Happy skin

Intr-un interviu, Tania Budi spunea, citez din memorie, ca arata bine pentru ca gandeste pozitiv. Nu este numai atat, e clar, dar atitudinea deschisa face minuni, inclusiv la piele, zic si eu.  Vad cum arata tenul meu si ce reactii primesc de cand am reusit sa ma relaxez cat de cat (mental, nu cu masaje si timp liber, ca iar e nebunie la noi la birou!). So… smile! 🙂

Categorii: Miranda, Opinii | Etichete: | 4 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

4 păreri la “Happy skin

  1. Buna Miranda,
    unde ai disparut? Ti-am scris pe adresa de e-mail pe care o aveam de la tine…haaaat! in urma cu ceva vreme. Ti-am spus? Avem blog Ivatherm. Am adaugat in lista noastra de preferinte si blogul tau. Daca ai vreme sa-l vizitezi, m-as bucura sa-mi spui opinia ta. Toate bune, draga mea!

Lasă un răspuns

