(P) Review Ivatherm

Am revenit cu review-ul la produsele Ivatherm, primite pentru incercare de la Iulia, dupa ce le-am testat constiincioasa si cu ajutoare, dupa cum veti vedea. Concluziile nu sunt stiintifice si nu se pot generaliza, dar sunt, sper, utile :).

1. Lotiunea micelara. Am folosit-o 4 zile la rand, pana cand am donat-o varului meu de 27 de ani, cu ten gras si puncte negre si care se descuameaza constant. O foloseste el de atunci, sa isi curete seara fata inainte de a aplica nu stiu ce unguent de la dermatolog care ii calmeaza iritatiile.

Parerea mea despre lotiune: merita banii. Usoara, simplu de folosit, eficienta chiar si pentru curatarea ochilor. Nu inteleg insa nici azi, nici la Ivatherm si nici la alte firme de dermatocosmetice, de ce ar fi mai eficienta lotiunea micelara decat laptele demachiant pentru ten sensibil. Idee: pliante explicative, articole cu detalii, nu doar o reclama cu o fata frumusica, dar care nu imi transmite nimic.

2. Crema anticelulitica cu Resveratrox. Intra foarte usor in piele, are un miros vag medicamentos, foarte discret, care pe mine m-a reconfortat (ceva gen este un doctor care ar avea grija de pielea mea 😀 ). Ce mi-a placut in reclama din stirile aparute in revistele pentru femei despre acest produs: este singura crema cu promisiune ferma legata de eficienta.

Aceeasi observatie ca la lotiunea micelara: poate ca Ivatherm ar trebui sa se diferentieze in plutonul dermatocosmeticelor explicand in mod evident (pe cutie, in reclama) ca acest Resveratrox este de nu stiu cate ori mai eficient decat cafeina – nu as fi stiut informatia daca nu as fi fost constiincioasa sa caut detalii pe http://www.ivatherm.ro, pentru acest review. In rest, nu pot garanta rezultate daca exista deja celulita, caci eu nu mai am… insa ma dau cu crema Ivatherm zilnic de o saptamana, sa previn, just in case.

3. Fondul de ten fluid pentru ten sensibil. Eu am testat numarul 2 timp de doua zile, apoi l-am dat prietenei mele C., care are 26 de ani si ten mixt.

Mie nu mi-a mers foarte bine, caci imi ingrasa destul de repede fata. Insa eu am ten gras cu multe puncte negre si produsele pentru ten sensibil nu mi se potrivesc foarte bine. Am remarcat insa aspectul foarte natural dupa aplicare si cat de frumoasa devine coloratia tenului, desi intr-un mod foarte discret.

Lui C., fondul de ten i s-a parut bun, cu siguranta mai bun decat Vichy Aera Teint Pure, folosit pana atunci.

A doua mostra de fond de ten, numarul 3, a plecat direct la prietena mea A., care are o carnatie de culoare mai inchisa si careia i se potrivea din prima. Ea are 29 de ani, ten sensibil spre uscat. Ce sa zic? Tenul ei arata senzational cu Ivatherm, iar A. a spus ca i se pare de nota 8.5: cu mult peste Bourgeois si putin sub fondul de ten La Roche Possay (cele doua fonduri de ten pe care le folosea pana la Ivatherm). Si la ea, dupa circa 3-4 ore, i s-a ingrasat tenul in zona fruntii, acesta i s-a parut minusul major al fondului de ten Ivatherm…

Concluzie: fond de ten dermatocosmetic clasic, recomandabil numai pentru ten sensibil/uscat. Coloratie frumoasa si naturala, dar fara efect matifiant. Peste Vichy, dar mai putin confortabil decat La Roche Possay.

Mie imi place Ivatherm, daca ar fi sa trag linie. Cred insa ca trebuie sa iasa din logica lui „putem si noi”, caci sunt deja gama de dermatocosmetice in acelasi raft cu „greii” domeniului si sa se diferentieze, de acum, de ei. Adica, sa ne dea continuu motive sa le cumparam lor produsele si nu lui Vichy, de exemplu… Multumesc Iuliei pentru produse :).

3 păreri la “(P) Review Ivatherm

  1. Buna, draga Miranda! Am citit randurile tale cu nerabdare, curiozitate si am sfarsit cu incantarea de a te redescoperi in observatii interesante si la obiect. Ma bucur ca ai facut din testarea produselor Ivatherm un proiect intre prieteni si rude :), pentru ca asa cum bine observai tu, fiecare tip de piele are produse specifice. Te-ai descurcat perfect cu ‘distributia’ produselor!! Acum, cateva precizari care sper sa-ti fie de ajutor.

