Pedichiura fara inmuiere

Ca de Sf. Valentin, am sarbatorit cateva ore bune la salon… printre altele, mi-am facut pedichiura. Sunt mega incantata! Cosmeticiana m-a dat pe unghii cu un ser de hidratare si nu a mai trebuit sa imi inmoaie picioarele in apa, operatiune pe care o urasc!

Foarte tare, a durat numai 20 minute, minunat!

Promit sa ma informez cum se numeste serul acela, este o veste foarte buna pentru doamnele care nu au probleme de frecat talpa cu ponce sau pila si au de lucru strict pe unghii…

Sa fiti iubite in 14 februarie si in toate zilele anului! 😉

Categorii: Miranda | Etichete: | 6 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

6 păreri la “Pedichiura fara inmuiere

  1. Nu stiu daca e vorba de asta, dar eu folosesc cu succes Sally Hansen instant cuticle remover. Nu se gaseste decat in SUA si Canada (dar se poate cumpara de pe ebay). E absolut minunata. Se aplica pe cuticule, se lasa cam 15 secunde, si dupa aia se imping cuticulele cu un betisor (eu prefer sa le sterg cu un prosop mai abraziv sau cu tifon). Am scris intr-un post despre cum imi fac eu manichiura pe blogul meu despre unghii despre solutia asta, daca te intereseaza mai multe. Mai poti citi si pe makupalley de ea.

  2. Offffffff. Bazinele alea … Pedichiurista folosea pungi de unica folosinta, in interiorul bazinului, dar efectul vibromasajului era mult diminuat tocmai de aceasta punga. Pentru o inmuiere perfecta punea tablete efervescente de la Peggy Sage. Pedichiura implica o curatenie impecabila si o pastrare permanenta a ustensilelor sterilizate… Sunt mai multe produse care au rolul de hidratare si catifelare, de obicei cele SPA.

  3. Scuza-ma ca indraznesc sa te intreb, dar si pe mine m-ar incanta ca in 20 de minute sa fie gata pedichiura si fara inmuiere; asadar, te rog spune-mi si mie unde e salonul si cum se numeste doamna pedichiurista (in caz ca sunt 2, sa stiu cu cine sa cer). Multumesc, Sorina

  4. Sorina, eu merg in mai multe saloane. Acesta este Cabinet Caresse, din Dorobanti, iar pe manichiurista o cheama Alina. Imi mai place mult si Mariana de la Studio Q , tot din Dorobanti :).

Lasă un răspuns

