Cruciada siluetei

Va lansez o provocare: sa scriem, fiecare, reteta dietetica cea mai gustoasa (daca sunt mai multe, cu atat mai bine!). Ne vom ajuta reciproc sa slabim / sa ne mentinem. (Blogging: it’s all about sharing 🙂 )

So, retetele mele hipocalorice si foarte Montignac style sunt:

  1. Supa de rosii. 1.5 kg de rosii zemoase date pe razatoare, fierte cu ardei gras, ardei iute, morcov, ceapa, fasole verde… yummy!
  2. Salata de conopida cu iaurt. Conopida cruda se asezoneaza cu iaurt frecat cu ulei de masline si chivas tocat marunt. Este un aperitiv de succes vara si arata minunat pe platou.
  3. Legume la cuptor cu pulpe dezosate. Le mixati cum vreti, dar fara mazare, cartofi. Daca le puneti iaurt si menta si aveti o baza serioasa de dovlecei si vinete, vor manca si impatimitii de saorma cu mare spor!
  4. Shake din iaurt, capsuni, zaharina lichida si 2-3 frunze de menta. Cu ceva gheata pisata fulgi… oh, cat este de bun!

Ale voastre?

Categorii: Kg in plus, Miranda, Opinii | Etichete: , | 31 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

31 de păreri la “Cruciada siluetei

  1. Eu am un mic dejun sanatos si consistent, dar nu stiu sa va spun cate calorii are. Fac asa: fulgii de ovaz ii pun la fiert cu putin apa, iar cand au absorbit apa adaug putin lapte si mai las sa fiarba pana se ingroasa putin. Adaug fructe (proaspete sau congelate) si mixez totul, iar la final garnisesc cu migdale hidratate (adica migdale uscate ce au stat peste noapte in apa). Eu ii prefer asa, dar mai e o varianta: ovazul fiert doar in apa si in loc de lapte, un iaurt simplu. Cantitatile le puneti dupa cum doriti sa fie, mai gros, mai subtire. Mie imi place foarte mult. Pofta buna 🙂

  2. Capsunii de la nr. 4 sunt formatiunile de tip tufis unde cresc capsunele! :)) ma indoiesc ca vrei sa faci shake cu asta… evident, comentariul nu imi va fi publicat, it was just for your info!

  3. Missy, conform noului DOOM se accepta si pluralul in „i”, alaturi de cel in „e”, la cele doua substantive de genul feminim nume de fructe. Asa ca Miranda poate sa isi faca shake de capsuni si ciresi linistita. O sa incerc si eu in weekeend, Miranda, cred ca e delicios!

  4. Sophi, micul tau dejun e delicios dar nu l-as incadra la sanatos. Cerealele cu lapte sunt o combinatie proasta si asta poate sa o spuna oricine se pricepe cat de cat la nutritie. Plus fructe, plus oleaginoase. Au timp de digestie diferit..dar poate sunt eu prea exigenta…
    e un fel de porridge, stiu ca il prefera multi, eu il faceam cu lapte vegetal.

    Pt slabit, stiti voi : salate de legume cu verdeturi, in nestire.. si apropos de conopida, mie imi place salata din : conopida-buchetele mai mici, marar , ceapa, nucsoara,masline, otet de mere, sare , ulei de canepa(la gust e mai bun cel de masline) -nu mult. Recunosc ca imi place foarte mult si varianta cu sos tahini si lamaie ca dressing. Totusi, pt persoanele cu tiroida lenesa,conopida nu e o alegere buna deoarece cruciferele se pare ca inhiba hormonii tiroidieni, din pacate.

  5. Eu amestec branza de vaci degresata (prefer Lacteea) cu rosii, ardei, un pic de ulei de masline si verdeata tocata…. si un varf de cutit de sare.
    Pot manca acest amestec oricand si imi place la nebunie!!!

  6. Fetelor, mila, scriu la ore tarzii, cand imi pica freza pe tastatura de somn! Capsuni, capsune… ideea este ca ati inteles voi! 😉

  7. Are dreptate Elena… micul dejun al lui Sophi nu este pentru slabit, atentie celor care au de dat kg jos!

  8. Dimineata musli cu lapte, la pranz ori imi fac o salata cu ton sau simpla, ori o supa, orisicat chestii usoare. Seara imi place sa manac fructe si beau foarte multa apa.

  9. rosii coapte cu putin ulei de masline si usturoi :X:X:X:X

    sau se pot adauga si ardei copti in combinatia asta

    sau rosiile se pot face si „aburite” pe floricica din aceea de metal

    sau rosii coapte cu oregano si ulei de masline si sare

    salata de varza cu… orice slab si fara combinatii bomba

    si mai stiu destule care nu-mi vin in minte acum

    cam tot ce tine de calorii negative e welcomed. citeste despre asta pe net si selecteaza ce iti place din lista aceea. asa poti slabi manacand ce-ti place.

    gata ca am scris cam mult 🙂

  10. in loc de iaurturi cu fructe de la magazin un iaurt simplu in care pot sa-mi pun eu tot felul de fructe si cereale 🙂
    salate la greu (fara dressinguri cu smantana etc)
    dulce – o inghetata nestea (pe cuvant ca am slabit 1 kg in 2-3 zile de cand nu mai manac alte tipuri de dulce :))

  11. E normal sa slabesti, Mirela, singurul dulce admis de nutritionisti si in curele de slabire este, din cand in cand, inghetata de fructe…

  12. Piept de pui fiert/la gratar cu tarhon, somon la cuptor cu sos de lamaie,salata verde cu grepfruit si iaurt, imi plac si ma ajuta sa mananc mai sanatos, punand accent pe un gust delicat si un continut caloric relativ scazut.

