Din Mamaia, la Polul Sud

Sursa foto: Astro Travels

Week-end la Mamaia. Cam murdar, cam gol, cam trist, cam ca in Romania in ultimii ani. Dor nesfarsit de anii de altadata in Costinestiul Ringului si in Vama unde chiar erau vamaioti…

O fuga de prospectare (a se citi ca iar nu aveam toata trusa la mine) in farmaciile din Mamaia Nord. Farmacii cu ceva pretentii, deci ma asteptam sa existe ceva oferta de dermatocosmetice. Intr-adevar, erau Bioderma si Iwostin cu factor de protectie ridicat, ceea ce mi s-a parut ok. Numai ca in nici una din farmacii (in nici una, sa fie clar!), nu am gasit crema de ochi. Adica la mare, sub soare, in anul de gratie 2010, nu gaseai o crema de ochi decenta. Si nici lapte demachiant dermatocosmetic, ca sa fie treaba completa.

Asa ca daca mergeti la Mamaia, va sfatuiesc sa va faceti riguros bagajul de beauty, asa cum ar fi daca ati pleca pentru 2-3 zile in Antarctica 😦

20 de păreri la “Din Mamaia, la Polul Sud

  1. haha vesnica mamaia! Nu gasesti mare lucru, si ce gasesti e la pret triplu..eu mi-am luat de acasa absolut totul (am uitat doar periuta de dinti pe care am dat apoi 3lei intr-un magazinel de carier…care e 1leu in bucuresti). Asa ca strang bani si la anul plec undeva unde plaja merita…si oamenii…din pacate nu romania

  2. Buna Miranda,

    pe langa subiect, vreau sa te intreb ce crema de ochii BUNA ai gasit in larga ta cautare?

    merci

    PS am descoperit ieri blogul tau, am dat o raita` rapida, imi place su sobism(gen Sephora comment) cu tot.

    zi buna

  3. Nu stiu, Anca, insa eu cand am incercat, nu mi-au placut… foarte chimice, foarte supermarket gen.

  4. sebamed ai incercat? sunt super faine produsele !
    au in gama cam ce cauti tu: crema contur ochi cu q10, protectie solara, creme dar si deodorante, sampoane si altele.
    sunt adevarate dermocosmetice : au pH-ul pielii (5.5), nu au parabeni. sunt fabricate in germania, indiferent de unde le cumperi! ti le recomand cu caldura !

  5. Bai dar ce popor de bani marunti…auzi periuta de dinti 1 leu, ca n-ar da 3 lei…si asa mai departe.
    Ati terminat sa va plangeti o data chifteleor? In loc sa fiti mandre de marea noastra tot credeti ca in alta parte iarba e mai verde, la vecini…m-am saturat sa va aud!
    Daca esti pe litoral normal ca-s preturi de litoral ca nu sta nimeni acolo sa vanda tot anul, cand ve-ti intelege asta o data?
    M-au invatat parintii mei cand pleci spre litoral sa-ti iei ce ai nevoie cu tine si sa planifici, nu sa te trezesti ca nu ai ce-ti trebuie ca normal ca acolo va fi mai scump…of of of…ce mai femei istete.

  6. Carmen, foarte adevarat comentariul tau! :)) Asa e, toate chiftelele se lamenteaza de tara noastra, in loc sa apreciem ce avem si sa ne mandrim cu asta, noi denigram totul in favoarea vecinilor ! Am fost prin alte tari, si pot sa iti spun cu mana pe inima ca iarba nu este mai verde dincolo…. In plus, cand plec pe litoral, eu imi iau cate putin din tot ce este necesar, nu ma car cu sifonierul dupa mine si nici cu trusa de machiaj, ca de asta ma duc la mare, sa ma bronzez, nu sa stau sa ma rimelez si sa imi dau cu fond de ten. Am uitat complet ce inseamna naturaletea, parca citisem intr-un post mai vechi ca ea nu iese din casa nemachiata decat in caz de cutremur, si m-am amuzat copios :))))

  7. da, sa ne mandrim cu mizeria si tigania de pe litoralul romanesc doar pentru ca suntem romani. Logica zero! in mintea voastra ingusta ar trebui sa fim orbi cu totii si sa nu vedem ceea ce este frumos si civilizat si sa ridicam in slavi tara noastra doar pentru ca …e a noastra. Ei uite ca eu nu vreau sa fac asta, nu ma intereseaza. Consider litoralul romanesc mizer si scump im comparatie cu alte tari. Asta este adevarul , trist dar adevarat! Cat despre machiaj fiecare are dreptul la propria imagine si daca are chef sa se machieze zilnic care e problema? Fiti voi complet naturale daca aveti chef si nu mai criticati ca niste tzatze femeile care se ingrijesc si care se machiaza.

