O crema foarte buna

Am descoperit recent si imi place foarte mult crema Biotherm de hidratare pentru ten normal, este buna pentru si pentru tenul gras si lasa o față… o minune! O folosesc seara, cu serul cu vitamina C de la Juliette Armand sau cu serul Biotherm Aquasource (am avut noroc, mi s-a oferit gratuit in Douglas!). Sincer, este o crema scumpa, dar tenul arata foaaaaarteeeee bine cu ea, atat imediat dupa aplicare, cat si dimineata, la trezire.

Mie mi se pare ca este peste nivelul La Roche Possay (nu stiu insa daca este la fel de recomandabila pentru tenurile foarte sensibile), sigur este peste Galenic si peste Juliette Armand, iar efectul imediat este mai vizibil ca la Maria Galland – comparabil cu Lancome, dar intr-o varianta mult mai ieftina. Ma bate gandul sa incerc de la Biotherm si serul SkinErgetic, anti-oboseala.

PS Nu am renuntat la uleiurile mele naturale, fetelor, chiar daca acum am si Biotherm in baie 😉

14 păreri la “O crema foarte buna

  1. Draga Miranda
    Este foarte bine ca iti ingrijesti tenul si postand pe blogul tau incurajezi si pe alte fete sa faca la fel.Totusi eu cred ca un mare aport in mentinerea tineretii tenului o are mostenirea genetica si de abia vreo 20-25% ingrijirea.De fapt nu cred eu:-) asa spun o gramada de cercetatori care s-au ocupat cu asta. De asemenea,tenul gras(parca asa am citit la tine pe blog ca ai tenul gras) se rideaza cel mai greu.In fine..e foarte bine ca ai grija de tenul tau( si eu am aproape o obsesie pt creme si riduri) stii cum se spune tenul si parul le porti tot timpul cu tine chiar si cand esti in pielea goala
    Revenind stict la creme:-) Am incercat serul Skin Energetic( acum vreo luna erau mostre la sephora,serul si o crema de zi, tot Biothermi)si sincer..nu am vazut nimic deosebit la serul asta.Adica pielea mea nu a zis wow..si mi se parea ca si usuca putin tenul,chiar daca am mai aplicat o crema pe langa ser.Dar apropos de seruri,iti recomand sa incerci ceva chiar f bun;e vorba de Advanced Night Repair de la Estee Lauder.Nici nu am cuvinte sa descriu serul asta e pur si simplu miraculos!! Chiar dupa prima aplicare,dimineata tenul arata f fresh si luminos..de parca ai fi dormit o saptamana intr-o gradina cu cel mai ozonat aer:-) Eu nu il folosesc tot timpul ci doar in perioade de stres nesomn s.a.m.d. cand imi simt tenul mai obosit.E cam.. scump:-) dar cere testere de la Sephora,Douglas- o mostra iti ajunge cam 5-7 zile si fetele de obicei dau cate 2,3 mostre.

  2. Tocmai am dat de un post de al tau de prin 2009 in care vorbeai de..Advanced Night Repair:-)) si binefacerile sale..

  3. Bine ca mi-ai spus, Carmen, sa nu dau banii degeaba pe SkinErgetic… Deci, ramanem la Estee, dar din cand in cand: este, cum ai spus si tu, cam scump.

  4. Buna, Miranda! Crema Biotherm este intr-adevar buna, am incercat si eu Age Fitness (parca #2) si mi-a placut, dar nu am putut continua din cauza pretului care in magazin este muuult mai mare decat in Duty Free. Vreau sa te intreb ce crema de fata cu vitamina C ai folosit de la LaRoche Posay pt. noapte, am citit parca la un moment dat ca foloseai asa ceva la recomandarea dermatologului si as vrea sa incerc si eu. Multumesc si posteaza, te rog, mai des!

  5. Buna, Alinita, pe cea de ochi, Redermic. Insa o folosesc in tandem cu un ser de ochi de la Juliette Armand (mereu!) si, in anumite zile, cu crema „defatigante” Clarins sau Lancome (cand arat obosita).

  6. Miranda, ai deschis (pentru mine) cutia Pandorei cu uleiurile naturale…mai ales cu trimiterea la site-ul elemental.ro de la postul cu Nuxe…am cazut intr-o mare vraja cu uleiurile astea (doar uitandu-ma pe net) insa ma aflu intr-o necunoastere totala despre cum se pot combina/utiliza in produsele/tratamentele de frumusete…poti sa ne dai, plis, cateva detalii orientative despre cum (si pe care) le folosesti tu, in tratamentele faciale? thx a lot.

  7. Draga me, eu nu sunt experta in uleiuri, am vazut ca se pot combina in felurite chipuri (vezi ca este un blog pe http://www.elemental.ro cu multe detalii). Ma dau pur si simplu pe fata cu ulei, in fiecare seara, inainte de crema (dupa demachiant): fie de samburi de strugui, fie de macadamia, fie de argan, fie de cocos. Mai am un amestec de uleiuri de pe http://www.elemental.ro, facut de prietena mea, dr. Andreea Danescu, de la Centrul Caresse, cu care ma dau pe corp, dupa dus… dar nu am fost atenta ce contine :(. Insa lasa o piele incredibila!

  8. Miranda, Lierac ai incercat? Spre ce sa ma intrept daca vreau o crema de hidratare pentru un ten mixt/gras? Ma gandeam la Lierac si crema propusa de tine de la Biotherm, si parca nu pot sa fac o comparatie. Produsele sunt cam in aceeasi categorie de pret, si Lierac are review-uri bune. Nu am nici un produs de la vreuna din firme, si mi-e cam greu sa-mi fac o idee, tu cum le-ai clasifica?

  9. Miranda , ce parere ai de L’oreal cumparat din afara? Ma refer la Derma Genesis si Revitalift. Stiu ca, legat de produsele L’oreal din Ro ai o parere foarte proasta, dar de cele din afara stii ceva?. De produsele Louis Widmer ( dermatocosmetice elvetiene) ai auzit? Intre Louis WIdmer si L’oreal Derma Genesis ce ai recomanda? Am 30 de ani si piele uscata ..si parca vad ca isi fac aparitia lent dar sigur primele riduri :(. Am incredere in sfaturile tale:). Nu prea cred in ‘ creme minune’ care sterg ridurile, prefer sa previn. Oare pot folosi de exemplu de la L’oreal gama Revitalift ( ei zic ca e pt femeie peste 40 ani dar vorba ta: o data ce au aparut riduri nu le mai sterge nici o crema). Mersi mult de raspuns.

  10. @Carmen Primesti mostre chiar daca nu cumperi nimic de la ei? O colega mi-a spus ca a cerut o mostra Clinique ca sa testeze o crema si au refuzat-o politicos pe motiv ca nu achizitionase nimic atunci.

  11. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  12. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