  13. Supa crema de legume (fara cartofi, morcovi, porumb), supa crema de rosii, fulgi de ovaz cu iaurt 0% grasime, paine integrala (integrala pe bune, de regula facuta de mine) cu magiun de topoloveni, rosii cu branza si marar, ciocolata amaruie cu minim 75% cacao cand vreau ceva dulce, branza de vaci+ou fiert+rosii+busuioc+un strop de ulei de masline. In general eu mananc multe ciorbe de pui/vacuta cu ardei iute si salate de tot felul. Mai calc stramb cu ciocolata Fagaras, dar ma tin de Montignac in rest si nu devine o tragedie. Totusi, imi va fi foarte greu sa renunt la pepenele rosu, care are IG 75 …

  14. MAI FETELOR HAI SA VA SPUN O MICA PARTE CUM TIN EU UN REGIM DUPA PAREREA MEA SANATOS CAT SA SI SLABIM 😉 CREDETIMA:
    DE DIMINEATA O CANA DE 100ML DE LAPTE BATUT DEGRESAT CU 150gr de pui la gratar cu salata de varza ca vad nu ati mentionat nici una de salata de varza
    LA PRANZ o ciorba sau supa de pui sau de legume in jur de 300 ml
    SEARA (SA MENTIONEZ CA SEARA LA MINE E ORA MAXIMA 4)ASA… o salata de varza sau de cruditati sau de rosii cu castraveti si ardei
    Si altceva sa mentionez in cura mea de slabire nu se mananca preparate prajite , dulciuri excluse ,mancaruri grase nici atat si un mic secret sa puneti cat mai putina sare in mancare ( vand un pont cine poate manca mancarea picanta are un punct in plus la slabit) asa e una din zilele mele care ma chinui sa slabesc! CINE ARE TUPEUL SA O INCERCEEEEEE??? :d 🙂

  15. La prima vedere mancarea sanatoasa nu este prea gustoasa… Sincer, nu ma omor nici dupa musli, nici dupa cruditati si numai cruditati. Cred insa ca este important sa mancam sanatos. Iata ce fac eu: folosesc mirodenii mai multe, in combinatii neasteptate. In plus, mai fac sosuri usoare, pe baza de iaurt, de exemplu, tot cu mirodenii… Dau gust – uneori in mod neasteptat – atat cruditatilor, cat si fierturilor.

  16. ramona, e bine sa mananci dimineata…dar nu stiu daca mancatul cu forta, pentru ca asa trebui, chiar daca nu iti e foame, e ok pt corp. Organismul stie in general cand are nevoie de hrana si iti da de veste fara sa il fortezi tu cu anumite ore. Singura restrictie ar fi sa nu manaci la ore tarzii pentru a le perimte si organelor tale interne sa se odihneasca, nu numai pentru a slabi…Pai e infernal micul dejun pentru ca eu una nu pot sa manac atat dimineata no way :). Si in general, nu sunt de acord cu mancatul fortat, fie el si sanatos, din obligatie. Mai bine imi iau la serviciu ceva de mancare ( iaurt, fructe etc) si manac pe la 10 cu pofta, decat sa ma chinui dimineata in sila …

  17. ….si am uitat sa mentionez sportul. Prefer sa nu ma chinui atat la mancare dar sa fac miscare ( alergat banda 45 minute macar o data la 2 zile). Bineinteles, mancat sanatos, dar nu chin, ca doar oameni suntem. Acum na, nici nu am probleme cu greutatea, daor cu niste colacei razleti care imi fac in ciuda si apar atunci cand am fost neglijenta.

  18. pai stai putin sa inteleg Laura tu zici ca e mult ceea ce am spus eu acolo? ia sa faci tu o incercare sa cantaresti si sa masori si sa vezi cat este de”mult” micul dejun
    iar in al doilea rand nu iti da cu parerea in necunostiinta de cauza ca nu e bn cand vei avea peste 30 de kg fata de greutatea necesara organismului tau atunci iti dai seama cat e de greu ca ai 3 -4 kg in plus ori cine ar fi in masura sa isi dea cu parerea dar nu stie prin ce trece acel om in asa situatie nu doresc nici la cel mai aprig dusmana al meu sa treaca prin ce trec eu in ultimele saptamani de cand am regimul ala
    aaaaa si inca ceva ori care doctor unde te interesezi tu iti spune sa mananci dimineata cat de mult sau putin poate organismul sa manance pt ca atunci ii dai de lucru in timpul zilei si deja seara el ”oboseste” si nu iti mai cere asa de mult seara. stiu prea bine ce spun ,cu asa ceva ma confrunt de cand eram mica.

