Cenusa in cap

In poza alaturata aveti o crema Estee Lauder foarte laudata… si descrierea minunilor pe care le-ar face, aici.

Numai ca mie nu mi-a mers… deci, invatati din greselile altora. Am ignorat regula nr. 1: TESTAREA. Si, acum, ma dau cu aceasta crema pe gat, macar acolo sa ma hidratez, ca sa nu plang dupa bani. Pentru ca, pur si simplu, ma ustura de mor cand incerc sa o aplic la ochi… asa ca am renuntat.

Nu vreau sa ma hazardez ca nu ar fi un produs bun, dar mie, nu imi merge deloc. Si este numai vina mea ca am cumparat citind doar prospectul, fara sa cer tester. Asa ca acum m-am intors la gelul Skincode, pe care il alternez cu gelul de cearcane de la Iwostin. Farmacia sa traiasca!

32 de păreri la “Cenusa in cap

  1. Miranda, la ce produse de ochi au si testere? pt ca eu acum nici 2 zile am fost la farmacie si am cerut testere pt o crema de ochi (de preferinta la Roche-Posay sau Roc) desi din disperare de cauza luam orice tester – si surpriza, tipa a zis ca pt cremele de ochi nu are testere(pliculete)! Acum ceva timp la fel am patit la Sephora – serum-ul Estee Lauder.
    Eu ma feresc de produsele la gramaj mare care pot fi testate – nu le consider indeajuns de igienice.

  2. Mie mi se pare ca nimeni nu vrea sa dea testere!!! decat daca faci cumparaturi de cel putin un milion…cel putin mie asa mi s-a intamplat la sephora in 2008 de craciun. fara cumparaturi nu iti da testere! Ca sa nu mai vorbim de testarea cremei direct din borcanas! Cine stie de cat timp este crema aia acolo? Si nu stiu daca ati observat, dar daca te risti sa incerci o crema (pe mana macar, desi nu stiu cum iti dai seama de efectele ei asa) aproape tot timpul sunt caldute din cauza luminilor puternice sub care sunt puse…mai este buna o crema care a fiert?

  3. Cam acelasi lucru l-am patit si eu, dar cu un fond de ten. La fel ca si tine, nu sustin ca nu ar fi un produs bun, doar ca mie nu imi avantajeaza deloc tenul. Mi-am cumparat , fara sa testez, decat doar pe loc, in magazin, ca sa aleg nuanta potrivita, fondul de ten de la Diorskin Airflash. Dupa doua zile de folosire, am fost foarte dezamagita, repet, pentru fata mea. Am dat parca, in jur de 3 milioane pe el si ma asteptam la altfel de efecte. Dar…la mine, nu. Insa mi-am cumparat acum o saptamana, dupa ce am testat dintr-o revista un fond de ten nou aparut de la Loreal, MatMorphose se numeste. Desi am dat doar cinci sute de mii pe el, e perfect pentru fata mea,nu se simte deloc pe fata, da senzatia de naturalete, e…eu il calific excelent. Acum, evident, nu stiu daca asta e din cauza faptului ca e un produs nu pe piata. Oricum morala mea, din aceasta experienta e ca nu intotdeauna ce-i mai scump trebuie sa fie obligatoriu si ce-i mai bun. A….sa nu uit, si dupa ce l-am luat din magazin cu 3 milioane, acelasi fond de ten si inca un blush parca pentru fata l-am gasit la cineva care se cupa cu aducerea produselor din afara cu 50 lei ( cinci sute mii ). SIGILAT , sa nu uit si identic identic cu ce am eu acasa…:)

  4. Joo, cine e persoana asta care aduce din afara? ai incredere in el/ea?
    Ca pe mine m-ar interesa dar nu cunosc pe nimeni in care sa am incredere. Da, asa e, la Sephora crema mai ca nu frige de la becuri. Intr-un centrofarm nu au vrut sa-mi dea testere decat dupa ce am cumparat. Inainte sa cumpar am cerut testere pt niste creme, si tipa mi-a spus ca nu-mi poate da decat daca cumpar – au o scarba fata de client rar intalnita.

