Program de weekend la muzeu

Parca sunt tot mai multe posibilitati de petrecere a weekendului, in oras propunandu-ni-se numeroase evenimente. Un loc de frunte printre manifestarile care ma tenteaza in aceasta saptamana este ocupat de Noaptea muzeelor. Sambata, 15 mai, se vor intampla foarte multe lucruri simpatice la principalele muzee bucurestene: Muzeul National de Arta, Muzeul National de Istorie, Muzeul de Arta Contemporana etc. In plus, aceste muzee nu vor mai fi deschise numai pana pe la 6-7 ci pana noaptea tarziu 🙂

Problema este ca nu stiu la care dintre aceste muzee sa ma duc…

Detalii pe http://www.noapteamuzeelor.ro.

4 păreri la “Program de weekend la muzeu

  1. Miranda, am fost eu anul trecut si intentionez sa merg si anul acesta.
    Cateva sugestii: la Muzeul de Arta a fost o coada cam de 300m anul trecut, tip cozile la carne. N-am rezistat 😦
    la muzeul de istorie este coada doar la Tezaur la subsol – tezaurul insa se merita admirat in tihna zic eu 🙂
    La muzeul george enescu nu era coada la intrare, dar era aglomerat interiorul – am inteles ca si anul acesta vot fi concerte.
    Muzeul satului – este deschis ziua si este minunat – plus ca are si un targ de produse bio.
    Cam atat… daca mai imi aduc aminte de ceva mai scriu

  2. La MNAC a fost groaznic anul trecut. O coada imensa, toata strada plina. Am stat vreo 10 minute si am plecat, daca tineam neaparat sa intru cred ca trebuia sa astept toata noaptea la intrare.

  3. Eu nu sunt o împătimită a artei, prefer Muzeul de Istorie. Am fost de multe ori, este foarte interesant, mai putin zona cu pietroaie şi cioburi de vase antice. 🙂

  4. este adevarat ca este foarte aglomerat, dar inteleg ca sunt spectacole pe care in mod obisnuit muzeele nu le organizeaza…
    Ce ne facem ca ploua?!

Lasă un răspuns

