Extremele Dorobantiului

Din varii motive, multe de mani si pedi sau de luat masa, ma plimb destul de des prin mirificul Dorobanti (si credeti-ma, friptura de pui ca in Exile, apropo de Dorobanti, nici ca veti gasi in alta parte!)… Sunt uimita constant de contrastele zonei: The Place Concept Store, Simona, Distinto si in curand Moschino, langa Attitude cu haine turcesti si inca vreo 3 magazine cu accesorii, bluze si fuste din tarabele chinezesti din Dragonul Rosu. Luxul absolut si de multe ori exagerat, langa taraba cu pretentii gresite de staif.

Doamne, cand va exista stradal, in Romania, intr-o zona ca Dorobantiul sau Calea Victoriei un Promod? Sau un H&M? Adica, magazine medii, decente?!

Categorii: I hate it and I mean it, Miranda | 5 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

5 păreri la “Extremele Dorobantiului

  1. Se auzea ca se va deschide un H&M anul viitor in Baneasa Shopping Mall, din pacate. Se putea gasi o locatie muult mai decenta decat aceea, dar nu e alegerea mea. Stradal nu cred sa se dezvolte in viitorul apropiat, doar noi romanii putem merge la mall-uri si o si facem, constransi de faptul ca doar acolo gasim ceea ce cautam. Si eu mi-as dori o MariaHilfer Strasse(sper ca am scris bine, eu nu le am cu germana :D) in romania, dar lipscaniul nici nu poate spera sa se apropie de visul asta.

  2. Emi, urasc sincer mall-urile: departe, aglomerate, lipsite de aer… Nu inteleg, nu pot sa inteleg de ce nu avem comert stradal. Iar despre Baneasa… oh, sa nu aud. Chiar sa ajung sa fac excursii la mall de o zi pentru o camasa si un pantalon, nu mi se pare ok – si Baneasa este atat de departe incat echivaleaza mersul acolo cu excursia!

  3. Miranda, incearca sa mergi in mall-uri la ore, zile atipice. Eu asa fac si am descoperit ca e foarte relaxant sa faci cumparaturi in mall-uri aproape goale 😉 In plus, relaxarea asta se vede si pe fata vanzatoarelor 😉

  4. Sunt perfect de acord cu ultimul comentariu postat de Emi. Eu nu sunt din Bucuresti, insa de fiecare data cand am fost in trecere, bineinteles ca nu puteam rata o sedinta de shopping. De fiecare data am fost in timpul saptamanii, pe la pranz si era chiar foarte lejer, in plus, cel mai mare avantaj, din punctul meu de vedere, este ca ai unde sa parchezi masina! Si tocmai din cauza lipsei parcarilor cred ca in Bucuresti nu se va dezvolta un comert stradal adevarat. Mai ales pentru ca noi romanii suntem foarte comozi, iar mizeria si micii infractori compromit definitiv experienta shoppingului stradal.

Lasă un răspuns

