(P) Review Parachute Coconut Oil

Draga Ioana, iti multumesc ca mi-ai trimis sa testez Parachute Coconut Oil si sper sa nu te superi ca nu am avut timp sa scriu pana acum despre produs… dar trebuie sa marturisesc ca l-am folosit si l-am tot folosit. Este vorba despre un ulei de cocos 100% natural, din cate scrie pe eticheta si se pare ca poate fi folosit, inainte de toate, in scopuri alimentare – ceea ce eu nu am incercat, cand am vazut cate de multe calorii are!

Am gasit multe pareri pro pe net pentru Parachute, mai ales ca adjuvant in ingrijirea parului fin si lipsit de volum. Eu trebuie sa marturisesc ca il folosesc macar o data la doua zile pe post de demachiant si aproape zilnic ca hidratant pentru partea superioara a bratelor… si sunt foarte multumita, pentru ambele utilizari!

Mai multe detalii pe pagina de Facebook a Parachute in Romania. Si inca o data, multumesc.

4 păreri la “(P) Review Parachute Coconut Oil

  1. Buna, l-am folosit si este foarte bun insa nu stiu de unde il pot cumpara in Romania.Imi poti spune?

  2. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  3. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

