Ei, si asta! Sau acri sunt strugurii…

Ma uitam deunazi cu un mare jind si cu o mare admiratie la niste fotografii cu prietena lui Badea, Carmen Bruma, pe Internet. Si ma pune aghiuta sa spun unor distinse colege ca mie fata mi se pare fabuloasa si demn de tot respectul, pentru ambitia ei de a arata bine. Ei, nu va spun ca a inceput nebunia? Ca din cauza unora ca astea se ia Badea de cele care mananca placinta… Ca nu e naturala… Ca nu e sanatoasa la cap sa manance ca o vrabie… Ca o sa vada ea cand o ramane gravida… Ca, desigur, daca are bani, de aia sta mereu la sala… Ca nu are griji acasa si ca de aia poate sa se aranjeze…

Nu are rost sa comentez rautatea si invidia pe un om necunoscut, pana la urma…

Insa ma bucur ca exista Carmen Bruma, dintr-un singur motiv: ne arata ca se poate.

Da, se poate sa arati minunat daca ai ambitie.

Da, se poate sa ai un corp perfect daca renunti la sarmale si faci sport.

Da, se poate sa fii o femeie mandra de ea si in acelasi timp modesta.

Ca nu are copii si de aia se mentine? Hai sa fim seriosi! Este strict o chestiune de caracter si ambitie, caci multe din doamnele care acum urla ca din cauza progeniturilor nu se pot ingriji, nu erau atente cu fizicul lor nici inainte sa nasca. Inainte, insa, erau mai tinere si nici hormonii nu isi faceau de cap, poate nici portiile nu erau atat de mari si, in final, fara eforturi marete, ramaneau in ceva parametri normali.

Ca nu are griji si de aia se mentine? Pai foarte bine, sa luam aminte si sa invatam. Daca suntem praf pe stres si pe suparare, atunci sa incepem sa lucram sa ne vindecam de suparare si stres, sa ne impacam cu noi insene, sa renuntam la oamenii toxici din jur. Dupa ce ne vom face bine, cu multe eforturi, sa incepem sa avem ambitie sa aratam si bine, daca asta conteaza pentru noi.

Da, imi place Carmen Bruma pentru ca nu a lasat-o cu un corp perfect natura, ci pentru ca l-a muncit ea singura si il munceste in fiecare zi. Iar asta imi arata ca si eu, si voi, ca toate putem – daca avem ambitie.

15 păreri la “Ei, si asta! Sau acri sunt strugurii…

  1. Da, si mie imi place Carmen Bruma si sunt de acord cu ea ca pofta se mai pune si in cui daca vrei sa arati decent si sa fii sanatos!

  2. …si mi placi tu, Miranda pentru ca si tu ne motivezi si ne arati ca se poate…exact ca o prietena buna. Multumesc!

  3. De acord si eu cu tine Miranda. Respect pentru cei ce au ambitie sa se mentina si sa arate super. Nu imi plac cele care recurg la operatii gen lipoabsorbite pentru a scapa de kg in plus, dar nu ai ce sa ii reprosezi unui om care mananca sanatos si face sport. SI nu are nici o legatura bugetul personal sau grijile cu respectul de sine. Nu ai bani de sala? Du-te si alearga in parc. Ai griji? Se rezolva cumva daca arati ca o sperietoare? Si mie imi place Carmen, tocmai pentru ca este naturala si foarte sanatoasa la cap :).

  4. Perfect de acord. nu suport persoanele care se leaga de altele doar din pura invidie…la fel cum nu suport sa aud cum se vaita anumite fete ba ca sunt grase, ba ca nu au timp sa faca sport ca sa arate bine, cand colo ele pur si simplu sunt lenese si prefera sa stea pe canapea si sa le vorbeasca de rau pe cele care chiar fac ceva ca sa arate bine.

