O noua descoperire

O prietena foarte draga a venit ieri in Romania pentru cateva zile si mirosea divin. Nu am rezistat, am intrebat, iar raspunsul este Burberry Sport – l-am testat si eu de la ea si e absolut senzational. Ma voi duce sa caut in Sephora, caci in parfumeriile online nu l-am gasit, nici pe http://www.aoro.ro, nici pe http://www.parfumania.ro…

Momentan, sunt incantata si de Estee Lauder Sensuous, de care m-am indragostit la prima intalnire ;), dar si de Estee Lauder Bali Dream, o aparitie mai veche, insa foarte reusita. Bag de seama ca sunt in epoca anglo-saxona a parfumurilor si ca nu am mai luat ceva frantuzesc de ceva timp. Mi-am comandat insa, de curand, online, un F – Salvatore Ferragamo, caci nu am mai folosit de mult si mi se pare o esenta ok…

Nu sunt genul sa folosesc un singur parfum, desi am si eu slabiciunile mele: Givenchy Organza editiile limitate, Escada clasic, Dior Poison, Wish Chopard, Caron Fleurs de Rocaille si, chiar daca poate parea ciudat, Yves Rocher Nature, ieftin si ultra-performant pe pielea mea.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 1 comentariu

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

O părere la “O noua descoperire

  1. Miranda, si eu sint indragostita de Bali Dream! Desi nu are cel mai reusit ambalaj, miroase atit de bine, incit ma surprind stind cu dosul miinii la nas si visind….! Chiar ma gindeam sa scriu despre el si ma bucur ca-ti place!

Lasă un răspuns