  5. nu stiu cum iti dau testere in farmacii pt ca in Rom farmaciile nu dau niciodata testere…aaa, am primti o singura data un flaconas de gel de fata de la Biotherm 2/3 plin…

  6. daaa, fetele au dreptate…nici nu ai unde sa testezi pt ca in Sephora&co testerele sunt vechi si coapte la caldura de acolo…..cand am cumparat mai mult de la sephora am cerut cu tupeu testere

  7. Emi, da e de incredere, pentru ca…are un anumit tip de clientela. Si pe incercate, si pe verificate de mine sunt produse de fff buna calitate, uneori lucruri pe care nu le gasesti in Sephora. Mi-am luat spre exemplu un creion dermatograf de la pupa, e perfect, era sigilat…un tonic de fata de la clarins, la fel sigilat, cu termen de valabilitate inscriptionat, deci…fara doar si poate uneori chiar merita. Un singur lucru cred ca am uitat sa mentionez, eu nu sunt din Bucuresti, si nici persoana despre care iti vorbesc…Inca ceva, zilele trecute am cautat sa-mi iau un parfum de primavara, vara. Oricum ceva nou. Am colinadt mallurile, si…am avut o senzatie groaznica, parca din cauza crizei nu se mai aduc lucruri noi. Dupa care mi-am amintit de „cunostinta ” mea, acruia i-am facut o vizita. …..nu m-a dezamagit. De altfel, din surse directe, sa ma exprim asa, stiu sigur ca nici in marile magazine, nu poti fi sigur 100% de originalitaea parfumurilor, pentru ca sunt patroni care prefera sa mai strecoare printre rafturi produse nu tocmai originale. Si, repet, vorbesc in cunostinta de cauza 🙂

  8. Miranda, era sa uit! Poate iti mai amintesti ca la un momentdat te intrebasem daca ti-ai luat sandalutele de la cocazaboloteanu si spuneai ca nu ai reusit! Ei bine, mi-am comandat eu ceva de la ea de pe site, pentru ca scria ca putem comanda online. I-am trimis mail si mi-a spus ca sunt gata in zece zile ( imi comandasem o pereche de sandale asemanatoare cu cele care iti placeau tie, dar alta nuanta ) . Ghici ce, dupa 3 saptamani coletul meu nu aparuse inca. Ii trimit mail si ii spun ca voi refuza coletul daca il mai trimite, pentru ca e …dovada de neseriozitate sa spui ceva si sa nu te tii de cuvant. Stii ce-mi raspunde, ca ii pare rau, dar dupa 3 saptamani, ea nici macar nu se apucase sa le faca inca. Frumos, nu?! Romania….. Dar, o prietena de-a mea a avut noroc si si-a comandat o pereche de pantofi, care, banui ii avea pe stoc. Doar ca de la ce vezi in poze si pana la cum arata in realitate…e o oarecare diferenta. Adica in poze par f finut lucrati, iar in realitate sunt niste cusaturi destul de „brute”, pielea nu mi s-a parut a fi calitativa…in fine…

  9. Fetelor, acum daca ma gandesc, adevarul este ca am primit mostre numai dupa ce am cumparat si au vazut ca sunt valabila sa mai cumpar… am primit, de exemplu, mostre la Iwostin si asa am ajuns sa folosesc crema. Eu nu cred absolut deloc in testarea cremei din borcanelul din raft, nu doar pentru ca e fiarta, ci si pentru ca daca degetele mele sunt murdare cand testez, cate altele or mai fi intrat la fel in borcanel?!
    In fine, adevarul este ca imi cumpar mai ales din strainatate, caci Sephora et co. din Romania sunt absolut sub orice critica in relatia cu clientii.

