Feminin

Nu am fost ceea ce se numeste „o fiinta feminina” nicicand in tineretea mea timpurie. Desi frumoasa, nu ma simteam asa. Desi inteligenta, nu ma credeam asa. Nici acum nu ma cred nici frumoasa si nici desteapta, dar sunt destul de multumita de mixul final.

Imi place sa ma ingrijesc si sa imi sprijin prietenele care au nevoie sa se regaseasca pe acest drum al increderii in sine si al zambetului catre frumos. Am o amica careia i-am creat tinute pe care le-am fotografiat si le-am catalogat, pentru a sti cum sa se imbrace… pana a invatat si si-a insusit suficiente incat sa imi dea azi mici lectii de creativitate si stil :). Imi place sa impartasesc si imi amintesc mereu tot ce am invatat de la o femeie, pentru mine, dincolo de descrieri: mama mea. Feminitatea se invata, ca si frumusetea si gratia ori modestia. Si cat este de bine sa ai alaturi pe acest drum anevoios, un mentor, o prietena…

Nu are rost sa vorbim despre beauty daca nu credem in frumos, daca nu credem in noi – chiar si atunci cand ne este greu. Si stiti de ce? Pentru ca dupa furtuna rasare intotdeauna soarele.

15 păreri la “Feminin

  1. Un articol foarte frumos, sensibil. Si ai dreptate. Feminitatea se invata. Chiar daca unii au marele noroc sa se nasca cu ea.

  2. Interesanta varianta cu tinutele fotografiate.
    Oricum, feminitatea se invata, pana la un punct. Nativele care se si educa putin sunt intr-adevar pur-sange.
    Oricum, blogul asta e un imbold pentru femeile care nu se respecta ,sa devina mai constiente de atuurile lor.

  3. foarte frumos! si eu fac parte din categoria femeilor carora li se spune uneori ca sunt frumoase, dar care nu se simt asa 🙂 feminina nu stiu cat sunt, probabil nu cat mi-as dori, cred ca nici bugetul nu imi permite, dar blogul asta chiar imi place si ma ajuta sa iau decizii! mi-ar placea sa scrieti mai des si despre moda, haine, chiar sa puneti poze cu tinute frumoase, fotografiate, sau combinate interesant!

  4. Delicata si sensibila ca intotdeauna Miranda! Un post foarte adevarat si care exprima o mare realitate: eu personal nu am avut de la cine invata – mama nu se ingrijea deloc pana acum cativa ani cand am inceput s-o mai imping eu de la spate si resimt inca acest handicap. In adolescenta eram terorizata de afirmatii gen „Ce stai atata sa te boiesti, ca nu te alege nimeni :(” – astea din partea mamei.
    te rog sa continui cu blogul si ma sunt sigura ca avem toate ce invata

  5. si eu sunt de parere ca feminitatea se invata. Cunosc atatea femei frumoase de la natura, senzuale, dar pentru ca le lipseste educatia-sensibilitatea-bunul simt, sunt niste vulgare sau chiar necioplite din pacate. Eu ma bucur ca am avut o mama care nu se ducea nici cu gunoiul daca nu era imbracata decent si neaparat rujata. Mergeam cu ea la coafor, la cosmetica, si ce mai imi placea:)) si sa nu credeti ca a fost o femeie bogata, dar din putinul ei, a stiut sa se respecte..

  6. Foarete frumoas articolul! E adevarat, multe lucruri se invata, ceea ce iti trebuie este vointa! 🙂

  7. Intr-adevar , dupa cum bine ai spus e minunat sa ai pe cineva acolo in care sa ai incredere ca nu te minte, ca te indruma in ce ar trebui sa porti si ce nu , ca in acest drum al descoperirii feminitatii din inauntrul tau te ghideaza.

    Mereu cred ca exista niste repere, poate e mult spus „modele” , dar daca nu e mama cea care te inspira , gasesti alternativa daca iti doresti.

    Felicitari pentru articol, Miranda!

  8. Excelent! Bravo! Exact la asta ma gandeam si eu zilele trecute, la cum am devenit femeia care sunt. Cine m-a ajutat, m-a influentat, mi-a dat repere, cat m-am autoeducat. Mama mi-a fost si mie model, pana la un punct. Mai tarziu am avut acces la mult mai multe si am putut alege. Ai perfecta dreptate: feminitatea se descopera, se educa, se invata. Eu ador emisiunea „What not to wear” de pe Travel and Living. Este cat se poate de educativa pentru fiecare dintre noi, ne arata cum sa scoatem la lumina si cum sa accentuam trasaturile feminine pe care le avem, folosind tot arsenalul posibil: makeup, coafura, haine, pantofi. I’m really addicted to it! Ma uit destul de putin la tv, dar daca ar fi mai multe emisiuni ca asta, ar fi grozav. Si bloguri ca al tau! O primavara inspirata! Si inca ceva: fiti curioase, explorati!

  9. Cam acum un an iesisem de la un curs unde am vorbit despre paradigme si de ce in mod natural ne atrag anumite subiecte si mai putin altele. Si ma gandeam cum am crescut de la bezmetica cu parul scurt care se batea cu baietii la o domnisoara pentru care tocurile sunt o prelungire a coloanei vertebrale.
    Ma gandeam ca persoanele care m-au influentat sunt mama (unde am vazut postura eleganta, momentul in care te lasi acaparata si frumusetea atunci cand revii la tine), matusa mea care m-a invatat ce inseamna shopping si diriga, care era un simbol al atitudinii elegante si feminine. Si am ajuns de la a prefera „espadrilele” usoare si prafuite la hainele din matase de la Sacoor.
    Foarte bun blog! Bravo! Revin. 🙂

  10. Pingback: Doua lumi in acelasi pat « Cercuri Suprapuse

Lasă un răspuns

