Carte de citit…

Azi am gasit la chioscul de ziare o carte succinta si bine scrisa, Arata cu 10 ani mai tanara.

Este foarte bine structurata si cu multe solutii simple… care sigur functioneaza. Poate ca nu este extrem de usor de inteles in unele aspecte (care tin de partea cosmetica si medicala) daca cititorul nu are deja o minima educatie legata de aceste subiecte, dar merita, cu adevarat, citita (ca si cea a lui Carmen Bruma).

Mi-a placut repetitia obsesiva a necesitatii de a face constant sport si de ce. Sunt atat de multe argumente si absolut nici unul in favoarea zaharului, grasimilor (sau a hainelor urate care sunt comode, dar ne predispun la delasare)…

Categorii: Miranda, Opinii | Etichete: | 4 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

4 păreri la “Carte de citit…

  1. mi se pare aiurea să arăţi mai tânără sau mai bătrâna decât esti.

    daca ai 45 de ani, mi se pare normal să arăţi de 45.

    ridurile sunt normale. şi batrâneţea la fel 🙂

  2. nu sunt de acord cu obsesia pentru tinerete si frumusete, cu tratamentele foarte scumpe si nefolositoare, cu depresia ca ai o varsta, cu alergatul ca bezmetica dupa fel si fel de metode de a arata mai tanara. INSA, eu de pilda arat de cu vreo 5-6 ani mai tanara. E aiurea? NU , pentru ca ma si simt mai tanara decat sunt. Daca te simti de 45 de ani e ok sa arati de 45, dar daca te simti de 30 si ai un ritm de viata sanatos, o dieta echilibrata, un program de ingrijire echilibrat ( nici cu excese nici minimalist) asociate cu sport, plimbari , o doza mare de optimism si chef de viata..e aiurea? stiu destule femei care nu isi arata varsta reala si nici nu se simt de varsta pe care o au . Mi se pare normal sa faci ceva pentru tine sa te simti bine, sa arati bine. De ce trebuie neaparat sa arati de cat ai? Mai ales cand nu te simti de varsta pe care o ai? Daca ai 60 de ani ce ar trebui? Sa te inchizi in casa si sa te apuci de crosetat ? E gresit sa faci sport, sa te preocupe ingrijirea personala si activitati ‘ tineresti’ pe motiv ca batranetea e normala? DA, e normala atunci cand simti tu sufleteste ca e asa, in rest poti sa ai 80 de ani si sa arati si sa te simti de 40 daca ai chef si poti :). Varsta nu sta in buletin si in riduri, ci in suflet. Cred Cretrix ca esti foarte foarte tanara 🙂 inca. Eu am 29 de ani si ma simt si arat de 22-23 si nu e nimic aiurea in asta.

Lasă un răspuns

