Epidemia Zara

Am fost la o petrecere aniversara in week-end. Sarbatorita a primit cinci cadouri, de la persoane diferite, in sacose Zara! Fara sa fie vreo fana declarata… Cred ca tendinta este clara.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 9 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

9 păreri la “Epidemia Zara

  1. dar la noi in Romania nici nu ai de unde alege… pe de o parte sunt zara si mango pe de alta parte sunt „branduri” de genul nissa, tina r cu materiale modeste ca sa nu zic adesea proaste care costa…la ele platesti pozitionarea magazinului in mall, in unirea etc

  2. Macar daca ar fi schimbat sacosa Zara, cu una simpla de cadou alba, sau cum le venea mai usor…
    Pe vremuri niciodata nu uitam sa rupem eticheta, sa sterpelim preturile, si sa avem grija ca niciodata sa nu stie de unde am luat-o pentru a nu stii pretul. Asta era un cadou in opinia noastra.
    Si cand zic pe vremuri, nu vorbesc de acum 20 ani in urma pt ca sunt tanara, ci de acum vreo 5-10 ani… Eu inca practic lucrurile aceastea. Evident daca daca iau o esarfa Zara , mai devreme sau mai tarziu o va ochi prin magazin…Dar asa imi place mie sa fie un cadou… Undercover :))
    Si cadouri de la zara nu prea vad ce ar putea sa ii ia …

    rox , Zara intra in categoria brandurilor de genul nissa si tina r , sincer, eu vad Zara astfel : Niste carpe obscure.
    Obscur e si Stradivarius, dar au alte materiale, alt tip de croiala, e altceva…

  3. nu cred ca ai dreptate. si la zara unele produse au aspect de carpe, mai ales cele din gama trf, dar nu poti compara nissa cu zara..
    iar stradivarius tine tot de zara, este o alta linie.. si da, e obscur..

  4. Ce aveti voi cu Nissa dragelor? Mie personal imi plac la nebunie hainele de la Nissa, mai ales combinatiile office negru cu alb care le folosesc mai mereu. Din pacate nu prea pic eu pe masurile lor, dar asa e alta poveste.
    Insa Zara… oooh brother. Masura S de multe ori ii vine mamei, in XS eu plutesc la cele mai multe haine. Da, sunt slabuta, dar totusi…paltonasele de la Zara costa 500 ron si nu mi se par deloc reusite, materialul e aspru si zgarie. Multe hainute au combinatii ciudate, au croiala larga si nu cred ca avantajeaza pe mai nimeni. in plus, pretul e foarte mare totusi. MNG sunt mult mai ok si ca pret si ca modele – dar poate sunt eu inca foarte tanara si nu in targetul Zara. 🙂
    Nu lucrez la ei, nu am intentia saii apar

  5. In toate magazinele: Nissa, Zara, Stradivarius, Mango, Tina R, Bershka, H&M, etc veti putea gasi si produse de calitate si altele deplorabile. Am haine de la Nissa (doua rochii si cateva bluze) si mi se par foarte de calitate (rochiile bine croite si finisate, iar bluzele din matase sau amestec de matase cu bumbac…deci mai mult decat ok). La Zara ma enerveaza ca au mult poliester la camasi, iar cele care imi plac mie (adica facute din materiale naturale) sunt in modele limitate si de cele mai multe ori scumpe pentru buzunarul meu. Mango si Stradivarius sunt cam la fel ca si Zara din punctul meu de vedere (parca totusi Mango foloseste mai multe materiale naturale, iar Stradivarius e un pic mai „street”). De la Bershka am o geaca, dar a fost singurul produs care mi-a placut din intreg magazinul desi am intrat de mai multe ori. Tina R este ok la unele produse si horror la altele (plus ca au niste esarfe care zac de pe putin doi ani in magazine, dar pe care nici pana acum nu le-au bagat la reduceri :)) ).

    Spre marea mea uimire am gasit lucruri dragute (croiala si material) in C&A, dar din pacate mult prea mari pentru mine.

  6. Zara nu este un brand obscur, ci face parte din categoria brand-urilor gen Mango, Bershka, New Yorker, Stradivarius si altele de acest gen. Ok, nu se compara cu H&M ca si notorietate, dar, cel putin in Romania, la momentul de fata, Zara is one of the tops.

  7. Locuiesc in Spania si mai toate hainele mele sunt de la Zara si din gama Trafaluc, am cateva de la Mango (sunt mai scumpe dar si ceva mai bune), Stradivarius putine, de la Oysho ceva lenjerie dar prefer Women´s secret. In Ro sunt f scumpe produsele de la Inditex (Cei care produc pt Pull and bear, Zara, Stradivarius, Oysho si Bershka). Eu imi iau 99% din lucruri la reducere si cu aprox 300-400 de euro umplu un dulap cu tot ce imi trebuie genti, rochii, pantofi, leggins, accesorii, esarfe, lenjerie ,pijamale si chiar lenjerie de pat mai iau de la Zara Home sau alte maruntisuri. De la H&m recomand lenjeria este f rezistenta si aici la reduceri e 7 euro un sutien si 3 slipul. Au si pantofi de calitate aici la un pret acceptabil dar la alte marci, Zara & co fac chestii ieftine si ochioase insa nu f durabile, eu imi iau pantofi de petreceri de la ei sau balerini pantofi balorini cu un model special.Cand am revenit in Ro si am vrut sa-mi iau una alta iarna trecuta nu am gasit nimic la un pret decent in Zara sau prin alte parti. Sunt extrem de scumpe. Eu am camasi si rochii din matase de la Zara si Mango care m-au costa putin peste 10 euro, esarfe din matase 4 euro tricouri 3 4 euro. (astea-s preturile la reducere 70 80 % redus) In Ro e o reducere de maxim 50 % la chestii imposibile, inteleg ca nu e acelsi lucru ca tb transporata marfa dar totusi e mult prea mult si modelel f putine. Ah recomand Mustang daca se gasesc in Ro. Fac genti si pantofi foarte ok si de caliate , mai putin flecurile care nu tin nici 2 sapt dar pantoful in sine e comod , deobicei are interiorul din piele, sunt f frumosi si rezistenti. Imi cer scuze ca am scris atat dar deabia s-au terminat reducerile aici si ma gandeam ce as fi facut cu banii respectivi in Ro daca imi puteam cumpara macar jumatet din lucrurile faine pe care le-am gasit aici. Apreciez atitudinea mirandei de a cumpara din afara. Preturile si amabiliatea personalului nu se compara. se vorbea mai sus de caliatea produselor. Ce sa spun pt cat platesc eu pt ele aici ies ok, unele chiar extraordinar de bune (lucrurile din matase , unii jeans, gecile din piele iar restul marginal superior chinezariilor dar au model fain si pe mine se aseaza f bine, sunt destul de voluptoasa cu solduri late etc. Recomed tuturor daca vor Zara , Mango etc sa se orienteze in afar tarii. Chiar si turcia e ok au solduri maricele si preturi ok deoarece se produc si vand acolo. Ro face pt Zara chiar am o curea dar pretul tot mare ramane. Te citesc mult Miranda si imi placemult bolgul tau si atitudinea ta.

Lasă un răspuns

