Aiurita

Am fost plecata din Bucuresti si am uitat, ca niciodata, trusa… asa ca am cumparat produse de la A la Z la destinatie si, cu aceasta ocazie, am testat cate ceva. Iata despre ce este vorba:

1. Gel de ochi Doliva. Putin peste 50 lei, dar inca nu m-a convins ca am cheltuit banii cu cap. Prospectul te convinge ca ai luat vreun zeu de un picior, dar mi s-a parut doar un gel incolor cam lichid… si nu mi-am simtit zona ochilor foarte hidratata. Cel putin nu ustura :D.

2. Lapte demachiant cu nectar de gutui Elmiplant. A fost in jur de 10 lei. Ca orice lapte demachiant Elmiplant, nu ustura si curata temeinic. Nu mi-a placut deloc mirosul fals fresh, gen dulceata de gutui refacuta la eprubeta de chimist… Am citit cu mare atentie lista de ingrediente si nu am dat de gutuie sau nectarul ei… Un produs sintetic bazic, nimic mai mult. Insa ma deranjeaza, ca si la Garnier, ca pun in fata legume/fructe pe care nu stiu unde le folosesc (sa nu fie, ca la iaurturile „cu fructe”, mai degraba molecule identic naturale, si nu naturale…). Credeam mai mult in vechiul Elmiplant, din perioada cand nu fusese cumparat de greci, desi nu avea marketing.

3. Crema de fata Spirulin de la Hofigal. In jur de 8 lei, un mix de spirulina si alte alge. Arata infiorator de verde si miroase foarte medicamentos. Se intinde insa repede si tenul arata calm dupa aplicare. Azi am folosit din nou si efectul nu a mai fost la fel, mi s-a ingrasat tenul foarte repede. In principiu, stiam ca Hofigal ar avea produse bune, iar aceasta crema mi se paruse destul de corecta. Pe forumuri am gasit insa si multe pareri contra… In fine, la 8 lei, merita incercarea.

Data viitoare, oricum, imi voi cumpara produsele mele uzuale, daca le uit pe cele curente acasa. Insa si incercarile de acest tip, chiar daca golesc buzunarul, au o parte pozitiva: arata ca alegerile initiale erau corecte :).

4 păreri la “Aiurita

  1. Nu ştiam că încă se găsesc produse Doliva la noi. Eu eram clientă fidelă a măştii la pliculeţ şi a cremei pentru ten uscat, dar nu le-am mai găsit-o într-o perioadă. Farmacista mi-a zis că vor dispărea produsele în curând de pe piaţa românească.

  2. Am folosita un lapte demachiant de la Elmiplant cu galbenele si am fost multumita de el. Sunt foarte curioasa de crema de la Hofigal pe care ai incercat-o. Mi-o voi achizitiona si eu.

  3. Acelasi lucru l-am patit si eu … insa eu am ales produse bio, fiindca intrasem intr-un Plafar si mi s-au parut si foarte accesibile. Si mi-am cumparat fond de ten, rimel, ruj, blush si fard de pleoape toate de la Nvey eco. Dar nu-mi pare rau fiindca sunt mult mai bune decat cele pe care le aveam 🙂

  4. Nu mai stiu unde s-a vorbit de produsele de la TIS. Mi-am luat un lapte demachiant cu propolis si miere de albine si un baton corector cu patlagina si oxid de zinc. Ambele produse imi plac. Mai ales dupa demachiere isi simti pielea foarte proaspata, foarta catifelata, fina. Merita banii mai ales pentru cat stiu sa faca.

Lasă un răspuns

