Gomaj, frumos, sanatos

Manusa de gomaj marocana Kessa

Iubesc gomajul corporal. Stiu ca sunt persoane, mai ales cele cu pielea uscata, care trebuie sa se „gomeze” cu atentie, pentru a nu se rani, dar nimeni nu pune la indoiala binefacerile procedeului si utilitatea lui.

Fara celule moarte, fara asperitati, cu o piele atat de fina si cu o senzatie atat de sanatoasa… acesta este gomajul adevarat.

Gomajul corporal se poate face in mai multe feluri, de regula cu geluri speciale sau cu manusi adaptate.  Eu folosesc, dupa cum v-am mai spus, manusa de hammam, care este o minune – am una exact ca cea din fotografie, marca Kessa, cumparata din Maroc.

Daca va decideti sa gomati corpul cu geluri speciale, va rog din suflet, nu va cumparati marci indoielnice, caci va pot face mai mult rau decat bine, de va treziti, in cel mai bun caz, cu zgaraieturi pe piele de parca o gasca intreaga de pisici au facut party pe pielea voastra.

Din cate am testat eu, gelurile de gomaj cele mai bune (piele normala sau grasa, nu uscata) sunt Logona, Nuxe, iar pentru pielea uscata, Maria Galland – Gentle Peel Shower Sensation. Cu siguranta ca sunt si altele bune, dar nu m-as hazarda sa cumpar ceva sub nivel de dermatocosmetice sau de Body Shop, in cel mai rau caz. Daca nu vreti sa dati insa multi bani, manusa marocana de hammam se foloseste cu orice gel de dus si are aceleasi efecte.

Gommage doux Avene

Ah, si inca ceva! Nu uitati ca fata trebuie sa beneficieze si ea de gomaj de 1-2 ori pe saptamana!

Pentru orice ten, inclusiv mai sensibil, va recomand, in acest caz, scrubul Avene sau Abracadabaume Pschitt Magique New Skin, acesta din urma fara granule.

Includeti gomajul in ingrijirea voastra cotidiana si veti vedea diferenta! 😉

6 păreri la “Gomaj, frumos, sanatos

  1. Eu am pielea uscata, asa ca trebuie sa fiu atenta la gomajul folosit, pentru ca vorba ta, unele chiar zgarie, iar altele au 3 particule abrazive in tot recipientul, asa ca nu fac mare minune. Asa ca prefer sa amestec gelul de dus cu cafea macinata si sa ma bucur de beneficiile gomajului si de mirosul divin al cafelei.

  2. Mie imi place foarte mult. Si pot regla eu continutul de particule abrazive, in functie de cat de „hard” vreau sa fac peelingul. Si pun pariu ca fiecare are prin casa vreo cafea primita cadou cu care nu prea se impaca. A mea ajunge rapid la baie 😉

  3. Miranda, imi plac foarte mult articolele tale. De fiecare data cand intru aici ma motiveaza sa ma imbunatatesc, ingrijesc si rasfat!

  4. Same as Rux, de cand am descoperit blogul tau mi-am cumparat prima crema-gomaj si prima crema de ochi. Abia astept urmatorul tau post.

Lasă un răspuns

