Rasfat, moft, nevoie

Colier Charlotte M. www.casetacubijuterii.roRasfat este cand fac ceva ce imi place, care ma face sa ma simt confortabil, uneori de-a dreptul fericita – si care nu se intampla chiar in fiecare zi. De exemplu, sa merg la sa un masaj relaxant dupa ce fac sala si sauna.

Moftul este cand am un capriciu si arunc banii pe geam pe ceva ce nu voi purta, cel mai probabil niciodata (precum sabotii olandezi din vacanta de acum cativa ani), dar care ma face iar sa ma simt bine, pentru moment.

Nevoia este cand fara acel produs sau serviciu, nu pot (cvasi-)exista, cel putin nu din punct de vedere social: sala, epilat, coafor, fusta business si poseta office.

Unde sunt insa eu in toata aceasta ecuatie? Unde sunt culorile care imi plac, formele care ma linistesc sau ma energizeaza, liniile in care ma regasesc?

In cartile pe care le citesc. In calatoriile de care ma bucur. In revistele pe care le savurez cu o ceasca de cafea neagra fierbinte si aromata. In bijuteriile colorate pe care le asortez taiorului meu business. In zilele in care am curaj, simplu, sa fiu eu.

Va dau un sfat. Cand aveti chef sa evadati din cotidian si nu sunteti in vacanta, profitati de o plimbare pe Calea Victoriei, dupa ce mergeti dimineata la sala. Beti un fresh la Omnivore’s Dilemma, luati o carte din Libraria din Fundu’ Curtii de la Green Hours, probati un inel fabulos de la Charlotte M., testati un parfum de la Madison, o crema de la L’Occitane, mancati un croissant la Chocolat… Toate avem nevoie sa ne rasfatam din cand in cand, iar asa ceva nu este un moft.

4 păreri la “Rasfat, moft, nevoie

  1. buna Miranda,
    imi cer scuze ca sunt total pe langa subiect dar trebuia sa te intreb, am o mica urgenta lol.Stiu din posturile anterioare ca esti multumita de tratamentele faciale cu produse MG.Imi poti recomanda si mie o cosmeticiana, experta in extractii care sa nu ma macelareasca? Stiu ca fiecare ten e diferit, mai mult sau mai putin reactiv dar cred ca avem pielea asemanatoare.Multumesc mult !

Lasă un răspuns

