Pasari calatoare…

Imi venea sa scriu „Cocorul si-a luat zborul”, dar m-am oprit la timp. Prima impresie despre noul Cocor a fost contradictorie – nu prea intelesesem reclama, nu intelegeam de ce as merge intr-un magazin recomandat de Florin Piersic (!)… asa ca am ramas putin in expectativa. A urmat evenimentul de lansare, unde am fost din curiozitate –  si care m-a dezamagit, cu atat de multe zone de santier neterminate si cu organizarea destul de slaba. Iar acum… sa mergeti si voi sa vedeti Cocorul cel nou. Probabil ca nu veti reveni. Nu ca mi-as fi dorit sa fie un mall de fite, asa cum se anuntase initial (ceea ce sigur nu m-ar fi interesat), dar nici asa… fara cap, fara branduri care sa atraga, cu cateva fuste si cateva bluze, ceva bijuterii de nivel mediu si cam atat. Parca nu are logica, in ciuda mult trambitatei galerii de creatori romani, cam saraca si cam „heirupistica”. Pacat de locatie, pacat de exterior…

Categorii: La shopping, Miranda, Opinii | Etichete: | 2 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

2 păreri la “Pasari calatoare…

Lasă un răspuns

