Hidratare, pe scurt. Din vacanta

Vara, in concediu, folosesc creme simple, pentru nevoi bazice. Am descoperit de curand Hydra + de la Roc. Pe scurt, merita fiecare leu 🙂

Atentie, este o crema hidratanta pentru ten mixt, deci nu promite si nu cred sa aiba vreun efect antirid. Insa nu ingrasa, da un minim de tonus tenului si, sincer, este foarte placuta la aplicare…

PS Ritualul meu de vacanta de ingrijire este mai redus, dar sper ca inca destul de ok: lotiune micelara Ivatherm, crema de ochi Maria Galland, crema hidratanta Roc, crema gomanta Avene o data pe saptamana, crema anti-celulita Balea din DM (fara pretentii, buna si pentru scopuri de hidratare corp, asa ca o dau si pe talpi la nevoie)…

9 păreri la “Hidratare, pe scurt. Din vacanta

  1. Buna! Miranda, imi spui te rog unde gasesc produse Roc in Bucuresti? Caut de cateva zile aceasta crema plus cea de ochi Roc Retinox , dar din pacate in farmaciile Helpnet si Sensiblu din zona mea (Victoriei-Banu Manta-Ion Mihalache) stocul este redus si nu am reusit sa dau peste ele. Merci!

  2. Pare ca experienta ta cu lotiunea micelara este chiar o istorie de atasament…:) Imi amintesc ca ai fost prima persoana (outside the Ivatherm team) care a avut lotiunea, chiar inainte de a intra pe piata farmaciilor. A fost de foarte bun augur, lotiunea micelara avand mare succes in vara asta. Ce zici, Miranda? Mai incerci ceva? :)…. In toamna lansam doua noi produse anti-ageing, absolut revolutionare…;) Toate cele bune, draga mea!

  3. Eu folosesc si retele de preparat acasa pe care le iau de pe femina.rol.ro :P,si….sunt multumita 🙂

  4. :))… Inteleg ce vrei sa spui referitor la creme simple… eu m-am indragostit de Clinique M Gel-lotion… e fresh, hidrateaza, intra imediat in piele,…:))

Lasă un răspuns

