Cum dai 2-4 cm jos in termen scurt?

Cu dieta si Cellu M6 – in 2 saptamani. Costa cca. 550 lei ( 2 saptamani, 6 sedinte).

Cu dieta si impachetari la cald (termocuverta) – in 2 saptamani. Costa cca. 380 lei (2 saptamani, 6 sedinte).

Cu dieta si sport cu un antrenor bun, care iti schimba antrenamentele si te terorizeaza sa vii la sala de 4 ori in 7 zile  – intr-o saptamana. Costa cca. 75 lei, adica un sfert din abonamentul lunar la sala.

Voi alegeti metoda! 🙂

P.S. Eu le-am incercat pe toate, dar prefer, in cele din urma, sportul.

12 păreri la “Cum dai 2-4 cm jos in termen scurt?

  1. As vrea si eu sa incerc Cellu M6, nu atat pentru slabit, cat pentru celulita, mai ales ca e testat de Miranda si da rezultate (impreuna cu dieta si sport, 🙂 ), dar nu gasesc in Cluj nici un salon care sa ofere asa ceva. Daca stie cineva, va rog sa lasati un mesaj 🙂

  2. Sophie, cauta un aparat similar din categoria „endermologie”. Cellu M6 a fost primul aparat de profil, dar mai sunt si altele…

  3. La nici una, Silvia… este cost fara PT. Dar si asa antrenorii pot sa te bata la cap sa vii si daca ai constiinta…

  4. 1 luna + 2L de ceai verde cu o felie de lamaie, zilnic = -2-4cm. Eu asa am facut, plus sport zilnic si m-am si tonifiat cat de cat.

  5. Anna, la Miko, Caresse sau Care Zone. Dar am senzatia ca Dermocell de la Keiko este cam acelasi lucru, adica tot endermologie…

  6. Buna Miranda. Posturile de mai sus sunt mai vechi. Imi poti spune te rog, cat costa acum o sedinta sau un pachet Cellu M6 (550 lei – 6 sedinte????) Si dintre saloanele enumerate imi poti recomanda unul dintre ele?Aaaaa inca ceva..intre timp ai mai incercat si altceva mai eficient decat Cellu M6? Multumesc mult.:)

  7. Buna, Yaya, nu am gasit inca nimic mai eficient decat Cellu M6. Da, media de cost a unei sedinte este de cca. 35 euro, mai scade pana spre 100 lei la abonament.

  8. Buna Miranda, ai vreun feedback mai recent despre Cellu M6 vs Dermocell? Preturile la Dermocell sunt sensibil mai mici (cam cu 50%) si ma intreb cam care ar fi rezultatele. Merci!

Lasă un răspuns