  10. Hahaha, Ilinca, chiar m-a bufnit rasul! Eu nu mai cer testere, ci direct cadou, caci daca iau 2 produse minim, stiu sigur ca au de dat mini-produse de vacanta si imi mai fac si eu familia happy… testerul nu este o premiere, repet, ci doar un tester. Dar in Sephora nu au tester, uneori, nici la raft, asa ca…

  11. Am fost in vara in strainatate si m-am intors cu o caruta de mostre si mini-produse fara macar sa cumpar vreun produs. Ceream mostra pentru un produs si-mi dadeau pentru 2-3 produse asemanatoare, inclusiv mini-produse. Intr-un magazin nu aveau mostre, dar vanzatoarea mi-a pus intr-o cutiuta crema dintr-un tester nou, sa o iau acasa si sa o incerc – cred ca m-am dat cu crema aia vreo 2-3 saptamani. La noi nici daca cumperi nu ai certitudinea ca primesti ceva.

    Am intrat la Sensiblu si am intrebat de mostre pentru Avene si Ivatherm. N-aveau nici tester, d’apoi mostre…totusi farmacista mi-a zis sa iau pe incredere, ca sunt bune tare. Dragut, nu-i asa?

  12. Dragelor, hai sa agitam un pic apele ce ziceti? Poate daca ne aratam mai multe nemultumite se mai schimba ceva si la noi. Putem contacta firmele producatoare, lanturile de farmacii etc si sa le sciem. Nu zic ca se va misca ceva, dar daca multe din noi am face asta, poate ca in timp chiar se va modifica atitudinea asta.
    Eu am gasit pe un blog adresa de mail a Product Managerului La Roche Posay Romania Miruna Herisanu (mherisanu@ro.loreal.com), careia i-am scris si i-am spus printre altele ca am nevoie de testere atunci cand cumpar un produs. @Miranda, sper ca nu te superi cu faza asta 😉
    Alte contacte nu am inca, dar eu chiar cred in forta internetului si a opiniei publice.

  13. Buna si felicitari pt. blog! Te-am descoperit recent cautand pe net produse Clarins (sunt fan) si de atunci intru des. Vreau sa-ti spun ca am primit o mostra din crema de ochi de care spui acum 2 ani si ceva, cand am facut o proba de machiaj la Estee Lauder (de fapt pt machiaj a trebuit sa cumpar un ruj care a fos OK). Am incercat sa ma dau cu crema asta de vreo 3 ori, dar mi-a iritat ochii ingrozitor, ma usturau si nu stiam de ce si am continuat sa ma dau pana m-am prins care era cauza. Mai am si acum tubuletul pe care il voi arunca acum cu toata convingerea. Sunt si eu de acord cu voi referitor la lipsa de mostre de la noi si de nesimtirea celor de la Sephora, Ina Center, etc. As vrea sa te intreb ce crema/e de zi folosesti (am citit ca Roc, dar care?) – se pare ca avem cam acelasi tip de ten si mai multe lucruri in comun. 🙂 P.S. Mie gelul de ochi de la SkinCode mi-a uscat pielea.

  14. Nici un dragut, Clarra, sunt atat de nervoasa, tocmai ce m-am intors din Sephora… execrabil, voi scrie despre experientele halucinante de acolo. Nu mai cumpar cosmetice din Sephora Romania, m-am jurat si nu exagerez!

  15. Revin cu o adresa:

    Claudia Manciu, Product Manager, Vichy Laboratoires;

    cmanciu@ro.loreal.com

    Intr-un centrofarm tin minte ca am intrat ca cer informatii despre niste creme, discutii si am cerut desigur testere la care tipa zice pai le puteti testa pe cele de aici – adica sticlutele de pe masa. Evident ca am refuzat mici discutii dau sa plec cu produsele alese. Si tipa stati, daca ati cumparat sa va dau totusi niste testere!
    Deci, daca am cumparat, da?
    Inca ceva: pe Sephora.com preturile sunt cam la 40% din valoarea celor din Sephora Romania. Un rimel care pe site e 20$ in romania devine 156RON si se numesc lantul Sephora. chiar nu exista consiliul concurentei sau ceva? sigur nu e etic/legal ce fac ei!

