Machiajul la 30 de ani

Ma tot gandesc cum sa aloc mai mult timp machiajului. Ca multe dintre noi la 30+, nu mai am cum sa dedic 20 de minute ritualului culorii perfecte in obraji si pe pleoape, ca acum 5-7 ani –  si, sa fiu sincera, sunt obsedata mai degraba de ingrijirea pielii, atat la fata cat si la corp. Asa ca da, nu sar peste tratamentele cosmetice, ritualul demachierii/cremelor/mastilor si peste sala, dar nu mai am cand sa aranjez culorile pentru a ma scoate in evidenta, ca in studentie.

Nu stiu daca este corect, dar tind sa cred ca totusi, la 30 de ani, nu iti permiti, sub nici o forma, no make up total – incep sa ni se creioneze natural in mod mai dur trasaturile, intr-o maniera discreta, dar cat se poate de reala. Culmea este ca un machiaj minim, de tip nature, dar nu chiar natural (deja vorbim de fond de ten, gloss etc.), ne intinereste.

Eu cred ca abia dupa 30 de ani ar trebui sa privilegiezi alegerea constanta a machiajelor naturale, diafane (stiti vedetele care spun ca se dau doar cu fond de ten, rimel si un strop de gloss si atat, nu?), in timp ce la 20+ este vremea experimentelor si a alegerilor indraznete, a culorilor vii si a truselor imense de farduri.

Cu o asemenea argumnetatie, parca nu ma mai simt vinovata fata de mine insami ca mi-am redus cantitativ trusa de make up la: fond de ten, anticearcan, pudra „invizibila”, pudra bronzanta, blush roz, fard de pleoape maro, mov si bleumarin, fard de pleoape de baza roz si bej, rimel de volum si 2 dermatografe… plus cateva glossuri si 2 rujuri.

11 păreri la “Machiajul la 30 de ani

  1. Da…ai dreptate. Cred ca multe femei uita asta si se machiaza dupa aceleasi reguli ca la 20 de ani rezultatul fiind nu tocmai cel asteptat.
    Mai exista si persoane care sunt avantajate de lookul natural indiferent de varsta -chiar si la 20 de ani. Sau altele care arata senzational la 30+…chiar 40 de ani cu smokey eyes si ruj. Am in minte o prezentatoare grecoaica Eleni Menegaki

    Deci depinde mult si de ceea ce avantajeaza pe fiecare.

  2. Miranda,ce pudra bronzanta preferi?
    Felicitari ptr blog ..si ..sa ai o primavara frumoasa cu multe impliniri!!

  3. Eu vreau doar sa te felicit pentru blog. E absolut…delicios 🙂 , intr-o exprimare metaforica, evident. L-am descoperit intamplator, acum cateva luni si de atunci il citesc in fiecare zi. Am observat treptat ca avem aproximativ aceleasi gusturi in materie cosmetica si nu numai, si de aceea am inceput sa fiu tot mai interesata de posturile tale. Multe , multe felicitari inca o data si o primavara frumoasa.
    Intr-un post mai vechi, referitor la pantofii cumparati online, am vazut ca ti-ai comandat ceva de la Coca Zabloteanu. As vrea sa stiu daca ai fost multumita de sandalute, pentru ca are modele f frumoase la sandale si as vrea sa-mi iau si eu ceva.- recunosc ca nu am mai comandat incaltaminte pe net, deoarece prefer s-o probez, dar as face o exceptie 🙂 (P.S. Stiu ca intrebarea mea nu are legatura cu subiectul de azi, dar…aveam nevoie de o parere in acest sens )

  4. Multumesc, Joo, pentru aprecieri, nici nu iti dai seama cum incalzesc inima 🙂
    Am zis ca voi comanda de la Coca Zaboloteanu niste sandale (sincer, restul nu sunt stilul meu), dar nu am ajuns la atelier, nu am avut cand – si ea nu are poosibilitate de comenzi online. Drept urmare, nu pot sa emit pareri, mai ales ca nu cunosc absolut pe nimeni care sa fi cumparat vreaodata de la ea.

  5. Ca sa fiu sincera, eu mereu am avut ca scop final al ingriijirii posibilitatea de a nu mai folosi fond de ten. Nu am nimic cu fdt, pur si simplu prefer sa nu fie absolut necesar sa il aplic. Si in ceea ce ma priveste, la 26 de ani, mi se pare ca sunt mult mai draguta machiata minimal si discret decat atunci cand experimentez sau ma machiez de club

  6. Cum bine ai spus, Camelia, la 26 de ani… dupa 35, vei arata probabil in continuare foarte bine, dar posibil mult mai bine cu fdt potrivit ales si, fireste, cu un ten foarte bine ingrijit.

  7. Pingback: Un reprezentant al Editurii Niculescu îl acuză pe Mircea Dinescu că ar fi călătorit înainte de ‘89 în Occident, ca securist, şi că ar fi fost agent infiltrat de KGB. La mine pe blog, online şi în direct. « Cuib de mitralieră

  8. miranda, spui un adevar pe care si eu il simt… nu numai lipsa timpului dar poate si faptul ca ne cunoastem mai bine trasaturile, tipul pielii, tenul,… duce la preferarea machiajului „nude”… nu mai stiu de cand nu am folosit un fard de ploape sau dermatrograf negru in timpul zilei… trusa unei femei care se apropie de 30 de ani contine mai putine farduri de ploape, etc… si mai mult „SPF”…:))

Lasă un răspuns

