Cultura de la coafor

La coafor, citind plictisita maxim Nouvelles esthetiques… dau peste un interviu ca un torent cu Christine Valmy. Doua fraze absolut memorabile de retinut (citat din memorie):

1. Demachierea de seara este cel mai mai important pas cosmetic de ingrijire a tenului.

2. Nu am avut creme cu colagen cand toata lumea avea, pentru ca stiam ca nu pot stimula colagenul din piele. (…) Nu am cedat presiunilor, pentru ca eu nu imi mint clientele. Asa ca nu am avut creme cu colagen.

Cred ca vreau sa aflu mai multe despre dna. Valmy…

3 păreri la “Cultura de la coafor

  1. un alt sfat memorabil de la christine valmy este ca pentru fata sapunul, chiar si scump si cu nu stiu cati ingredienti tot sapun este…

    parintii mei au cunoscut-o personal, pt putin timp tatal meu a fost in rezerva la spital cu sotul dansei. cand parintii mei au conversat cu ea, a fost f draguta si joviala…si vb de o persoana f faimoasa si bogata. intr-un interviu la happy hour a afirmat ca avere estimata la 10 mil de dolari…

  2. Asociez numele de Cristine Valmy cu o brosa a maica-mii, crunt de nasoala, care ii purta numele. Era din ceva metal moale aurit (avea un strat auriu la exterior, whatever) si s-a rupt dupa cateva purtari.

Lasă un răspuns