  8. carmen rodica mandoiu, ce pacat ca parintii tai nu te-au invatat si sa scrii corect romaneste..VE-TI INTELEGE????? corect este : VETI INTELEGE…of of of ce mai gramatica 😀

  9. Coco, tu te duci la plaja machiata?? Cand intri in apa esti data cu rimel si fond de ten? Doar intreb si eu…
    In alta ordine de idei, din cauza unora ca tine ne facem tara de rusine prin afara, in loc sa apreciem ce avem, scuipam si denigram tot ce inseamna Romania! Mi-e scraba de oameni ca tine!!

  10. Extraordinar..acum hai sa fim ipocrite si sa ne laudam cu ce nu avem. nu imi place litoralul romanesc si atata timp cat am alte optiuni nu vad de ce m-as umple de nervi sa ma duc in vacanta undeva unde nu imi place. Zii tu acum cu mana pe inima ca, fata de litoralul grecesc de exemplu, le litoralul romanesc nu e: mizerie, lume necivilizata, manele, tiganie…Poti sa juri ca nu e asa? …Mie imi e scarba de ipocriti..P.S. a zis cineva pe acest site ca se duce machiata pe plaja? Dar seara daca ies la restaurant sau ma plimb pe faleza ma machiez un pic. A te machia nu este automat egal ca iti dai cu tone de fard pe fata si stai o ora in fata oglinzii. Eu ma machiez in 5 minute.

  11. Ok, poate ca nu avem un litoral extraordinar, insa nici cu grecii nu ma laud… au peisaje frumoase, dar la capitolul servicii clienti mai au multe de invatat… cel putin unde am fost eu, erau aroganti fata de client, in loc sa aprecieze ca vin sa imi cheltui banii pe litoralul lor in plina criza! In plus grecii sunt foarte lenesi si delasatori, din cauza asta au ajuns in situatia asta! Eu am contact des cu straini, prin natura meseriei, si nu am auzit pe unul sa zica ca nu i-a placut in Romania (majoritatea viziteaza Brasov, Sighisoara, zona Moldovei si Maramures, si vin si in Bucuresti), dimpotriva, au fost extrem de placut surprinsi de tot ce au vazut! Ar fi cazul sa invatam sa nu mai negativizam atat anumite aspecte!

    In legatura cu machiajul, citez din postare: „Asa ca daca mergeti la Mamaia, va sfatuiesc sa va faceti riguros bagajul de beauty, asa cum ar fi daca ati pleca pentru 2-3 zile in Antarctica”, cu alte cuvinte, isi ia dupa ea trusa de machiaj si cele 10000 de creme si cremutze, ceea ce mi se pare aberant intr-un concediu!

  12. Am emigrat 🙂 deja de mai multi ani..nu in Canada, ci mult mai aproape. Si imi place aerul, nivelul scazut de civilizatie ma descurajeaza…

  13. Bine draga, noroc ca in alte tari sunt civilizati…. poate esti in Franta printre snobi si nespalati, sau in UK printre betivi. Numai noi romanii suntem niste salbatici din lumea a 3-a, vino tu si arata-ne ce inseamna cu adevarat civilizatia! Ramai acolo ca nimeni nu plange dupa tine, ok?

  14. Sau te pomenesti ca esti in Spania la cules de capsuni si ai dat de civilizatie? :)))) Sau faci menajul prin Italia? Cam cu asta se ocupa romanasii, cum pun piciorul afara, cum se „civilizeaza” instantaneu.

  15. :). daca ai fi pus mana pe o carte de geografie la viata ta, ai fi stiut ca in Europa mai sunt si alte tari inafara de Italia, Spania, UK si Franta ( cum ar fi Suedia, Finlanda, Germania,Olanda etc..). Am un master facut in strainatate, in tara unde ma aflu ( e una dintre cele 4 enumerate, te las sa ghicesti care), deci nu fac in nici un caz menajul . Tu esti romanca Alexandra, tie ti-ar placea si fii automat catalogata drept: hoata, tiganca, prostituata, menajera, capsunara??? Daca nu, atunci nu mai pune stampile pe oameni fara sa ii cunosti: Franta = nesaplati, UK= betivi, Romanii: capsunari…In fiecare tara exista si oameni de calitate inferioara, dar asta nu inseamna ca toti sunt la fel. Lauzi litoralul romanesc, iti dai viata pentru el, dar vorbesti urat despre romani:” Sau faci menajul prin Italia? Cam cu asta se ocupa romanasii, cum pun piciorul afara, cum se “civilizeaza” instantaneu.” Sunt destui ‘romansi care pun piciorul infara tarii’ pentru a lucra ca si : ingineri, IT-sti, Economisti, in tarile respective. Romania nu este o tara de menajere si capsunari! Ai o mentalitate de frustrata draga mea, doar pentru ca tu nu ai fost in stare de prea multe la viata ta…

Lasă un răspuns

