Guru

Se pare ca am ajuns un guru al tzoalelor si beauty-ului la birou… pentru barbati. Un coleg m-a intrebat foarte serios unde sa o duca la shopping pe iubita lui caci, citez, „trebuie sa isi ia si ea, saraca, haine si nu stie de unde”… :D.

Am incercat fara succes sa ii explic sa sigur fata stie de unde sa ia haine, ca are preferinte personale, ca lui ii cere parerea mai mult de complezenta, ca shoppingul este o chestiune foarte individuala pentru femei. In final, am recomandat variantele sigure: Zara si Promod. Mi s-a confirmat ca si-a luat bluza de la Zara 😉

7 păreri la “Guru

  1. Buna Miranda. Daca tot esti vazuta ca un „guru” in materie de beauty ajuta-ma si pe mine cu un sfat. Ce stii tu despre produsele Mary Kay, facute in S.U.A? Ai folosit, ai auzit?
    Multumesc mult si astept un raspuns!

  2. hmmm…produsele zara mi se par proaste si scumpe. produsele zara merita luate doar din mini prix.
    astept sa se deschida H&M in Ro, pana atunci umplu valiza cand ajung in strainatate.

Lasă un răspuns

