Ce cadou iti faci de 8 martie?

Eu iubesc, probabil ca oricine, sa primesc daruri si sa dau cadouri… dar ma respect suficient incat sa imi fac si singura cadouri. Si daca tot vine 8 martie, de ce sa nu fiu feminista si sa celebrez ocazia cu niste daruri pentru sufletul meu? Iata lista de alegeri mea de alegeri, in timp ce va urez un week-end fabulos de ziua noastra!

Flori, chiar daca primesc, dar tot imi place sa am mai multe…

O carte buna…

O bijuterie de suflet…

Si un film bun…

Chocolat, 2000.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: , | 10 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

10 păreri la “Ce cadou iti faci de 8 martie?

  1. BunaMiranda,sunt Anca cea cu „afacerea cosmetice”:),si iti multumesc ca „ma aduci cu picioarele pe pamant”.Intr-adevar riscurile sunt cam marisoare si nu in ultimul rand conteaza caror clienti te adresezi,veniturile acestora mai ales ca locuiesc intr-un orasel mic Gherla langa Cluj cu 22.000 de locuitori dintre care vreo 30-25%sunt someri iar ceilalti lucreaza pe bani putini(un muncitor cu 25 ani vechime ce lucreaza la Sortilemn Gherla castiga cam 800-900 lei pe luna da….adevarat iti spun ca este asa)in fine….cunosti si tu cum stau lucrurile prin Tara Romaneasca:)).Noi,eu cu sotul meu avem o firma de transport,mica e drept doar un camion si asta dupa ce am lucrat afara,intre timp eu am terminat facultatea de stiinte economice.Da in 2007 ne-am facut firma si in 2008 a venit criza……restul e de la sine inteles…..ce a urmat(greutati cu ratele la banca,pe bursa de transport nimic de lucru etc)dar sa speram ca pana la urma o sa fie bine.Deci ca o concluzie e mai sigur un loc bun de munca sau o sa ma ocup in continuare de afacerea pe care o avem.

  2. Legat de cosmetice nu as fi crezut ca,cremele de la Guerlain nu sunt bune.eu am tenul mixt rareori sensibil si ce ma sfatuiesti sa-mi cumpar?Ce am se termina si doar vine 8 martie nu?:)as dori dar ceva produse bune….Sa nu uit,ce zici de cosmeticele MBR facute in Germania?(atat stiu ca sunt ffff scuuuumpe)….si mai vreau o solutie pt abdomenul meu(dupa o nastere se cam lasa pielea sau muschii mai ales ca am nascut prin cezariana)nu e urat caci fac aproape tot timpul abdomene dar aspectul pielii nu-mi place(si sanii au cam suferit putin am alaptat 7 luni piticu)….Sper Miranda draga ca nu te-am plictisit cu „CV-ul meu”si de 8 Martie iti doresc sanatate/frumusete,tinerete/fara batranete…..si dragoste din abundenta.
    cu drag Anca

  3. Draga Anca,
    Nu am spus ca Guerlain nu este o crema buna, dar nu face minuni. De asta insist sa iei intai un tester, nu direct crema – daca nu iti place? Uite, de exemplu, mie nu mi-a placut crema Chanel, desi imi merg bine fardurile lor de ochi si rujurile. La fel, nu mi-a mers deloc Shiseido. Din acest motiv insist sa testezi intai o crema scumpa, nu sa o cumperi direct…
    Nu cunosc cosmeticele MBR, nu am incercat niciodata.
    Pentru tenul mixt fara riduri eu iti recomand din suflet Uriage Hydracristal Fluid sau orice alta crema dermatocosmetica pentru tipul tau de piele.
    Pentru abdomen, daca oricum faci sport, iti propun sa il ajuti cu masaj zilnic cu ulei de migdale presat la rece din plafar si, obligatoriu, cu o crema de corp, orice crema. Pentru sani, eu am fost mereu multumita de Galenic Elancyl Firming Bust Gel, se gaseste in farmacii.
    Cu drag si cu multe urari de bine…

  4. Multumesc Miranda,de ex Maria Galland e prima oara cand aud aici…de MBR cosmetics am citit in fashion&beauty au scos un ser f bun antiage zic ei ca e printre cele mai bune si costa vreo 4000 de euro.ce pret!!!!dar sa fiu sincera nu mi-ar displacea sa-l am

  5. Anca, ce fel de ser cauti? Fermitate, hidratare, anti-rid? Eu am acum serul cu acid hialuronic de la Juliette Armand si sunt foarte multumita, costa 133 lei. La fel, tot pentru preventie, am o prietena care foloseste serul de fermitate Maria Galland 151, dar are 40 de ani.
    PS Maria Galland sunt cosmetice profesionale exclusiviste, pe care le stiam din Franta. In Bucuresti sunt prezente acum in mai multe saloane, inainte erau doar intr-unul unde merg mai multe vedete. Noroc ca se extind.

  6. Un ser de hidratare mai mult anti rid ,fermitate dupa 40 de ani nu?Gomaj ce folosesti?Dar din gama Maria Galland?In Cluj nici nu cred ca sunt…adica sigur…la noi se stie de academie,guinot sau babor…

  7. Anca, eu folosesc gomajul de la Avene, este in farmacii si costa cca. 45 lei, daca imi amintesc corect…

  8. Take pride in your accomplishments, as they are stepping stones to your dreams. Understand that you may make mistakes, but don’t let them discourage you. Value your capabilities and talents for they are what make you truly unique.

  9. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