  5. cartea lui carmen bruma mi-a schimbat viziunea despre frumusete. frumusetea obtine si/ sau se intretine prin ingrijire cotidiana, alimentatie si per total stil de viata. mi se pare o carte potrivita tuturor. pe fetele slabe si tonice (cazul meu) le invata ca fara alimentatie si sport fesele nu vor ramane mereu ferme….. iar fetelor mai putin fericite sub aspectul asta le demonstreaza ca un corp frumos e o chestiune de vointa si nu de gene…

  6. Sper sa se fi terminat cu gerurile ca sa ma apuc de alergat in parc.Ca deh, sunt studenta… Iar primavara o astept ca pe cea mai buna prietena pentru toate cruditatile.Fiecare zi cu salate si o ora si jumatate de sport in parc.Mult sport si alimentatie cat se poate de sanatoasa!Numai bine!

  7. Dar bine, fetelor…nu omiteti ce declara Carmen Bruma: „Pentru rezultate lucrurile nu se fac ca trebuie, ci pentru ca vrei si iti place” Si sa fim serioase, aceasta mi se pare cea mai buna afirmatie, unanim valabila in viata (sub orice criteriu am privi-o).
    Din pacate multe dintre noi isi iau refresh doar in momentul in care primesc vreo palma din exterior sau li se pare ca au gasit o „motivatie” 😀 care le stimuleaza temporar ambitia.

  8. Uneori faci pentru ca vrei nu si pentru ca iti place. Placerea poate veni mai tarziu. Cand m-am apucat de sport pot spune ca voiam sa fac asta si ma chinuiam mult sa tin pasul. Dupa un timp, cand am inceput sa arat mai bine si mai ales sa ma simt mult mai bine , sa am alt tonus, alta forma fizica, a inceput sa imi placa si sa ma bucur cand mergeam la sala. In general cred totusi ca sportul sau dieta sanatoasa incep pentru ca ‘ vrei’ si ‘trebuie’ si nu pentru ca ‘ iti place ‘ neaparat. Daca totusi, dupa un timp, tot nevoie si chin este, in loc de placere, sunt convinsa ca nu te poti tine de ce ai inceput foarte mult. Rezisti o perioada, apoi renunti. Eu totusi nu m-am apucat de sport pentru ca eram grasa, ci pentru ca voiam alt tonus, poate mi-a fost mai usor nu stiu. Nu am incercat sa slabesc la sala, imi imagiinez ca este greu si nu cred ca se apuca nici o femeie grasuta de sala din placere, ci din necesitate.

  9. Pingback: Po(a)nta « Cuib de mitralieră

  10. mda… la 1.57 si 50 de kg eu zic ca nu-s prea slaba. ideal ar fi sa am 47 de kg dar normal ca o colega de 90 de kg zice ca sunt nebuna ca vreau sa mai dau jos 😐 ea care e din categoria celor ce adora shaorma

  11. îmi place foarte mult blogul tău. ştii cât e ceasul.

    l-am recomandat şi la două prietene (blogul).

    nu ma pricep la beauty f. tare insă carmen brumă probabil că din familie era grăsuţă (probabil avea părinti graşi, obezi, rude grase).

    şi atunci e corect, când natura te-a lăsat (din păcate) grasă (ca neamurile tale) e corect sa mănânci ca o vrabie toata viata? in 20 de ani iţi aranjezi tot organismul şi iţi strici oasele.

  12. Eu am citit cartea lui Carmen si acolo povesteste exact cum s-a ingrasat ea, nu zice nimic ca avea parinti obezi. Si daca esti dintr-o familie grasuta, atunci ar trebui sa mananci la fel de mult toata viata ca sa nu iti aranjezi organismul? Sau cum?

  13. habar n/am.

    daca ai parinti obezi, vei fi si tu plinut toata viata chiar daca nu bagi sharme non stop.

    btw jessica alba cica ar avea parinti obezi. si ea e slaba.

Lasă un răspuns

