Psihologia parfumurilor

Yvette Moretti este una dintre vocile experte ale parfumeriei franceze… si cea care sustine ca putem vorbi despre o veritabila psihologie a parfumurilor. Mi-a placut mai ales afirmatia ca un parfum este, inainte de orice, o amintire. De acord, cel putin pentru mine :).

Aveti un dosar complet aici, daca vreti sa intelegeti mai bine de ce alegeti anumite parfumuri, dincolo de marketing si mirosul propriu-zis. Si explicatii de-a dreptul stiintifice aici.

Categorii: Miranda, Parfumuri | Etichete: | 11 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

11 păreri la “Psihologia parfumurilor

  1. sunt intru totul de acord cu afirmatia ca parfumul este o amintire. sunt unele parfumuri care imi dau o stare foarta prosta cand le simt pe langa mine, din simplul motiv ca imi amintesc de cineva pe care nu suportam, sau de o perioada in care nu m-am simtit prea bine. Si la polul opus, sunt parfumuri care imi dau o stare de nostalgie care ma tine cateva minute bune. pe de-o parte imi place sa imi aduc aminte de una si de alta. in felul asta imi mai pun creierul sa faca niste exercitii, dar pe de cealalta parte ma enerveaza foarte tare starea de neliniste care cateodata ma copleseste.

  2. Depinde de la caz la caz. Ma intorc insa mereu la Caron Fleur de Rocaille, Dior Pure Poison, Estee Lauder Bali, Chopard Wish.

  3. Ati citit cartea lui Patrick Suskind? Se numeste „Parfumul”, pe mine m-a fascinat. A aparut si o ecranizare, dar e departe de carte. Eu sunt fascinata de parfumuri, de mirosuri. Toata viata am avut senzatia ca nasul meu simte altfel. Si asa este. Avem fiecare reteta proprie de madeleine…

  4. mmmmmmm parfumul!!!!si pe mn m-a fc curioasa vera cu cartea „Parfumul”!insa v-am spus sincer nu ma prea pricep nici macar la parfumuri…..sunt familiarizata mai mult cu acestea care le intalnesti mai la tot pasul gen ultraviolet paco rabanne,allure chanel sau crystal bright ori noir de la versace ca sa nu mai vb de minunatul today avon…….

  5. Raysa, cartea este despre un tip care omoara femeile pentru a nu lasa pe altii sa se bucure de parfumul lor subtil… si e vorba despre o intreaga poveste senzoriala, foarte trista si foarte interesanta.

Lasă un răspuns

