De data asta, de bine

Am fost la Sephora. Am cumparat un creion kohl. Mi s-a dat cadou o sacosa de mostre Shiseido – la propriu o sacosa! Nu stiu de ce, nu stiu ce promovau, dar am acum o trusa completa de voiaj Shiseido… Sa te tina tot asa, Sephora!

Anunțuri
Categorii: La shopping, Miranda | 23 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

23 de păreri la “De data asta, de bine

  1. Pentru ca in prezent se organizeaza o campanie de promotii pentru produsele Shisheido.
    PS: A sosit ravnitul card de Fidelitate?

  2. In acest caz, contul exista in sistem, insa probabil este vorba de o eroare (de cele mai multe ori a codului postal, sau intarzieri ale postei). Daca doresti, poti sa comunici aceasta situatie pe site-ul http://sephora.ro/ro/pid2471/contact.html , si cardul se va retrimite in cel mai scurt timp posibil. Ar fi pacat sa nu beneficiezi de promotii, mai ales ca odata cu trimiterea cardului vei primi si un cadou, plus reduceri de 10 si 20%.

  3. wow wow, cred si eu ca expirau mostrele… am cumparat un fond de ten de 150 de ron si am cerut in mod expres o mostra inainte de cumparare – testare corecta pe fata. Evident, nu erau. Mi-au dat o sfarsit o mostra de crema si una de parfum… nu vad legatura cu fondul de ten sau produsele de machiaj dupa care ma tot uitam eu prin magazin…

    P.S. Nici cardul meu n-a sosit, desi am aplicat pt el din luna februarie!

  4. Emi, eu sunt consilier de vanzare intr-unul din magazinele Sephora, implicit cunosc programul de fidelizare. Te invit sa accesezi site-ul Sephora http://sephora.ro/ro/pid2471/contact.html, si echipa care se ocupa de trimiterea cardurilor de fidelitate va fi foarte prompta si va retrimite cardul respectiv, dupa verificarea datelor. Odata cu primirea cardului, vei beneficia de diferite promotii, inclusiv de 20%, pentru zile de nastere etc.

  5. Cum se poate face cardul asta? Trebuie sa faci cumparaturi in valoare de X sute de lei sau poti sa mergi pur si simplu in magazin sa ceri sa il faca?

  6. Trebuie sa faci o cumparatura de minimum 300 lei, si iti este oferit in prima faza un card de hartie, urmand ca in urmatoarele saptamani sa iti ajunga si cardul definitiv, pe care acumulezi puncte cu fiecare cumparatura (1 leu = 1 punct). La 650 de puncte acumulate ai dreptul la o reducere de 10% la orice produs, indiferent daca este parfum sau produs cosmetic, si o data sau de 2 ori / an primesti reducere de 20%, iar in cursul anului sunt organizate diferite promotii pentru diverse marci, unde ti se ofera anumite produse gratuite.

  7. am card sephora de 6 luni minim.e o porcarie.Nu mi au trimis nici un cadou acasa cand a ajuns! deci cine zice altfel minte.Plus, f important , desi am fost ca o fraiera clienta fidela si serioasa(financiar) la sephora timp de multi ani, NICIODATA DAR NICIODATA nu am primit mostre de nimic!!!!Nici n am cerut, asta ar fi culmea, sa dau 15-15 mil lunar pe parfumuri creme si sa ma zbat cu o angajata de la casa pentru mostre.
    situatia la magazinul concurent unde m am mutat definitiv(nu dau nume ca sa nu se creada ca as fi vreo sustinatoare) e insa cu totul alta,LA un parfum primesc o punga de mostre,FAra exagerare
    pe bune…faceti-va un bine si deveniti cliente respectate

  8. Lili, cadoul aferent cardului NU se trimite la domiciliul clientului, din motive lesne de inteles. Cardul soseste impreuna cu un cupon pe care clientul il prezinta la casa, pe baza acestuia primind cadoul respectiv.
    Cardul iti aduce foarte multe avantaje, in functie, bineinteles, si de numarul cumparaturilor.
    Am impresia ca esti pornita fara sa ai vreun argument valid.
    Dupa cum a remarcat si Miranda, mostrele sunt transmise de marcile asociate Sephorei catre fiecare magazin. Ca orice produs, acestea se pot afla temporar in ruptura de stoc, sau, dimpotriva, pot fi oferite cu generozitate. In acest caz, intotdeauna exista testere la dispozitie. Insa lasa-ma sa cred ca niciodata nu ai fi fost refuzata daca ai fi cerut o anumita mostra.
    Este usor sa faci afirmatii gratuite si lipsite de fundament.

  9. Hehe. Nemultumirea mea nu e legata de mostrele primite ca bonus dupa cumparare, desi daca mi-aduc bine aminte, cand cumparam cate ceva, primeam maxim o crema de fata/parfum din initiativa proprie a vanzatoarelor, ca eu nu ceream.

    Ce mi se pare deranjant este ca pentru unele produse nu au testere, si nu au unele produse pentru care au testere. E jenant zau. Nu o data mi s-a intamplat sa ma uit la o crema de fata, si sa apara o fata zambitoare si amabila care sa o laude.
    – „Dati-mi un tester, o voi incerca, voi vedea daca mi se potriveste si in functie de asta revin sa o cumpar”.
    – „Pai avem aici tester, borcanelul desigilat de la raft”.
    – „Nu tester de-asta, ci tester de-ala pliculet/tubuletz, pe care sa il pot lua acasa, si pe care sa il pot folosi dupa demachere (duuuh…) si de vreo 2-3 ori sa fiu sigura ca pielea mea se impaca cu el”.
    – „Pai n-avem asa, dar CREDETI-MA CREMA E FOARTE BUNA”.

