Supraponderale

Scriu acest post pentru ca am vazut o crestere a traficului in zona unui articol mai vechi, despre inel gastric. As vrea sa specific ceva simplu – daca cineva trebuie sa piarda cca. 30-40 de kg, trebuie sa stie ca acest lucru se poate:

–  intr-un an, cu sport, dieta hipocalorica si care respecta principiile regimului indicelui glicemic (Montignac) si foarte multa ambitie;

sau in cca. 6 luni, prin operatie (inel ori reducere de stomac), urmata iar de regim si, preferabil, de sala.

In ambele cazuri kilogramele se pot pune la loc daca se reia mancatul compulsiv, prost, „normal”.

Ce ne ingrasa si credem ca este, de fapt, sanatos sa consumam: frapucino, capucino, sucurile de orice fel (chiar si cele din fructe, daca sunt mixate mai multe tipuri de fructe si sunt de peste 100 ml); supele si ciorbele grase (cu cartofi, ulei, grasime de carne); maslinele mancate in exces (o masa intreaga, de exemplu); semintele de orice fel (una este sa pui cateva la salata, alta sa consumi cate 100-300 de grame); salata de fructe, orezul de orice fel, painea alba/neagra/cu seminte din grau (indice glicemic foarte ridicat); branza de aproape orice fel, mai putin cea slaba de vaci; salatele „gustoase” (cu parmezan, seminte, ou, branza, carne, sos de smantana etc.); dulceata pe paine; porumbul de orice fel, fiert sau copt; mazarea gatita etc.

Sa fim clare: nu toate femeile au nevoie sa nu manance ce am scris mai sus. Insa cele care sunt supraponderale, ar trebui sa le uite sau sa le consume foarte rar, foarte putin. Si cand calca stramb, sa calce pentru ce le place eventual cel mai mult, nu pentru o salata fals-sanatoasa. Si… poate va ganditi de doua ori inainte sa mergeti la operatie, daca aveti de dat pana in 40 de kg jos. Se poate si altfel. Iar corpul ferm, armonios, cu muschi frumos reliefati, se obtine numai prin sport de 3 ori pe saptamana.

4 păreri la “Supraponderale

  1. Buna Miranda!!Eu am slabit 14 kg in 4 luni, renuntand doar la carbohidrati, baturi cu acid, dulciuri si in mare mas la prajeli.Sport nu prea am facut, inafara de mersul pe jos.Cred ca sunt norocoasa, oarecum.Mi-e frica pe timp de iarna sa nu pun ceva kg, insa sper cu aj,fitnessului sa ma mentin la greutatea de acum, de 56 kg de la 70 :D.

  2. buna fetelor (Miranda am mai scris pe posturile tale in special cea cu operatia gastrica) intradevar cu ce ai spus tu mai sus sunt in totalitate deacord cu tine ca asa am inceput eu de aproape 4luni cu un regim destul de strict aveam 113 iar acuma am 95 de kg de saptamana viitoare ma bag la sport ca a inceput pilea sa mi se lase si carnea pe mine sa fie mult mai moale 😛 DECI CU AMBITIE SE POATE AJUNGE UNDE NICI NOI NU AM FI VISAT 😉 VA PUP

  3. Hahaha, Ramona, incepe sa se „sparga”grasimea, de aceea ai carnea moale. Bafta, tine-te de sala. Vei fi absolut uimita in 2-3 luni, nu te vei mai recunoaste singura!

Lasă un răspuns

