Dincolo de moda

Imi plac foarte tare ciorapii mati, de regula negri, maro inchis, indigo, pe care ii asortez la tinute foarte variate. Ii recomand cu tarie chiar si la tinute business pentru ca sunt chic, feminini, acopera picioare imperfecte (stiti cum este cand incepe parul sa creasca, dar nu suficient cat sa fie epilat…).

Sunt comozi, sexy, merg cu tocuri, merg cu pantofi decupati inchisi la culoare, merg cu balerini, merg cu cizme. Merg cu rochia business si merg cu fusta de blugi asortata sacoului corporatist.

Altfel spus, un mic truc sa fiti feminine, este, dupa mine, ciorapul opac de minim 50 DEN. Enjoy!

Categorii: Miranda, Sfaturi | Etichete: , | 8 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

8 păreri la “Dincolo de moda

  1. Total de acord cu tine. Ori mat (pt mine 70 DEN e ok), ori subtire dar de culoarea piciorului. Nu suport cum se vede pe picior un dres negru subtire.

  2. Miranda, eu nu prea pot sa-mi imaginez cum merg dresurile mate cu balerini.Dar in rest (botine, cizme, pantof cu toc) sunt total de acord cu tine.

  3. Ce marca de ciorapi imi recomandati? Am tot cerut la magazin ciorapi MATI si cand am ajuns acasa, nu erau deloc asa.

  4. Eu folosesc cu placere gatta si sanpellegrino negri de 100den – f catifelati, ii port toata ziua si nu ma irita.
    Am gasit si ciorapi de 100den din fibre naturale de bambus in Selgros – crem. Culoarea nu e exact pe gustul meu, dar in ei chiar respira pielea.
    Nu stiu cat de mati ai tu nevoie – pe mine nu ma derajeaza o sclipire discreta de lycra. Cel mai bine stii tu 😉

  5. Si mie imi plac cei peste 50 den, numai ca mi-e frica de caldura care o sa vina de acum.
    Eu una sunt addicted Mondex 🙂

Lasă un răspuns

