Par…

Daca nu e coafura, cam nimic nu este. Adica degeaba ai machiaj, rochie, pantofi, daca parul nu sta in nici un fel.

De aceea nu pot pricepe de ce fetele din consultanta nu sunt coafate minim cand vin la clienti in audit. Scuza cotidiana este lipsa timpului. Numai ca a merge la coafor pentru un spalat si un retus costa maxim 50 lei si dureaza cel mult o ora, cam cat se pierde la cafele si tigari… Si pe luna duce la cheltuieli de cca. 250-400 lei, acceptabil la salarii de la 600 euro in sus. Pacat, caci rochia de la Dika nu se pune bine in evidenta (si nici silueta!) cu o coada de cal foarte neglijenta si un fir de par neingrijit… :(. Chiar daca a avea o coada de cal poate fi, de multe ori, simbol al elegantei si firescului (numai ca putine suntem cele care stim sa facem cozi atat de frumoase si de „firesti”)…

Putin off topic: am avut constant probleme cu matreata, iar sampoanele de profil (H&S, Klorane, L’Oreal) imi uscau parul teribil. Sunt deja doi ani de cand am scapat de aceasta grija –  adica de cand ma spal numai cu Wella Professionals. Poate va este util de stiut, mie mi se par produse foarte bune.

Inca un pont. Daca totusi nu aveti cum sa spalati parul, o solutie de o zi cu adevarat eficienta este samponul solid de la Klorane, va scoate in mod real din impas. Mi se pare insa prea scump si as vota, daca este de ales, pentru un mers rapid la cel mai apropiat coafor :). Aveti pareri mai detaliate si aici.


25 de păreri la “Par…

  1. Daca exista samponul spray Batiste in Romania, acela este cea mai buna varianta de a ‘drege’ parul uleios. Daca nu exista – il aducem? Merita.

  2. da, produsele de la wella professional sunt f bune, fara sa coste multe. eu am avut un sampon si un spary lerave-in pt parul uscat. spray-ul il am si acum desi l-am luat din decembrie si il pulverizez de 2 ori pe saptamana pe par…
    sincer, cand lucram in corporatii la Bucuresti majoritatea tipelor erau neingrijite si fara gusturi vestimentare…

  3. Stii care e problema mea? Nu am gasit inca pe cineva care sa stie sa coafeze frumos dezi parul meu este tuns foarte bine. Tipa care ma tunde este extrem de ocupata si are tarife destul de mari, asa ca aleg sa ma tund + coafez la 6-8 saptamani. Da, foloseste produse Wella profesionale si arata bine. In rest, ma aranjez singura la par si nu sunt corporatista, dar ma spal la 2, maxim 3 zile (dupa sala obligatoriu trebuie sa ma spal), folosesc sampon Phyto. In putinele ocazii in care m-am coafat la salon pentru un eveniment a fost un dezastru, nu stiau nici macar cum sa-mi aranjeze bretonul, ori mi se lasa parul dupa o ora, ori arata lipit de cap de la bun inceput. Una mi-a zis ca am firul extreeem de subtire si nu se poate aranja si atata m-a tras de par cu peria ca mi-a lasat cred jumate din par pe jos si pe pelerina, cand m-am uitat m-am speriat!
    Divagand putin de la subiect as vrea sa te intreb ce deodorant/antiperspirant si s-a parut eficient din vremea cand aveai probleme cu transpiratia in exces?

  4. Pentru cele care castiga ca si mine (2300 ron/luna), dar nu isi permit sa le „zboare” parul, recomand sa urmariti promotiile happy-hours.Eu dau 31 lei pe saptamana pentru spalat si coafat saptamanal cu Wella si o data pe luna 145 lei pentru tratament cosmetic Maria Galland…. am si card de fidelitate, deci ma mai aleg cu pensat sau epilat gratuit o data pe luna…

  5. Oana: la ce salon (in Buc)? Poti sa imi recomanzi pe cineva care coafeaza frumos? Merci.

  6. Scuze, dar am fost cu bebele meu la vaccin:((((

    Merg la salonul El Studio Style din zona Timpuri Noi, care este langa locul meu de munca (inainte mergeam si la cel din Dorobanti, dar acum chiar nu mai am timp).

  7. Pentru Alinita… eu merg la Cornelia si sunt foarte multumita. Inainte a lucrat pe Decebal si la salonul Abbate din 13 Septembrie.
    PS: Nu au fite si fac si o cafea foarte buna:)

  8. Mda… intreb si eu ca omul nestiutor… de ce nu te poti spala pe cap acasa, de trebuie sa te duci la un salon? Spalatul pe cap face parte din igiena obligatorie, scuza cu „n-am timp” nu sta in picioare orice-ai face…

  9. @ Oana: Multumim si sanatate multa lui bebe.

