Draga mea, tu nu te-ai posmogit!

… Mi-a zis o prietena de curand, admirativ. Ca cica nu imi arat varsta cand nu sunt machiata (nu va imaginati ca insel pe careva ca as avea 17 ani, dar nici peste 30 nu mi se da :D). La discutie participa si sotul prietenei, care i-a dat replica inainte sa apuc eu sa raspund: „Desigur, iubita, dar Miranda bea multa apa!”.

Ei bine, da. Am tenul inca intins, soft, mai tanar – pentru ca il hidratez. Beau 4 litri de apa pe zi, pentru ca imi place, nu pentru ca m-as forta. Mananc macar un fruct si macar o salata zilnic. In fiecare dimineata si in fiecare seara, am un ritual de la care nu ma abat: demachiere; ser de fata/ulei de la plafar de samburi de struguri sau de macadamia; ser de ochi; crema hidratanta de fata; crema hidratanta de ochi cu vitamina C (La Roche Possay) sau de „dezobosire”, precum Clarins sau Lancome sau macar simpla de hidratare… dar nu ma abat de la ritual. Si daca imi uit trusa, cumpar Nivea si tot ma tin de acesti pasi. Iar o data pe luna merg la cosmetica, pentru extras cosuri si masajul facial care face minuni…

Caci tenul nu se ingrijeste pe sarite, ci in mod constant. Altfel, nu ca vei face riduri, dar ajungi sa arati de la 24 de ani ca de 33, ceea ce sunt sigura ca ati apucat deja sa vedeti la acele fete care nu se demachiaza, dau cu creme cand isi amintesc, beau cola in loc de apa si fumeaza…

Secretul este mic si simplu: perseverenta.

15 păreri la “Draga mea, tu nu te-ai posmogit!

  1. Doar de curiozitate: ce tip de apa bei? Mie mi-e frica sa beau prea multa apa de la robinet, iar apa plata imbuteliata in sticle de plastic am auzit ca nu e buna, pentru ca plasticul acela produce nu-stiu-ce alergeni si substante toxice…

  2. Orice apa, Raluca. De la robinet, ca daca nu mi se cumpara si cara sub nas apa plata, eu nu ma omor sa o aduc in casa. Insa beau foarte des si apa minerala, pe post de desert, la propriu (imi place atat de mult apa carbogazoasa Purina sau Roua ca simt ca imi este pofta de, daca iti vine sa crezi…).

  3. Foarte utile sfaturile tale mai ales faptul ca te hidratezi mereu auzim asta dar nu stiu cate dintre noi chiar se tin de treaba. Eu recunosc ca nu beau chiar 2 litri dar beau multe ceaiuri din plante. La taratament cosmetic nu am mers niciodata si ma bateun gand sa ma duc chiar acum dar mi-e teama ca o sa ies cu pete care o sa ma tina saptamani bune.

  4. Crema de ochi cu vitamina C e cumva Redermic? Ca am citit mixed reviews despre ea si ma tot intreb de ceva timp daca sa mi-o cumpar sau nu 🙂

  5. Miranda, multumim pt parerile si sfaturile tale.Si pe mine ma preocupa aspectul pielii si al tenului,in special.Am vazut ca folosesti multe creme, ai putea , te rog , sa spui si cum se cheama si in ce ordine le folosesti?Eu am 32 de ani, folosesc crema de ochi de la biotherm si apivita, si pt ten la fel, ma hidratez corespunzator, ma demachiez…..si cu toate astea au inceput sa-mi apara riduri de expresie la ochi. Gresesc undeva sau asta e……..

  6. foarte interesanta postarea miranda!!!!!!!!!eu am 23 de ani,nu beau 2 l de apa pe zi,ma hidratez cu hydrphase xl de la roche posay si ma demachiez cu bioderma zilnic..de machiar foarte rar si cam atat…ce crezi k as putea sa mai folosesc..pt ochi e varsta potrivita…tare mi-e teama de imbatranirea asta a tenului inainte de vreme!!!!!!

