discutia cu pricina, isi injectase la un dermatolog celebru din Bucuresti, un cocktail de botox si/sau acid hialuronic. Insa, desigur, arata atat de tanara si de odihnita pentru ca doarme 8 ore pe noapte, nu pentru ca botoxul tine pielea in loc iar acidul hialuronic o „reurca” pe formele din tinerete.

Pe scurt, pentru fetele credule: nu arata aproape nimeni la 40 ca la 30 sau 28 fara mari eforturi – inainte de orice, financiare. Insa, desigur, nu mai transpiram pentru ca brusc ni s-a reglat metabolismul ( a spus cineva ceva de botox in axila?! desigur, nu!); nu ne mai ingrasam pentru ca, iarasi, corpul nostru este brusc mai delicat (nu pentru ca tinem regim in disperare) etc.  Ihim.

15 păreri la “In atentia naivelor

  1. Mama arată la 43 de ani ca la 30, nu o crede nimeni că are doi copii mari de 20 și de ani. Și totuși nu a folosit botox sau altceva; ea și împotriva machiajului e. Doar cremă, apă cu săpun și aloe vera. Dar adevărul e că doarme 9 ore pe noapte. 😆

    Unele persoane chiar sunt norocoase. O dată în spital am stat lângă o femeie de 60-70 de ani în pat, avea pielea așa frumoasă… avea riduri, destul de multe pe față, dar erau foarte fine, am văzut femei de 40 de ani cu șanțuri mai adânci. Dacă nu o vedeai cu părul alb-alb, ai fi jurat că are cu vreo 15-20 de ani mai puțin. Și era cam necăjită totuși, nu cred că avusese bani de operații estetice.

  2. Diana, nu spun deloc ca nu exista si baza genetica buna si am si eu o prietena de 60, care arata de 45, fara mari artificii. Insa acestea sunt, din ce in ce mai mult, cazuri izolate. Cred ca ar fi trebuit sa scriu in articol ca ma refer la femeile care brusc, prin „somn, crema Gerovital si optimism”, arata cu 10 ani mai tinere… nu la cele care au aratat mereu mai tinere.

  3. Stii cumva numele acelui dermatolog celebru? 😀 sau a unui dermatolog f bun la care se poate apela pt injectii cu acid hialuronic?

    Si, as mai vrea sa stiu de la tine – cremele cu acid hialuronic sunt la fel de bune ca injectiile cu acest ingredient? Multumesc. 🙂

  4. Raluca, injectiile sunt mai eficiente. Depinde insa ce varsta ai, ce ten etc. Daca nu ai probleme si esti sub 35 de ani, cremele sunt ok. Cat priveste demratologii… sunt multi. Prietenele merg la Mihaela Leventer sau la Viviana Iordache (mai ales la Viviana, caci se duc inca multe, pentru diverse proceduri corporale, la Miko).

  5. Miranda, eu am 28 de ani si nu folosesc deloc produse anti-rid. nici macar cu creme nu ma dau asa des cum ar trebui. ar trebui sa incep nu-i asa? stiu ca tu ai mai vorbit pe aici, dar mereu am amanat – si acum cu intrebarea ralucai mi-ai dat seama ca chiar trebuie sa fac ceva. din pacate nu mai am 15 ani 😦

  6. Emi, mi-era dor de tine! 🙂
    Raspunsul este DA, la ochi. In rest, poti sa folosesti numai de hidratare.

  7. Si mie de articolele tale minunate Miranda! Tu esti mentora mea ca femeie, ti-am mai spus-o…. ei, tot pe aici sunt eu, dar sunt super full cu munca si intru mai rarut pe net pt beauty si pasiuni personale… sper insa sa apuc sa-mi rezerv macar o jumtate de ora saptamanal pentru mine ca femeie… abia asteptam articolele urmatoare, draga mea

    Pt ochi ma dau destul de scrupulos, mi-am cumparat cu gel de Clarins anti=pungi, cearcane. Inca nu am constatat cine stie ce efect, dar cum eu sunt purtatoare de lentile de contact, zona ochilor imi e de multe ori iritata/uscata, asa ca trebuie sa ma dau.

