Cremele de fata care imi plac

In ordine aleatorie:

  • Nuxe Emulsion Etincelante
  • ROC Hydra +
  • Maria Galland 300
  • Attache cu vitamina C
  • Ivamat crema hidratanta
  • Avene Hydrance Optimale
  • Clarins Fluide Eclat du Jour
  • Uriage Gel Creme Fraicheur
  • Shu Uemura Creme de nuit reparatrice B-G
  • Matis Creme Energisante
Categorii: Miranda, Opinii | Etichete: | 23 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

23 de păreri la “Cremele de fata care imi plac

  1. Buna!Miranda,a aparut Nuxe in Ro?Si daca a aparut….in ce farmacii?
    Eu am intrebat la Sensiblu si nici nu stiau despre ele

  2. Pt consumatoarele de ROC, am inteles ca furnizorii nu vor mai aduce in Romania produsele, asa ca luati ce mai gasiti pe raft…

  3. Alexia, nu am mai auzit nimic despre Nuxe in Romania – scrisese o fata aici, pe blog, ca ar lucra la importator si ca vor fi disponibile din aceasta vara, dar de atunci… silence. Poate a fost o inducere in eroare… 😦

  4. Mda…..tot ce e posibil sa fi fost o inducere in eroare
    Nu-mi ramane decat sa astept pana ajung in Franta ;imi doresc f mult Emulsion Eticellante

  5. Bravo, Miranda! IVAMAT crema hidratanta este o alegere excelenta…. Demachiantul lejer al gamei IVAMAT este perfect pentru tenul tau mixt/gras. L-ai incercat? Ne bucuram sa ne regasim pe blogul tau, draga mea. 🙂

  6. Miranda,
    pomenesti printre cremele preferate si produsele Atache, despre care am auzit ”de bine” de putina vreme si ma batea gandul sa fac o achizitie…tenul meu este cu multe puncte negre si enervante in zona T, dar, in mod straniu, tot zonele astea se aspresc de mai mare dragul la frig, sau daca le ascund cu vreo baza…asa ca, atunci cand aleg o crema de fata – o adevarata epopee – oscilez intre hidratare, anti-wrikle (am putin peste 30, deci si cosmaruri de la ridurile fine prezente sau viitoare) si crema pentru ten cu probleme…revin la Atache: ma gandeam sa achizitionez gama Vitamin C (professional); ti se pare adecvata pentru alambicarile de mai sus? si btw, se achizioneaza de la HB?
    Thx.

    PS. F interesant blogul; o desfatare, pe bune.

  7. Me, mie mi-a placut foarte mult Attache, insa esteticiana m-a lasat sa folosesc gama numai iarna si am vazut ca avea rezultate numai complementar tratamentelor cu extractie din salon. Nu stiu insa daca se mai importa, eu nu am mai vazut-o de ceva de timp prin saloane, mai aveam ceva din dozele de anul trecut, dar atat…

  8. Iulia, am incercat mai multe, dar mi-e teama ca daca va laud prea mult, nu voi fi crezuta :). Te asteptam cu vesti despre noutati, eu cred in brandurile romanesti!

  9. Acum ku venirea iernii vreau sa trec de la lotiune la o crema hidratanta usoara pt tenul meu gras, preferabil si ku spf. Si vroiam sa te intreb ce parere ai de estee lauder, biotherm sau clarins( desi la clarins nu am gasim crema ku spf) ?! Si vroiam sa te intreb ce parere ai de apiderm, ca si o crema pt noapte. O zi buna !

  10. In sfarsit gasesc si eu un loc unde pot sa citesc sau sa impartasesc, pareri despre dermocosmetice sau alte branduri, mai scumpicele, fara sa ma simt vinovata ca laud o crema de la Estee Lauder in defavoarea laptelui Doina ( despre care nu spun ca n-ar fi bun).

  11. Buna Miranda.
    Felicitari pentru tot ce impartasesti aici.Din mesajele tale si postarile fetelor , am adunat cateva informatii pretioase. Ce ma indeamna sa scriu ( pentru prima data pe un blog…by the way 🙂 )este legat de gama Nuxe.
    Pot sa ma consider cobai, deoarece am incercat tot felul de creme si lotiuni pentru ten gras spre mixt..unele mai scumpe decat altele….insa problema mea este singura care a ramas constanta….ten uleios + puncte negre….din cand in cand mai apare si cate un „furnal” exact in zone vizibile !
    Te rog frumos ( si pe fete, bineinteles) sa ma ajutati cu informatii despre NUXE.
    Am auzit ca este grozava gama si vreau sa achizitionez produse(Emulsion Eticellante ..printre altele )
    Daca nu s-a deschis in Romania (:…….voi le achizitionati din afara, nu? Sunt si eu interesata !
    Ma treceti si pe mine pe lista data viitoare ( curand sper) cand aveti drum afara?
    Astept cu nerabdare raspuns.

    Multumesc mult !

  12. Buna, Miranda!
    Tocmai mi-am cumparat Huile Prodigieuse de la Nuxe. E bestseller-ul lor. L-ai folosit și dacă da, cum? Eu inca nu am inceput sa-l folosesc, dar ideea e ca e bun si pt ten si pt par.

  13. Ce parere aveti despre produsele Vichy? Tocmai mi-am achizitionat setul Normaderm zi + noapte.Inca nu le am folosit, dar ma interesa o parere despre brand in general.

    E foooarte util si interesant acest blog, si mai ales atractiv !

  14. Anne, ultimele produse Dubai, insa mai inainte am comandat si online, de pe un site din UK din cate imi amintesc si au ajuns in cca 2 saptamani.

  15. Anne, produse Nuxe, daca vrei sa le cumperi pe neincercate, poti comanda de pe lookfantastic.co.uk Mie mi-a ajuns pachetul cam in 2 saptamani. Spor la cumparaturi 🙂

  16. Buna, Miranda, acum o saptamana am descoperit si eu acest minunat blog 😛
    Eu am 27 de ani si tenul meu este mixt, sau cel putin asa stiam eu…in urma cu o saptamana, cosmeticiana mea mi-a spus ca am tenul uscat, inclusiv in zona T, care in mod normal, la un ten mixt, ar tb sa fie destul de gras…concluzia: nu am folosit o crema adecvata pentru tenul meu. am renuntat mai acu ceva 4 ani la nivea 😀 si de atunci am folosit vichy cu apa termala dimineata (recunosc ca nu am folosit crema de noapte)…am mai folosit si apa termala de la AVENE.
    Dupa ce am citit acest blog si sfaturile tale, am intrat in farmacie si mi-am luat o crema de la ROC pentru ten uscat.
    Nu pot sa spun ca am avut foarte multe probleme cu tenul pana la varsta asta, dar mai nou am observat ca mi-au aparut multe puncte negre in barba si pe langa buzele de jos, in colturi si pe frunte. De asemenea, nu imi sunt straine nici punctele rosii, care imi tot apar si am inceput sa ma ingrijorez. Nu consider ca este cazul sa vad inca un dermatolog, fiindca problema nu e grava INCA 😛
    Mersi mult!

  17. produsele nuxe sunt in Romania – le-am gasit intr-o farmacie in Popesti Leordeni – farmacie este pe strada Oltenitei – intr-o cladire cu un notariat.

    Eu le folosesc si sunt extraordinare

Lasă un răspuns

