De ce ne chinuim barbatii?!

La shopping in Zara. Ca sa zic asa, momentul meu, in afara orelor de sihastrie intre moi si cartea de beletristica.

Faza 1: intru. Faza  2: tur rapid 360 de grade. Trecem la fazele 3, 4, 5. Adica, de trei ori probe, razgandiri, combinatii, returnari de rochii, plata, sacosa finala.

Si doi soti amarati care ma priveau cu jind si dorinta de libertate in timp ce rezemau un scaun in fata cabinei de proba.  Probabil ca isi spuneau ca si nevestele lor ar fi putut incerca timp de 45 de minute rochii, fuste si bluze fara ei pe post de prelungiri ai decorului de la Zara… Bietii!

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 15 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

15 păreri la “De ce ne chinuim barbatii?!

  1. Ce spui de momentele in care situatia este inversa. Cand mergi cu sotul/prietenul la cumparaturi ( shopping cu beneficii pentru amandoi) tu termini in 30 minute pentru ca deja stii ce vrei si de unde poti cumpara incat sa pleci cat mai repede iar bineinteles sotul/prietenul te trage dupa el inca 2 ore (in care poti lenevi sau citi) pentru ca nu este hotarat?!?!?!

    Deci da, eu am parte de un prieten care in mod normal nu iubeste shopping-ul and that’s fine for me, prefer sa merg singura insa cand el vrea sa cumpere ceva este extrem de nehotarat si daca nu as merge cu el ar pierde si 10 ore nestiind ce sa cumpere.

    Chiar am o intrebare, de ce unele femei chiar isi pedepsesc partenerii cu shopping-ul ore intregi?

  2. Mika, m-ai facut sa rad cu lacrimi… M-am lecuit si eu de vizite la magazin unde eu am ales vraful de haine in 10 minute si Mister inca proba dupa alte 30… Ce este insa drept, este ca asemenea situatii sunt rare :D.
    Nu pot intelege de ce isi cara femeile barbatii cu ele la shopping – care este o chestiune profund individuala sau care se impartaseste cu prietenele ce au aceleasi gusturi si aceeasi rabdare :).

  3. Eu il iau pentru ca ma ajuta sa ma abtin de la cumparaturi din impuls. El e intotdeauna cu picioarele pe pamant atunci cand eu sunt cu capul in genti, farduri si bijuterii. 🙂
    Si, uneori, pentru ca vreau sa ma razbun pentru orele in care „ne” uitam la Myth Busters, How It’s Made si diverse alte chestii despre arme si tancuri. 😛

  4. Eu am rabdare cu sotia mea de fiecare data cand merg la shopping. Consider ca merita rabdarea pentru ca mereu are grija sa nu faca cheltuieli cand chiar nu ne permitem. Este o sotie exemplara, oricum nu m-as fi casatorit cu o femeie tip „piti”. Chiar imi place sa fac shopping, sa astept la cabine de proba, sa ii aduc si alte modele de haine, sa imi dau cu parerea… N-a exagerat niciodata, iar eu am avut grija sa nu ma zgarcesc.

    Eu zic ca daca exista iubire si cumpatare nu apar probleme la shopping (dar iubirea este demodata …iar cumpatarea este un cuvant fara inteles ptr. multi/e).

    P.S. Am 26 de ani si nu ma consider invechit la gandire 🙂

  5. Diana, respect, nu ma gandisem la razbunare pentru toate momentele in care aud la nesfarsit comentarii fotbalistice. Merita, merita! Sa ii luam si la targurile vintage? 😀

  6. Adrian, bine ai venit alaturi de noi! Ei, asa partener de shopping cred ca vor multe femei… 🙂

  7. Eu am o alta solutie, evit pe cat posibil sa-mi „car” dup mine sotul la shopping, iar daca se intampla sa fim impreuna si sa vad accidental niste pantofi super sau cine stie ce rochita, il trimit in magazinele cu electronice si mai ales in libarii, unde ar putea ramane cu orele.
    Eventual il chem cand m-am decis ce sa iau sa-si dea si el cu parerea… mai mult de forma, pentru ca daca ar fi sa ma iau dupa el as arata super si imbracata intr-un sac de cartofi (a se citi ca nu prea se pricepe la moda, nu c-as fi eu vreo Kate Moss).

  8. Miranda, subscriu la opinia ta ca este o „chestiune” individuala – mersul la shopping – si de cele mai multe ori e mult , mult mai bine singura decat sa fie alaturi de tine ori prietenul/iubitul/sotul nerabdator ori prietena care nu impartaseste aceleasi opinii.

  9. Daaaaa, Anda, sunt situatii cand, daca ne luam dupa barbati, sfarsim cumparand cele mai nepotrivite haine! 😦

  10. Ha ha ha….mie imi place sa imi iau sotul la cumparaturi pentru ca are gusturi si idei foarte bune. Ma ajuta mult. Cat timp eu sunt in cabina de proba el mai vine cu alte cateva lucruri interesante pe care eu nu le observasem :). Ce-i drept, nu e una din activitatile lui preferate sa vina cu mine la shopping, dar cand o face isi da tot interesul si nu sta rezemat plictisit imporand mila :))). Nu am luat niciodata haine nepotrivite sfatuita de el, ci dimpotriva, are un simt estetic foarte dezvoltat…

  11. Eu m-am mai gandit la o metoda…. epilatul cu ceara 🙂 Fiindca ei nu cred ca realizeaza durerea care exista, mai ales atunci cand te epilezi inghinal. Orisicat la acest subiect am si eu o dilema, fiindca in ultima perioada am inceput sa ma irit destul de rau si plus pielea se exfolieaza. Am auzit ca o ceara foarte buna este ceara de zahar bio, ati incercat-o?

  12. Eu mereu merg singura la cumparaturi. Fara iubit, fara prietene sau cumnate, fara nimeni. Atunci e timpul meu pentru mine. Decat sa ma uit peste umar sa vad cum se stramba la alegerea mea sau la timpul consumat, prefer sa umblu dalailama singura, de capul meu.

    Probabil unele femei se simt si ele chinuite la randul lor de barbatii cu mentalitate de „femeia la cratita cu plodul in brate” si vor sa ii pedepseasca in modul acesta.

    Pe de alta parte, avand in vedere ca in vremea de azi, populatia este foarte ocupata, femeile isi iau barbatii la cumparaturi din dorinta de a petrece timp impreuna. Mergem la Zara, Bershka & co, dar dupa aceea si la Diverta, Media Galaxy sau Intersport. Poate a aparut un joc nou pentru PS3, o tastatura mai performanta decat aia de acasa sau orice altceva. Astfel toata lumea e multumita.

Lasă un răspuns

