Ok din nou la Sephora

Ultima oara cand mi-am cumparat dermatograf si mascara de la Sephora (Carrefour Orhideea), am rugat-o pe domnisoara de la casa sa imi dea si o mostra din Strivectin SD Eye Concentrate.

Sunt de-a dreptul incantata, caci mi-a stors testerul intr-o cutiuta care imi ajunge sa ma dau lejer o saptamana, asa ca nu a mai putea spune ca nu am putut incerca crema.

Oare la Sephora s-au citit comentariile noastre? Oricum, foarte bine, bravo!

Categorii: La shopping, Miranda | 22 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

22 de păreri la “Ok din nou la Sephora

  1. Depinde de Sephora in care mergem. Eu am ajuns de cateva ori in cea din Militari Shopping anul trcut si de fiecare data am plecat cu mostre si de-a dreptul incantata de fete. O data chiar mi-au pus mai multe nuante de fond de ten in cutiute ca sa le incerce prietena mea acasa pentru ca ea nu ajungea in magazine, de-abia nascuse. Asa ca nu are legatura cu magazinul ci mai degraba cu cheful romanilor de a munci.

  2. Si in cazul meu vanzatoarea a fost deosebit de amabila si mi-a dat mostre cu diverse creme pentru a le testa acasa. Am fost incantata in special ca am avut reducerea de 20% primita prin SMS, deoarece am cardul de fidelitate la ei 🙂

  3. In 2011 vrem sa promovam persoane din blogosfera care au un cuvant de spus in ceea ce priveste folosirea produselor de beauty, te contactam pentru a-ti propune sa ne acorzi un interviu. Asteptam o adresa de mail unde sa iti trimitem interviul. Multumim, Echipa DivaHair.ro

  4. Draga Miranda, te rog sa-mi spui parerea ta despre Strivectin! Ii fac curte de ceva timp si nu ma pot hotari ce sa iau: Strivectin sau Dr.Brandt!

    Cu drag,
    Manu

  5. Buna Mirinda! Dupa 2 luni mi-a venit cardul Sephora!!!! Oare pot sa-l folosesc si in strainatate, in reteaua Sephora?

  6. Crina, vorbesti serios?! Nu-mi vine sa cred! Mi se pare normal sa nu-l pot folosi decat in Romania, pt ca afara, la aceleasi magazine Sephora, preturile sunt mai bune!

  7. Am intrebat in magazin si mi-au confirmat ca nu se poate folosi decat in Romania, daca vrei card in alte tari, de exemplu in Franta, trebuie sa faci o cumparatura de o anumita valoare si ti se da un card separat.
    Oricum acest card este doar pentru magazinele din Romania, este inutil in strainatate.

  8. O intrebare pt Miranda si vizitatoarele blogului! Am o acnee recurenta la cei 31 de ani ai mei si folosesc produse specifice in acest sens. Printre ele se numara fondul de ten Clinique Anti Blemish. Problema mea este ca pana acum imi dadeam cu acest fond de ten pe toata fata, inclusiv zona ochilor. Ma gandesc acum ca nu-i chiar tocmai potrivit pt acea zona mai sensibila. Ce-mi sugerati sa folosesc pt zona sensibila si oarecum mai uscata a conturului ochilor?

  9. Buna Miranda!

    Am si eu o rugaminte. Ce parere ai de dezbaterea pe tema parabenilor? Ideea e ca am vazut si creme Clinique, Galenic cu parabeni….sunt chiar atat de daunatori sau e doar marketing?

    Multumesc!

  10. Am incercat Strivectin o saptamana, Manu. Mi s-a parut ok, dar nu spectaculos. Am doua prietene care folosesc, una – Strivectin, cealalta – Dr. Brandt. Ambele sunt fan, fiecare pentru cealalta marca. Asa ca… tu alegi. Vezi insa ca la Sephora in Orhideea dau si mostre, daca le rogi frumos 😉

  11. Nu stiu, Carmen, dar eu nu le dau atentie foarte mare. Daca nu sunt in crema, mai bine :), dar nu sunt obsedata de acest lucru.

  12. Merci de raspuns!

    Am incercat cu succes Apiderminul la recomandarea ta, acum pe frigul asta de afara si surpriza imi prieste…mai ales sub fond de ten.
    Multumim pentru recomandarile tale, si intr-adevar sunt si produse scumpe care merita din plin pretul dar si reversul.

    Numai bine!

  13. @Carmen, subiectul parabenilor e cu siguranta si strategie de marketing, si adevar, pe undeva. Sunt creme care n-au parabeni, dar au parfum. Iar parfumul din produse este responsabil de multe din alergiile consumatorilor. Eu nu fac caz de un paraben singuratic. Incerc totusi sa evit cremele cu toti patru parabenii.. sau mai grav 🙂

  14. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

