Un mic secret

Stiti ce face tenul frumos, neted, tanar? Apa. La propriu, apa, bauta. Adica, daca te hidratezi in interior, vei avea pielea elastica. Si, fireste, daca o ajuti si din exterior, cu demachiere de doua ori pe zi, cu crema hidratanta dimineata si seara… si cu un ser sau un ulei aplicat zilnic.

 Eu folosesc uleiul de samburi de struguri presat la rece… si dupa o luna de aplicare zilnica, fara falsa modestie, arat mai tanara. Secretul sta in perseverenta (zilnic, nu uitati!) si, repet, in hidratare.

Indiferent ca imi este sau nu sete ori ca sunt sau nu obosita… ritualul ramane: beau apa, ma demachiez, ma cremuiesc… rezultatul = no riduri! 😉

15 păreri la “Un mic secret

  1. Si eu folosesc acest truct, am amestecat ulei de samburi de struguri cu ulei de migdale dulci si cea mai semnificativa imbunatatire observata e faptul ca nu mai am zone unde sa mi se descuameze pielea. Sunt foarte perseverenta, ma tin de treaba asta de mai bine de doua luni.

  2. se gaseste la plafar, pretul este in jur de 5 lei, si in jurul ochilor eu am observat ca imi cam usuca pielea (dar asta poate numai in cazul meu ) si de aceea eu il folosesc pe restul fetei si aici subscriu mirandei

  3. Nu stiu, Irina, teoretic ar trebui sa fie ok… poti sa incerci, costa cam 4.5-5 lei la orice farmacie sau plafar. Sau poti incerca uleiul de migdale dulci presate la rece ori pe cel de macadamia, sunt foarte bune.

  4. Oana, pe toata fata. Inainte de crema, dar putin, caci este, totusi, un ulei, deci intra putin mai greu in piele.

  5. Eu folosesc o cremă pe bază de struguri: ulei de sâmburi plus pulpă, dar ca toate cremele… are defectele specifice din comerț. E bunicică, dar mă tentează uleiul ăsta.
    Tu de unde îl iei?

  6. Mie imi place foarte mult uleiul din germeni de grau si cel de catina! De struguri nu am incercat, dar o voi face daca spui ca este asa de bun:)

  7. eu am auzit ca uleiul de migdale dulci favorizeaza formarea punctelor negre.. pe langa faptul ca iti obtureaza porii, doar daca nu ai un ten uscat..pe fata este contraindicat sa folosim uleiuri, doar ca sa ne demachiem si apoi sa le spalam cu o solutie demachianta…

    deci poate nu am inteles eu sensul postului, pt ca miranda imi pari f informata intr-ale beauty-ului 🙂
    uleiul de migdale dulci eu il folosesc seara in zona ochilor.. cine stie ce imbunatatiri nu am sesizat, bine de abia am facut 26 de ani..

  8. Intr-adevar, uleiul de migdale nu e deloc recomandat tenurilor grase sau acneice(ca si cel de cocos). Se aplica pe tenul umed si in jurul ochilor inclusiv. Daca a doua zi ve treziti cu ochii ”pufosi” sau cearcane, inseamna ca nu e produsul adecvat deci nu-l folositi.
    Pt tenul gras uleiul de alune de padure e potrivit, printre putinele.

  9. Elena, eu m-am mai demachiat cu ulei de migdale si am ten gras… a aratat ok. Insa arata superb cu ulei de macadamia sau de samburi de strugure.

  10. Roxana, eu ma dau cu ulei, asa cum am scris, cam cum ma dadeam inainte, zilnic, cu ser, pentru hidratare si ca antioxidant. Nu am facut cosuri sau puncte negre suplimentare, dar sa stii ca eu tin tot timpul dieta, asa ca oricum tin din scurt tenul din alimentatie. Mie imi place uleiul acesta si, momentan, il folosesc cu sarg, iar fata este foarte hidratata si proaspata. Insa il dau repet, pe post de ser – in rest, crema hidratanta, dermato.

Lasă un răspuns