  19. Sa o luam pe rand: pentru mine, care manac dimineata 2 rosii cu branza e mult micul dejun. Nu ma duc la nici un doctor pentru ca nu e nevoie, insa am consultat nutritionist, care exact asta recomanda: sa nu fortezi organismul, sa te indopi la o anumita ora pentru ca asa trebuie. NU am zis sa manaci cat vrei in sensul ca poti sa bagi 5 carnati dimineata, ci in sensul sa nu fortezi daca nu iti e foame cu mai mult decat poti in mod normal. Deci sa nu fortezi sa manaci prea mult..Nu am zis ca organismul oboseste seara, ci ca noaptea organismul nu trebuie sa digere mancare, ci sa se odihneasca , exact asa cum faci si tu. Nu am zis nicaieri, ca daca manaci ziua seara organismul oboseste si nu iti mai cere, citeste ce am scris inainte de a sari ca arsa. Si faptul ca tu te confrunti cu asta nu inseamana ca tu si doar tu ai dreptate si nimeni altcienva sa nu isi dea cu parerea pentru ca nimeni nu stie…mai sunt si altii informati, ok? E doar un blog asa ca chill. Raman mereu uimita sa vad cata nervozitate poate creea un comentariu nevinovat, si ala citit si inteles prost.

  20. laura imi pare rau ca iti spun asta dar nu te cred !!!!si nu sar ca arsa, ci ti-am raspuns si mi-am dat cu parerea la fal cum ai facut si tu. stiu prea bine ce ai spus dar iti mai spun inca odata eu am facut comparatia dintr-un om care are doar 3-4kg in plus si una e sa ai masa de grasime peste 30de kg e altamancare de peste. nu te supara dar ceea ce stiu e stiut si de altii nu ma trezesc eu desteapta acuma ca toti invatam unii de la altii 😉 asa ca nu fi suparata!

  21. Oki, eu nu am de dat jos 30 kg, o fi difierit la tine. Daca tot ai de dat jos 30 kg, zi-ne si noua in detalii regimul, am si eu o prietena care are de dat jos 30 kg si o tine una si buna ca NU SE POATE, fara sa consulte un medic, fara sa fi incercat macar, mancand shaorma. eu nu prea stiu cum sa o sfatuiesc ( nu vrea la doctor), dar poate ii dau niste idei de regimm de la cineva care chiar a incercat si a dat rezultate.

  22. =)) ce mult as vrea sa fi slabit euu 30 de kg asa de repde!!!! eu m-am referi mai Laura ca omu , persoana ,fiinta care e grasa care are 100 si ceva de kg e mai greu sa tine un regim fara a nu fi ca la ”carte” sa fie un program care sa se poata tina dupa el nu va fi inteles de unu om,fiinta care are 60 si ceva de kg asta iti spun eu ca niciodata nu va intelege.
    iar despre prietena ta e bine de mentionat sa nu fuga de doctor sa se duca sa isi faca analizele de glanda si altele care nu are rost sa le mantionez aici sa consulte un endocrinolog sau alt doctor de specialitate si daca va avea vointa si devodamet toootal in regimul care si-l face ea singurica dupa alimentele care i le permite doctorul ca ii va da o lista ce are voie si ce nu ea isi alege de acolo ce poate ea sa manance fara paine si sa manance putin adica in jur de sa le spun tot in kilograme in jur de 800 de grame un kg pe zi de mancare. si as tine-o tot asa pana maine dimineata sa iti explic totul.

  23. Ramona, mi se pare infernal pentru ca nu e gustos – pentru mine. Eu mananc dimineata branza de vaci, oua fierte sau omleta la tefal, rosii, castraveti, uneori (rar) sunca de curcan si, cand tin post, o felie de paine de secara cu foarte putina miere. Deci, am gusturi diferite 😀

  24. da asta asa e 🙂 dar ce am scris io acolo nu pap mereu….. dimineata mai pap branza cu rosii si castraveti sau fructe de exemplu astazi am papat de dimineta un bol de pepene eu le combin mereu ca nu pot manca mereu aceeasi mancare ca sunt unele zile de exempu cand nu pot manca deloc dimineata si doar ma infig intr-o nectarina sau un mar CA nu pot altceva 🙂 si sti cum e gusturile nu se discuta ci se executa :)))!!!!! dar ori cum acum mananc cu totul diferit pana sa incep regimul slabesc incet dar sigur 🙂 desi imi mai ies din fire cand vreau sa pap ceva mai ”bun” si incepe sevraju ala ( adika se lasa cu plans, cu nervi ,cu lesin in stomac de toate ce sa mai) multumesc ca mi-ai raspuns 😉 poop Miranda E O DULCEEEEE!!!!!!!!!! 😀

Lasă un răspuns

