Personal: top 3 glossuri

Folosesc foarte des, foarte mult, glossuri. Din ce am incercat pana acum, nu m-a impresionat deloc Dior, insa recomand in orice moment:

L’Oreal Glam Shine:

Culori minunate, rezistenta pe buze medie, pret mediu, foarte accesibile. Nu imi place insa faptul ca buzele raman lipicioase (mie mi se lipesc firele de par de glossul de pe buze) si nici ca trebuie sa ma dau la 2-3 ore din nou.

Dupa circa o ora, buzele incep sa se resimta, se usuca.

Nota 7.

Bourjois Menthol:

Mi-a placut foarte mult aroma de bombonica cu menta ca in copilarie, culoarea verde surprinzatoare si efectul final, natural. Nu rezista insa mai mult de 3 ore, este cvasi-invizibil pe buze si are nevoie de reaplicari dese. Nu este la fel de lipicios ca L’Oreal, dar este foarte funny. Usuca buzele, din pacate.

Nota 7,5.

Estee Lauder cu efect de buze umede, culoarea „Honey”:

Costa de 2,5 ori mai mult ca celelalte doua, dar este absolut surprinzator. Gustul de miere te blocheaza, este foarte neasteptat… iar buzele raman foarte hidratate, usor umede, catifelate. Nu este nevoie de reaplicare cam 5-6 ore si nu lasa deloc  impresia de uscat. Culoarea este insa prea discreta, iar aplicarea cam dificila, fiind direct din tub, ca la Lancome Juicy Tubes. Insa gustul de miere si catifelarea buzelor fac toti banii.

Nota  9.

5 păreri la “Personal: top 3 glossuri

  1. Si mie imi plac gloss-urile pentru ca (pe langa partea estetica, evident) mi se par si mai practice decat rujurile. Eu am folosit:
    – Avon, Oriflame – pe scurt nimic de capul lor (si acum imi amintesc cum unul de la Oriflame la tubulet imi lasa senzatia ca m-am dat cu untura pe buze);
    – Vinyl Gloss de la Rimmel care e OK (hidrateaza buzele, dar necesita reaplicari frecvente);
    – L’Oreal Glam Shine-ul imi place, dar il vad potrivit pentru un machiaj de seara pentru ca are foarte mult sclipici;
    – Burjois 3D nu persista deloc, dar in schimb imi usca buzele;
    – Revlon ColorStay Mineral Lipglaze este de departe preferatul meu din tot ce am incercat pana acum – nu-mi usuca buzele si e rezistent (rezista chiar si atunci cand mananc). E drept ca in timp culoarea isi pierde din intesitate, dar buzele tot colorate raman. Pacat insa ca au nuante foarte putine. Pret: 50-60 RON.
    Ma bate gandul sa incerc Lancome-urile. Am avut un ruj de la ei la un moment dat si am fost foarte multumita.

  2. Mie imi placea glossul Cinthya Rowley de la Avon. Era foarte delicat, fin, nu ramanea lipicios pe buze, ci un pic apos, avea o nuanta discreta de roz si multa stralucire, fara a avea sclipici in el. Din pacate l-au scos din catalog, asa cum se intampla cu orice produs bun…

  3. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  4. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