    Pentru dermatita seboreica, noi avem un produs foarte apreciat, IVADERMASEB, cu efect excelent asupra scuamelor, iar pentru curatare, IVAPUR, gel spumant pentru curatarea tenului cu exces de sebum. Detalii, pe site (www.ivatherm.ro).
    De ce lotiuni micelare si nu lapte demachiant? Da, lapte demachiant, DAR textura fluida (de fapt o apa termala cu putini ingredienti activi adaugati, cele mai importante fiind micelele- de aici, micelara), curatarea profunda (ai observat probabil ca este nevoie de mai multe dischete demachiante decat pentru lapte, pana cand discheta ramane curata, senzatia de ten usor, neincarcat (evitat de persoanele care sunt in tratament dermatologic), iar unele dintre noi chiar nu agream ideea de a pune pe fata ‘crema peste crema’ (laptele demachiant avand textura de crema, lotiune tonica de dupa ea fiind indispensabila). Asa ca, lotiunea micelara este usoara, inlocuieste doua produse (lapte + tonic), simplu de utilizat, se usuca aproape instantaneu fara sa usuce si tenul. LEJERA…nu da nicio reactie de iritatie, alergie, deoarece nu exista vreun ingredient care sa provoace alergii NICIUNUI tip de piele. Mi se pare o varianta pentru demachiere extraordinar de comoda si de eficienta. Eu nu ma mai pot desparti de ea de cand o am (tu ai avut-o chiar si inaintea me :)) . In ceea ce priveste saracia informatiilor observata de tine in legatura cu acest produs, noi am crezut de cuviinta sa ne axam mesajul asupra rezultatului si eficientei lui, de mai mare interes pentru consumator, si nu asupra ingredientilor, doar nu este un produs de tratament care poate crea inadvertente cu alte combinatii de substante, ci un demachiant lejer, care are doar rolul de a curata…PENTRU TOATE TIPURILE DE TEN.

    Despre Resveratrox Forte pot sa iti atrag atentia ca eficacitatea de 30 de ori mai ridicata decat a cafeinei este mentionata si pe cutie (chiar o am in fata), pe una din partile laterale, la ‘Proprietati’. Toate afirmatiile privind eficienta produsului, dupa cum ai observat, nu sunt gratuite, ci dovedite cu studii in vitro sau in vivo ( nu e de gluma cu dermocosmeticele!!). Este un lucru demn de semnalat, intr-adevar, aceasta eficienta sporita fata de produsele pe baza de cafeina (foarte raspandite). Resveratroxul face diferenta!!!

    Fondul de ten se aplica peste o baza de machiaj care sa restabileasca nivelul optim de hidratare, hranire a pielii sau reglare a secretiei de sebum…dupa caz. In cazul tau, fondul de ten trebuie aplicat dupa ce in prealabil l-ai curatat si ai aplicat o crema sebo-reglatoare (recomand, IVAMAT de la Ivatherm, crema matifianta pentru ten mixt/gras). Abia apoi se aplica fondul de ten. Un fond de ten nu poate matifia si nici hidrata (in cazul tenului uscat) decat intr-o mica masura, ci contribuie la ‘finisarea’ unui aspect placut, stralucitor si uniform ca si colorit al pielii. El trebuie sa aiba o putere mare de acoperire si sa coloreze frumos, natural tenul pentru cat mai mult timp, mentinandu-l suplu si relaxat. Dar cred ca stiai deja acest lucru. Fondul de ten fluid si textura fina se aplica si arata impecabil asezat pe o baza de machiaj, fixat apoi cu apa termala Herculane (spray). Atentie cum pulverizezi apa, nu prea aproape de fata si nu in cantitate mare, asa, doar un fass!! :)). Nu vrei sa-ti speli ca sub un dus machiajul!

    Sper ca sugestiile mele au fost de ajutor. Oricand, cu mare placere!

    Concluzia: Review-urile tale mi se par excelente, scrise cu suflet, minte si talent. Ma bucur in fiecare clipa de inspiratia pe care am avut-o contactandu-te. Mi se umfla si pieptul de mandrie cand tu observi ca suntem pe raft cu ;greii’ pe care ii si depasim de multe ori. Asa ca, se impune un final cu emotie: pe langa munca si dedicatie, trebuie sa existe multa pasiune. Orice are acest ‘ingredient’-minune este un produs de succes. Iar tu, Miranda, ai pasiune! Si mai trebuie ceva pentru o reusita deplina: sa crezi cu convingere in ceea ce faci, reprezinti, exprimi… Multumesc, draga Miranda! ‘Chapeau’…. (citez de pe un alt blog cu mult miez)

  2. cat e fondul de ten de la ivatherm? ca mi-e lene sa ma duc sa intreb, da probabil ca o voi face ca am mai multe intrebari, tenul meu e mai picky

  3. Anunt:
    La articolele publicitare, marcate cu (P), comentariile nu vor mai fi permise de acum inainte, astfel incat sa asiguram echidistanta si garantarea separarii continutului specific de blog de cel promotional.

Comentariile nu sunt permise.