    @clarra: Pentru ca in salon se folosesc produse profesionale pe care nu toate dintre noi ni le permitem acasa si pentru ca si daca ni le permitem sau facem mici sacrificii pentru a ni le permite in felul acesta le putem testa.
    Din experienta personala (care recunosc ca nu e tocmai vasta) un tuns iese mult mai bine daca e facut pe parul ud proaspat spalat.
    Scuza cu „n-am timp” cateodata chiar sta in picioare. Gandeste-te ca spalatul pe par implica mai mult decat un dus: samponare (uneori chiar de doua ori), aplicat balsam (asta daca nu folosesti un leave-in) si apoi in unele cazuri uscare.

  10. @Laura – eu am fost spalata si coafata la salon cu produse Wella System Professional, mi-au placut si mi le-am cumparat si eu sa le folosesc acasa. Au un pret mai maricel decat produsele din supermarket, dar si efectele sunt mai bune. Si e mai avantajos asa, decat sa ma duc la salon sa ma spele ei cu aceleasi produse.

    Iar in legatura cu lipsa timpului, si eu lucrez uneori si 16 ore pe zi, dar prefer sa rup din timpul de dormit si sa ma ingrijesc – macar la ingrijirea de baza nu renunt nici moarta, ingrijire in care intra si spalatul.

  11. La El Studio, este pachet spalat-coafat, iar in alte saloane, spalatul este obligatoriu. Si eu ma spal de obicei acasa, dar o data pe saptamana, atunci cand ma coafez, merg la salon.

  12. Clarra, ma spal la salon pentru ca imediat dupa spalat, il coafez… eu nu mi-l aranjez decat foarte rar singura, sunt un anti-talent desavarsit, cu doua maini stangi, cand vine vorba de manuirea periei, foehnului si placii. Deci, nu e vorba de igiena, ci de ce anume urmeaza igienei. Cel putin in cazul meu.

  13. miranda am eu o idee legat de fetele de la audit pentru ca am fost una dintre ele:
    – dimineata ca sa fii la 9 la birou trebuie sa pleci la 8 de acasa – de la 7 nu e deschis nici un coafor
    – seara vii de la client pe la 6-6,30-7 la birou de unde pleci pe la 8,30 -9 cel mai devreme cand iar nu e deschis coaforul
    Eu ma coafam de obicei sambata dimineata si imi tinea pana luni, marti maxim daca nu fac sport iar apoi…. coada de cal 🙂
    Asta era in Bucuresti acum locuiesc in Cluj unde ritmul de viata nu e asa alert (chiar daca ucrez tot in audit) dar pentru ca fac sport de 4 ori pe saptamana chiar nu mai conteaza; ma coafez degeaba sambata desi o fac totusi 🙂
    si da am doua maini stangi si eu – acasa nu reusesc sa fac nimic bine 😦

  14. wow clarra, 16 ore pe zi ! nu e prea mult draga mea? 😦
    revenind la subiect, eu ma spal cu un sampon solid luat de aici http://sorceress-products.co.uk/ e o tipa din anglia care face niste produse…mama mama ! samponul costa 30 ron parca, tine cat unul normal, eu ma clatesc cu apa cu otet dupa ce ma spal cu el, e sapun totusi 😀 si imi creste parul mai repede de cand il folosesc, nu are SLS de aia 😀

  15. Saby, SLS este un surfactant, a carui prezenta in sampoane degradeaza intr-adevar parul. Dar ce legatura are cu cresterea !!!?

  16. Oana: merci mult pentru informatii, locuiesc chiar in Tineretului si imi va fi usor sa ajung la El Studio. O intrebare: voi cat lasati tip pentru spalat+coafat? Dar pt. tratament cosmetic?
    Saby: tu cumperi samponul/produsele Sorceress fiind in Romania sau stai un UK? Am intrat pe site si produsele par foarte interesante.

  17. Natty, credeam la fel… dar am descoperit ce bine ca exista Igiena, deschide la 7! Asa se face ca sunt mai mereu coafata…

  18. ce bine ca exista Igiena…
    dar daca te uiti un pic la programul descris de Natty…poate te gandesti ca la asa program exista si nevoia de SOMN, care e oarecum necesar pentru incercarea de pastrare a sanatatii (grea incercare intr-o firma de audit). si poate te gandesti ca intre a dormi cateva ore pe noapte e mai important decat sa fii frumos coafata…
    dar, ma rog, e usor sa vorbesti fara sa fi fost in situatia respectiva

  19. Buna Natty,

    Daca locuiesti acum in Cluj, sa stii ca in Iulius Mall este salon, Gett’s se numeste, deschis in fiecare zi, inclusiv sambata si duminica, de la ora 10 la 22. 🙂
    Iar serviciile sunt super ok. Parerea mea..

    Poate te intereseaza..

  20. Am vrut sa ma programez astazi la Cornelia si am aflat ca s-a mutat!!! Bineinteles ca cei de la El Studio nu vor sa spuna unde… Daca stie cineva, va rog sa scrieti!

Lasă un răspuns

