Fond de ten… deci :)

Ok, mi-am decis fondurile de ten: Lancome Teint Idole Ultra si Diorskin Airflash, pentru varianta „pura”. In fine, sunt multumita…

Categorii: Make-up, Miranda | Etichete: | 3 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

3 păreri la “Fond de ten… deci :)

  1. este Lancome Teint Idole Ultra si Diorskin Airflash valabil pt tenul mixt-gras? ce fond de ten/pudra recomanzi pt un astfel de ten?

  2. Nicole, eu caut mereu fonduri de ten si pudre cat mai invizibile, nu care acopera, caci prefer sa merg la 2 saptamani la cosmetica si sa am fata curata in mod natural… deci nu am cautat pe principiul „pentru ten mixt”, sa acopere etc. Asa ca depinde ce problema ai. Eu port mereu in geanta servetele de hartie, imi tamponez zona T in timpul zilei daca luceste si gata! 😉

    Referitor la creme si seruri: nu iti recomand Estee Lauder daca este prea scump in bugetul tau – daca nu iti merge? Si, oricum, mai bine mergi pe dermatocosmetice, caci daca ai cuperoza – sigur Estee Lauder nu e ok!
    Pentru cuperoza, mai bine consulta un dermatolog, stiu ca este o gama in farmacii special pentru problema, de la crema la fond de ten, parca SVR, cu pret foarte accesibil si foarte ok ca rezultate.

  3. And we meet again!:)
    Spune-mi si mie te rog: care e diferenta intre un fond de ten cu acoperire medie si unul cu acoperire puternica? Pentru ce tip de ten e indicat fiecare?

Lasă un răspuns