  8. Emi, incearca sa dai dimineata cu Avene de ochi, dar nu Istheal. Sau cu Roc de hidratare. Seara, cu Clarins.

  9. Da am cunoscut si eu multe fete care aratau bine dar care nu ar recunoste nici batute cu funia uda ca au diata unui iepure si ritualul cosmetic compus din ceva mai mult decat Doina. Nu ,ele mananca ceafa la gratar, beau bere si vodka mereu nu doar cand ies cu oamenii pe care doersc sa-i impresioneze..nuu. Ah si cremele, ah nu se strofoaca ele cu asa ceva….nuu nici nu arunca pe ten cam tot atata cat dau pe garderoba si uneori mai mult (cazul meu in ultima vreme). Traim intr-o sociotate double standard. Suntem obligate sa aratam bine, sa ne ingrijim si all that helathy lifestyle shit, insa e prea plictisitor asa deaorece e cool sa iesi in oras si sa dai pe gat Campari cocktailuri etc., sa iesi la restaurant cu prietenii, sa mananci inghetzta sau o prajituira la terasa, sa bei cafea , sa fumezi, sa te bronzezi sa bei cola. si ce femeie e tampita sa umble dupa ea cu bidonul de 2 litri de apa?e ciudat domnle…
    Operatiile sunt pentru pitzipoance, babe sau persoane care fac bani cu fizicu (ca sa nu zic prostituate/modele/asistente TV) deci nuuu, ¨mi-am schimbat fata de perna sterge 10 ani de pe fata¨.
    Vedetele nu ar trebui sa faca reclame la produse pe care nu le folosesc. Andreea Marin si Raduleasca la Garnier , margarina si SALAM huh?! Pozele din reviste ar trebui sa contina un aviz ca au fost photoshopate la greu si tot aceste mirobolante formatoare de opinie ar tb sa fie mai sincere cu publicul. Äm revenit la silueta initiala in mod fieresc , n-am facut nimic deosebit. Am stat doar dupa copii, este f obositor . Hi hi ! si surade gales. Please bitch!
    Romancele, bine femeile, sunt f influentabile majoriatatea si din cauza barbatilor care saliveaza dupa poze photoshopate nu mai zic de operatii ca deja e grele. Intrati pe bloguri gen zoso, arhi, fhm deci domnii f critici.
    Traim din pacate intr-o societate care pt ban este dispusa sa creeze complexe de inferioriate, stari de angoasa, ce ajung uneori pana la disperare. Asa vedem modele operate de 10 ori in aceeasi zi, sani cat mingile de baschet si fete care cumpara avon sperandf ca vor arata ca fata de pe coperta. Eu eram rep Oriflame, pe la 19 ani am descoperit ca am un ten cu predispozitie spre cuperoza ca se inrosea ca nimic nu-si facea treaba si m-am dus la Sensiblu si acolo o domnisoara mi-a dat Avene si am vazut ce e un demachiant bun si o crema buna si am tot testat pentru a gasi mai bune. Prietenle imi spun ca sunt snoaba de multe ori deoarece nici gelul de dus nu mai iau de la chestii gen Dove dupa ce am descoperit ca o lotiune dermato de splalare lasa pielea atat de ok incat nu mai e nevoie de lotiune hidratanta decat asa ca moft. am incercat si calea bio dar nu cosmetice scumpe bio. Ulei de masline, migdale, samburi de piersici de lamaie rozmarin, tot felul de uleiuri. Le folosecc siacum si dau rezultate f bune. App de asta am luat trucul tau cu uleiul de samburi de struguri. Este Minunat piele de bebel si intra in piele.
    Scz ca am scris iar atat. Multumim pentru blog. Avem nevoie de oameni ca tine care nu cauta sa ne vanda , fraiereasca sau panicheze (vezi siturile care spun k tooate cosmeticele sunt rele ). Sfaturi oneste si un stil frumos.

  10. Multumesc pentru raspuns, Miranda! Am 24 de ani, dar din cauza ca lucrez numai indoor, in fata calculatorului si imi mai place sa fumez din cand in cand, am tenul destul de… obosit, ceva cearcane si riduri de expresie.

  11. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  12. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

