Atentie!

Am cunoscut, acum vreo sase luni, o femeie absolut superba. Frumoasa, foarte bine imbracata, cu familie si cariere aparent perfecte. Nu am vazut-o niciodata cu pielea la vedere si, intr-un final am aflat de ce: a slabit peste 50 de kg intr-un an, in urma unei operatii de micsorare a stomacului si are nevoie de inca o operatie de eliminare a surplusului de piele ramas.

Numai ca nu aici este interesul micii mele povestiri. Doamna X, sa ii zicem, a crezut ca in urma operatiei si slabirii, i se vor rezolva, ca prin miracol, toate problemele. Iat-o, azi, cu adevarat frumoasa si feminina, dar cu un sot la fel de rece si distant ca in perioada obezitatii ei… si ce face ea? Mananca, din nou. Nu mai poate sa ingurgiteze mult, pentru ca are stomacul mic. Insa tot a reusit sa se ingrase 5 kg in mai putin de 2 luni. Mai are 45 si se intoarce la obezitatea de acum un an. Vi se pare mult? 45 de kg se adauga, in realitate, foarte repede…

Morala: schimbarea este posibila, dar dainuie numai daca te lupti in fiecare zi sa o mentii. Iar frumusetea nu aduce fericirea – dar nici nu strica sa incerci sa o pastrezi…

7 păreri la “Atentie!

  1. parerea mea este ca nu face deloc bine,nu ingrasatul la loc este solutia!!!dak s-a operat si a reusit sa slabeasca e demna de admirat si ar trebui sa se mentina,sa elimine prin operatie surplusul de piele si sa ia viata de la inceput,mai frumoasa si mai sexy ca oricand….dak sta dupa parerea sotului si dak se ghideaza in viata dupa comportamentul lui nu va fi niciodata fericita indiferent de ce corp va avea….dak ea se simte bine slaba ar trebui sa lupte sa se mentina,sa se descopere din nou si sa ia partea frumoasa a lucrurilor iar dak ii pl sa aiba cu 50 de kg mai mult apoi sa stea calare pe frigider si in putin timp va redeveni cine a fost!este posibil ca sentimentele sotului sa se fi schimbata,raceala de care spuneai vine si ea de undeva,este si ea consecinta unor situatii dintre cei 2!nu stiu,am postat comentariu la acest subiect pentru ca consider ca greseste foarte tare k in loc sa lupte pentru ea s-a blocat din cauza supararii cauzate de indiferenta sotului…mai tarziu s-ar putea sa ii para rau!nu credeti?asa ca doamna x am incredere in tine!!!!!!!!!

  2. probabil risc sa incep o cearta, dar cred ca doamna respectiva isi merita soarta. in primul rand, intr-un an de zile ar fi putut slabi tot atat, si mult mai sanatos prin sport si vizite la nutritionist, nu printr-o operatie care nu e chiar atat de sanatoasa… si e mai ales dureroasa.

    ma intristeaza cum lumea pune accent pe slabit si nu pe sanatate. o persoana slaba nu e neaparat sanatoasa (la fel cum nu e sanatoasa una supraponderala).

    in fine… unele lucruri nu se rezolva prin operatii…

  3. Recomand sa cautati-pe net, sau din iarna in magazine intrucat inca nu s-a tradus la noi, cartea „WOMEN, FOOD AND GOD” de Geneen Roth care spune mai multe despre cauzele pentru care…mancam si mai ales relatia intre ceea ce e in farfuria noastra si spiritualitate. Pentru cele ce indraznesc, fireste, sa puna „pe masa” adevarul despre mancatul „compulsiv”. Te pup si felicitari pentru blog Miranda!

  4. In urma operatiei facute, nu mai poate ajunge obeza sub nicio forma ! In schimb ar putea suferi alte probleme: depresie, anorexie, bulimie, etc.Ar trebui sa-si revizuiasca felul de – a fi fata de sotul care nu o merita ! De ce sa plangi dupa un individ certat cu bunul simt?

  5. Draga Teia, regret sa te contrazic, dar am o cunoștință care a redevenit ceva mai mult decât grasa la 5 ani de la operație. Dacă mănânci multe calorii, te intrasi. La fel si dacă le bei. Iar stomacul se largeste din nou, dacă continui sa insisti cu mâncarea, frapuccino-urile si Shake-urile de la Starbucks.

  6. Buna seara Miranda
    Nu am cum sa te contrazic dar mi se pare ciudat ca un stomac deja operat sa se largeasca in asa hal incat sa redevii obez. E foarte ciudat dar oricum ar fi , in aceasta situatie isi pune viata in pericol pentru ca peretii stomacului operat, s-au subtiat. Ma rog, se prea poate dar inseamna ca nu are vointa deloc. Si eu am fost fumatoare ani de zile si in mometul in care am facut HTA nu am mai pus mana pe tigari. M-am oprit si gata. Primele trei zile au fost mai grele iar acum pot sa trec linistita mai departe. Este o problema de vointa ! Nu ne-am nascut sa mancam asa fara sa ne uitam in oglinda; si apoi nu asta este problema – gras sau slab- ci faptul ca obezitatea este periculoasa. Multumesc pentru mesaj. O seara buna !

    Teia

  7. Si mie mi s-a parut la fel, Teia, dar… Am picat pe spate cand am vazut-o acum cateva zile. Din pacate, se poate sa te ingrasi iar. Sa fiu insa sincera, este adevarat ca nu a fost niciodata clar daca a micsorat stomacul chirurgical sau daca a montat inel gastric. In fine… Ideea e ca te ingrasi daca mananci gresit.

Lasă un răspuns