  7. Subscriu la cerinta Luminitei: ce creme si in ce ordine le folosesti? Eu caut un ser de ochi potrivit. Aveam in vedere serul de la Caudalie, dar nu se bucura de review-uri bune asa ca o recomandare mi-ar prinde bine.
    Multumesc!

  8. Fetelor, nu am o ordine prestabilita… insa de doua luni, folosesc, pentru fata, numai cremele hidratante La Roche Possay, Avene sau Uriage. Serurile sunt Juliette Armand, uleiurile – din plafar. La ochi, folosesc ser de ochi Juliette Armand, crema cu vitamina C La Roche Possay si, dimineata, inlocuiesc cu Lancome sau Clarins defatigant. Un haos 😀

  9. NBE, du-te prima oara la Miruna, la Centrul Caresse din str. Andrei Muresanu 27 si spune-i ca vrei ceva foarte bland… e foarte receptiva si atenta.

  10. Buna Miranda! Te „consult” cu mult interes!
    Am cateva intrebari si sper ca ma poti sfatui.
    Am 31 de ani, ten mixt, cu exces de sebum mai ales pe frunte, fara riduri (inca). cu o „istorie” de vreo 5 ani de lupta cu acneea.
    Am incercat orice, de la plafar pana la consultatii la dermatologi de top (dr. Nedelcu), de la antibiotice ce mi-au facut ferfenitza ficatul (si au tratat cosurile doar pe perioada administrarii si vreo 3 luni dupa) pana la creme dedicate acestei probleme (clinique, dr murad), diete (mananac sanatos), fac sport regulat, dorm suficient, n-am probleme de sanatate etc etc.
    Si inainte de a reveni la antibioticul roaccutane, atat de periculos pt sanatate, dar ultima solutie pt a nu pica intr-o depresie, am incercat ce in toti acesti 5 ani toti doctorii m-au descurajat: mersul la cosmeticiana. Si uite asa, dupa vreo 4 luni de mers din 3 in 3 saptamani la tratament de extractie, am un ten fara cosuri. Bine, imi mai iese cate unul, dar cand ma uit in oglinda imi place ce vad.
    Problema mea este urmatoarea. Dupa atatea tratamente dure impotriva cosurilor mi-am distrus pielea, adica e foarte sensibilia, fragilizata, si-a pierdut din elesticitate, am cateva cicatrici. Nu am riduri, dar se vede ca e o piele care a „suferit”. Ce-mi recomanzi? Si ce parere ai despre produsele profesionale? De ce as opta de ex pt o crema profesionala si nu pt o crema Clarins, avand in vedere ca au aproximativ acelasi pret si sunt dedicate aceleasi probleme? Si inca ceva, ce parere ai despre produsele Holyland (Israel), in special crema cu retinol? Ce efect are acest retinol, ca-l vad in multe produse?
    Multumesc mult!

  11. Multumesc pt raspuns, Miranda.Eu folosesc crema de la Biotherm noaptea iar dimineata pe cea de la apivita , ca are si spf. Crezi ca e prea mult pt ochi sa folosesc si crema cu vitamina c de la LRP?Ma exaspereaza faptul ca au inceput sa-mi apara riduri in zona ochilor. Parca ai zis c-o folosesti seara, nu?Multumesc anticipat.

  12. Luminita, nu stiu daca e prea mult sa folosesti si pe cea de la LRP… eu, una, folosesc si ser si crema in fiecare zi, dimineata si seara (si daca sunt foarte obosita, pun si un strop de Nuxe sau de Lancome, varianta „defatigante”). Oricum, m-am hotarat ca atunci cand ridurile de sub ochi nu vor putea fi trecute sub nici o forma cu vederea, sa fac un laser special. Insa mai sunt cativa ani buni pana atunci, dar nu am de gand sa ma culc pe o ureche.

Lasă un răspuns

