Confirm

Nuxe a ajuns in Romania, in reteaua Centrofarm. Nu va chinuiti insa cu site-ul http://www.centrofarm.ro, caci nu are nici o noutate in acest sens.

Iar daca doriti cu adevarat Nuxe, inarmati-va cu nervi. Produsele se gasesc, in Bucuresti, doar la Muncii si la Auchan si farmacistele nu au habar de ele. Pacat…
PS Stiti ce minune este Nuxe Huile Prodigieuse ?…

Update 20.03.2011: mare parte din gama (produse faciale, nu de corp) este acum in Mall Vitan… azi mi-am reimprospatat stocul 🙂

18 păreri la “Confirm

  1. Buna!
    Mai adaug o farmacie pe lista: Centrofarm din Afi Palace Cotroceni.
    In ceea ce priveste farmacistele, intr-adevar, nu le recomanda deloc pentru ca acum fac propaganda mare la produsele La Roche Posay.
    Eram in farmacia respectiva si analizam lotiunea tonica cu 3 trandafiri de la Nuxe si vine o consiliera la mine si ma trage spre produsele LRP spunand ca Nuxe nu sunt ok din cauza ca au parabeni.
    Asta e, au si consilierele ordin de sus asa ca trebuie ca noi, clientele, sa citim, sa ne informam si sa testam mai mult astfel incat sa dam banii pe produsele cele mai potrivite pentru noi.

  2. Ce sa mai zic de noi, fetele din provincie? Aici la Centrofarm au zis ca nu au si nici nu aduc in viitorul apropiat 😦

  3. Eu am vazut produsele Nuxe in mai multe farmacii, dar nu stiu, inca nu m-au tentat. Tu ce parere ai despre Huile Prodigieuse?

  4. hello,

    si in centrofarm din mall vitan au nuxe. farmacista nu prea avea habar, dar aveam eu si a fost ok. tipa de acolo mi-a zis ca aduc putine produse pentru inceput, ca sa testeze piata. deci am face bine sa cumparam :))

  5. exista o farmacie in piata 1Mai care nu este centrofarm si in care gasiti Nuxe la preturi mai aproape de cele reale

  6. Ce farmacie, Cosmina? Ca tocmai ce am fost azi in Centrofarm si mi-au zis ca cel mai mare „stoc” este de doua ape micelare demachiante, la farmacia lor din Calea Mosilor 😦

  7. Si mie imi plac mult de tot produsele Nuxe, si recomand in plus fata de Huile prodigieuse crema de fata Reve de miel. Este o crema foarte grasa, insa mie mi-a facut foarte bine dupa ce am scapat de o dermatita destul de urata, care mi-a lasat tenul foarte deshidratat. Multumesc pentru vestile despre Nuxe, Miranda, pt.ca datorita tie am aflat ca a aparut Nuxe si in Romania la Centrofarm!

  8. o solutie, in cazul in care farmaciile noastre nu se mai aprovizioneaza cu nuxe, este sa comandati de pe amazon.co.uk. shipping-ul e f ieftin, 6 lire, iar mie comanda imi vine si in 3 zile 😉

  9. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  10. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

