Ce nu imi place la sala

Cred ca ar trebui sa existe reguli pe toti peretii salilor, unde sa scrie, negru pe alb si cu fonturi mari, ca:

  • mirosul de parfum este insuportabil cand faci mult efort fizic… vai de cei care ajung sa lucreze langa unii proaspat „aromatizati”;
  • strigatele de lupta cand se ridica o greutate nu sunt chiar masculine, ci mai degraba ridicole;
  • politetea impune sa pui prosopul pe aparat, mai putin pe gat – pentru a nu lasa multa transpiratie gratis urmatorului care vine sa lucreze…
  • in vestiar se intra cu botosii de plastic peste incaltaminte – si se iese pana la usa cu ei, ca sa nu lasi noroi cadou celor ce vin dupa tine din dus.

In rest, la sala este foarte bine :).

10 păreri la “Ce nu imi place la sala

  1. Cred ca te referi la o sala unde vin si femei si barbati …. Daca la prima si ultima observatie sunt de acord cu tine, pentru celelalte doua, parerea mea este urmatoarea:
    – acele „strigate de lupta” nu cred ca le poti controla cand ridici greutati mari (exceptie cand vrea cineva sa atraga atentia):
    – orice sala care se respecta trebuie sa aiba personal care curata aparatele dupa FIECARE intrebuintare (inclusiv de transpiratie). Gandeste-te la aparatele orizontale pentru solar, de exemplu;
    La regulile tale cred ca se mai pot adauga:
    – privirile libidinoase ale unora care numai pentru sport nu vin acolo;
    – lipsa unui personal care sa acorde asistenta calificata (antrenor/antrenoare), de cele mai multe ori fiecare face ce-l taie capul;
    – muzica cu volumul dat peste nivelul suportabil;
    – asa-zisul bar cu produse naturale, unde gasesti toate prostiile;
    Sunt saloane profesioniste unde vii cu placere, iar altele care cumuleaza toate neplacerile descrise anterior. Diferenta, cred eu, ca o face pretul.
    Mersi pentru dialog,
    Ema, Brasov

  2. eu nu suport cand in vestiare, doamne de o anumita varsta (si nu numai), se plimba goale pusca. si daca se nimereste sa aiba dulapiorul exact langa al meu, abia pot sa ma imbrac…nu mai stiu unde sa imi mut privirea sa nu dau peste…tot felu de „tufe” 😀 Ok suntem numai femei, dar mi se pare de prost gust sa te lafai de fata cu inca 20 de femei in fundul gol. poate eu nu am chef sa te vad….

  3. nici eu nu suport persoanele care vin la sala pentru a se expune! mergeam la o sala de aerobic unde venea o fata care avea silicoane. in afara de atunci cand eram in sala si faceam exercitiile, tot timpul era fara tricou. cum intra in vestiar, se dezbraca si asa statea pana in ultimul moment! acum ca imi aduc aminte ma bufneste rasul… cum statea ea tzantzosha! :)))

  4. Eu prefer să fac sport acasă, aerobic după casete sau cu ajutorul filmuleţelor de pe youtube; mi-am luat gantere de 5 kg pentru a lucra musculatura braţelor şi a spatelui şi e ok pentru tonifiere. Nu-mi place mai deloc să merg la sală, acasă dacă nu mai pot să fac un exerciţiu şi cad în popou nu râde nimeni de mine şi nici nu mă simt penibil că am greşit. 🙂
    Visul meu este să am o cameră cu 2-3 aparate de fitness, ca să pot face sport când am chef.

  5. Eu n-am fost in viata mea la sala dar numai cand ma gandesc la privirile „musculosilor” de acolo ma ia cu ameteli. Bine, sa nu crezi ca sunt miss univers =)) dar am prietene care merg si imi povestesc cum saliveaza masculii cand ele transpira. :)) Iac.

  6. Diana, partea buna este ca „salivatorii” vin doar perioade scurte, iar dupa ce vad ca nu agata, raman cei care fac sala regulat. Acestia sunt intotdeauna preocupati de greutati si regim, nu de restul participantilor la sport…

Lasă un răspuns

