Fața mea, ce tanara este…

Cu riscul sa va plictisesc, ma laud in gura mare ca nu imi arat varsta si, din fericire, am mai multe prietene in aceeasi situatie. Desigur, nu este meritul neaparat al genelor, ci al ambitiei sa ingrijim tenul si sa fim atente sa nu mancam prea des mezeluri, conserve si alte minuni pline de azoti, fosfati, nitriti si altele asemenea….

Ca sa fie treaba cu adevarat treaba, am azi o povestioara pentru prietenele blogului, care sa ne arate ca un pic de optimism, cu o doza de nebunie si cu o crema buna, fac minuni…

Prietena mea mea M. are 31 de ani, s-a despartit super urat de aproape sotul ei si, in toata aceasta dementa depresiva care i-a fost viata in ultimele cinci luni, a avut un singur reper sigur si aproape obsesiv, dupa cum spune chiar ea: cremuirea. O cremuire care a tinut-o cu capul sus si i-a permis sa mearga mai departe, cumva… un ritual mecanic, dar util.

M imi spunea ca s-a dat dimineata si seara cu cate doua creme de ochi, cu ser si crema de fata, ca s-a demachiat cu indarjire si ca a facut saptamanal un tratament lift cellu sau masaj facial. Pe scurt, ea azi nu arata cum s-a simtit multa vreme, adica trista. De fapt, arata chiar mai tanara ;)… ceea ce am vazut cu mare haz sambata in club, unde s-a iesit in gasca (si bine am facut, doamnelor!).

M., la 31 de ani, a agatat un june foarte dragutel, care s-a dovedit ca nu are 27 de ani, cum estimasem toate, ci 24! Nici M. nu are insa 27 de ani, cum au estimat prietenii junelui, ci 31!

Ei, ce dovada mai vreti ca a te cremui egal bine pentru ten, moral etc.?!

5 păreri la “Fața mea, ce tanara este…

  1. Buna, tuturor!Fetelor am o rugaminte la voi…ce-mi recomandati mai epede pt crema de zi si de ochi, Avene sau Uriage?La 22 de ani e cazul sa ma gandesc la E.L.?Mentionez ca am un ten sensibil…

Lasă un răspuns