    Eu sunt genul de cumparator care se uita pe eticheta (la INCII), si parca tot nu sunt sigura ca o sa imi faca bine crema, si o vanzatoare vine la mine si imi spune „CREMA E FOARTE BUNA” ?? Eu de ce sa o cred, asa, de ochi frumosi?

    Cum pare in situatia de fata incercarea de a vinde o crema de 2 milioane, fara a oferi un real ajutor cumparatoarei in achizitionarea unui produs ok pentru ea?

  10. madama rouge:))ce nume ai.CArdul mi a fost trimis acasa!!!!intr un plic.DEci cred ca aberezi groaznic.Nu au legatura mostrele date de firme promotional cu esantioanele de parfum si creme pe care le primesc mereu la magazinul concurent.Oare e posbil sa mi zici mie care cheltuiesc pe cosmetice si parfumuri cat un salariu al unei lucratoare la sephira pe luna ca fac afirmatii nefondate?

  11. Cum adica sa cer mostre?????Adica sa ma duc sa rog niste vanzatoare sa mi dea mostre?Pfu.de ce as face asta??!Si cum ar fi chestia asta normala??!In fine, cred ca polemizam de la niveluri diferite asa ca eu personal aleg sa inchei .

  12. Lili :)) intr-adevar, ce nume am… Draga mea, hai sa-ti explic clar ca sa intelegi o data pentru totdeauna: Cardul se trimite impreuna cu un cupon de bun-venit, pe care trebuie sa-l prezinti in magazin si in baza caruia iti primesti cadoul. Daca ai reciti comentariul tau anterior, ai vedea ca te contrazici de la inaltimea ideilor tale snoabe. Si crede-ma ca faptul ca tu cheltuiesti „un salariu al unei lucratoare la Sephora” pe cosmetice si parfumuri nu te face nici mai frumoasa, nici mai inteligenta, avand in vedere limbajul pe care il adopti. Si oricum, nu are absolut nici o relevanta. In al doilea rand, nu trebuie sa te rogi de vanzatoare sa iti dea mostre. NU. Dupa cum am mai explicat, aceste mostre depind direct de furnizorii firmelor asociate Sephorei. Prin urmare, sunt sau nu disponibile. Intr-adevar, nivelurile noastre de intelegere si comunicare sunt total diferite, nu ai ce face atata timp cat lipsesc cei 7 ani de acasa 🙂 Have a nice day

  13. @ Lili: Un mic tratat de snobism.
    Snobul mai intai este tipul marginit,poate chiar agramat,care te priveste de sus
    cu ingamfarea ce-i iese prin toti porii. Nu uita sa-ti arate valentele,nu cele educationale,morale,ci mai degraba acumularile materiale,vestimentatia si tinuta afisata,dandu-ti flit mereu cu starea sa de capatuire. Snobul isi etaleaza,avutul;garderoba,masina de lux.vila somptuasa, si chiar insignifianta marca de ciorapi. Este un semidoct in general,prinde cuvinte si expresii pompoase si le arunca adesea ca nuca in perete. Snobul nu-i de oprit
    si nici o ironie nu-l atinge ca apa de pana gastii. Obtuz si imperturbabil,persevereaza mereu. Eliptic de bun simt,snobul se uita in oglinda doar pentru a se admira narcisistic. Il recunosti dupa primul gest,dupa prima fraza si dupa pretiozitatea cu care se afiseaza.

  14. Lili, singura care abereaza groaznic pe aici esti numai tu. Madam Rouge si-a argumentat parerea, in schimb tu vii cu o aroganta gretoasa si te intrebi uimita oare cum este posibil sa te contrazica cineva, atata timp cat tu cheltui un salariu mediu pe produsele de la Sephora. Nu are nici o legatura una cu alta, si pana la urma este parerea ei, nu inteleg ce ti se pare asa iesit din comun sa ceri mostrele pe care vrei sa le testezi ?!?

  15. Lili, poate pentru tine consumismul reprezinta un statut social dar nu este decat proasta crestere, lipsa de educatie si egoism cras.
    Nu vei impresiona pe nimeni cu afirmatii gen „Cum adica sa cer mostre?????Adica sa ma duc sa rog niste vanzatoare sa mi dea mostre?”
    Sunt sanse mari ca acele vanzatoare sa inspire mai multe zambete si bucurie decat ai putea tu cu toate cremele de care ai nevoie lunar.

  16. Fetelor, nu mai are rost sa argumentati impotriva limbajului de lemn adoptat de Lili. Ea nu este altceva decat un produs tipic romanesc al unei mentalitati limitate de propriile idei preconcepute si frustrari. Este insa un exemplu elocvent ca banii nu pot cumpara buna crestere, educatia, si mai ales bunul simt.

  17. Eu nu am avut probleme cu Sephora, si cardul mi-a ajuns dupa aprox. 1 luna jumate.
    Mi s-au oferit mostre la fiecare cumparatura, creme si testere pentru parfumuri, vanzatoarele sunt foarte amabile si dragute.
    Evident ca pentru cadoul de bun venit m-am prezentat cu acel cupon in magazin, nu mi s-a trimis acasa, cum afirma Lili sus si tare in necunostinta de cauza.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s