  16. Miranda,cum e gelul de ochi de la skincode?ti se pare ok?ieri mi-am cumparat de la uriage hYdracristal crema pe care mi-ai recomandat-o si o masca peeling de la Iwostin.Iti multumesc pt sfaturi…..am trecut si eu pe dermacosmetice…Mare dreptatate ai avut cu produsele de marketing….

  17. Anca, gelul Skincode este un produs corect… fara efecte deosebite, dar cu siguranta te ajuta sa te mentii – nu sa tratezi, daca e de tratat.

  18. Eu am avut experiente ok in Sensiblu, chiar de mai multe ori. Insa intr-adevar, pentru unele marci nu au niciun fel de testere, dar de cele mai multe ori am primit mostre, mai multe decat cerusem si de la mai multe produse din gamele care ma interesau. In Sephora insa, domnisoarele alea se uita chioras la tine cand le zici ca vrei sa testezi, de parca ar da din cremele lor. Cred ca toate mostrele ajung la vanzatoare si din cauza asta nu mai au cum sa dea si la cliente.

    Apropo, eu m-am lecuit de testat in magazine dupa ce am vazut niste pustoaice ale strazii intrand topaind in Carrefour Unirea direct la raionul cosmetice si dandu-se cu glossuri L’Oreal. Iaaacs!!

  19. APropo de cremele pentru ochi.Stie cineva de aici cum se aplica?
    Am vazut ca spunea cineva ca nu se poate da cu crema estee pentru ca o ustura.
    Cremele de ochi se aplica doar pe zona osoasa si in nici un caz pe pleoapa mobila.Si bineinteles se tapoteaza nu se freaza pentru ca irita zona,ea fiind foarte sensibila.

  20. Nu stie nimeni Mona cum se aplica cremele de ochi, toate fetele de aici sunt niste inculte..Acum te simti mai bine? ..Am avut o data o crema de la E. Arden, de seara, am plicat-o pe fata si m-a usturat ca naiba….si nu am dat cu smirghen inainte, ca presupun ca asta te intrebai…E asa de neconceput ca o crema sa iti provoace usturime si iritatii ale pielii????

  21. :))))…draga mona…persoana care zicea ca o ustura ochii de la crema este chiar persoana care a pus postarea aici. postare la care tu ai raspuns…sau ai crezut ca si postarea este un comentariu…
    si totusi…nu ne-ai zis ce facem cu celelalte 2 zone. pleoapa si pielea care nu are os din zona ochiului? nu le dam cu nimic?
    ne tii asa in suspans?

    :)))

  22. Buna Miranda! Ce parere ai despre cremele skincode? Ti se par mai eficiente decat restul dermatocosmeticelor (avene, vichy, galenic etc)? De asemenea as vrea sa imi cumpar o crema de ochi, n-am mai folosit pana acum o crema speciala pentru aceasta zona si deja mi-au aparut doua linii fine sub ochi (am 23 de ani si tenul mixt, darzona ochilor este destul de uscata..). Ce mi-ai recomanda?

  23. Pai normal ca nu mai au mostre sa dea fiindca vanzatoarele le pastreaza pentru ele. Eu am o prietena care a lucrat la un magazin gen sephora insa nu in romania, si cand s-a intors in tara a venit cu zeci de parfumuri testere, un testaroi de 2 kg marc jacobs (era pt refil) creme cu caviar, o gramada de cosmetice si pliculete cu ”minunatii”. le-a vandut ca painea calda… mi-am luat si eu blush-uri pudre fdt chanel, dior la cate 50 de lei bucata. Nu e corect, dar macar stiti de ce nu primiti mostre si testere in sephora. Ca le baga astea in buzunar! ma intreb daca patronii stiu si de ce nu monotorizeaza fenomenul asta. Adica ar trebui verificate si ar trebui sa apeleze la acei mysterious customers ca sa le testeze pe fete.

Lasă un răspuns

