Caut pantofi online

Caut sa imi cumpar pantofi online. Imi place sa comand asa si caut sa iau deja pentru primavara si vara, asa cum este oferta pe site-urile si in magazinele din  afara.

La noi, am gasit ca site-uri principale: http://www.belpaso.ro, http://www.fashionup.ro si http://www.papucei.ro… si cu pantofi indoielnici, fara toc asa cum caut, fara platforme… adica demodati. In plus, nici in magazine, exceptand variantele cu produse la preturi de 700 lei +, nu am gasit sandale din pluta etc.

Unde este alinierea la trenduri pentru segmentul mediu de pret?!Unde sunt noutatile de primvara-vara?!In fine, cand vom putea alege pantofi in trend, la timp si in Bucuresti? M-am saturat sa cumpar din Andre Paris si Aldo Londra, caci fratiorii locali sunt scumpi si prafuiti (in sens de design)…

43 de păreri la “Caut pantofi online

  1. Diana, multumesc de link, nu stiam. Pare promitator… in fine, sa speram ca au si variante intr-o singura culoare si cu platforma acoperita, nu lasata liber la vedere.

  2. Of… inca ceva. Oare de ce magazinele online nu scriu clar, la noi, marimea tocului (cati cm), a platformei, corespondenta in cm a marimilor (ca nu e 36 la fel la doua magazine)?

  3. Buna Miranda,
    te-as ruga frumos sa imi lasi o adresa de email de contact; as vrea tare mult sa iau legatura cu tine…:)
    Multumesc,
    Raluca

  4. Miranda, sunt impresionanti pantofii din poza intr-adevar dar tu ii poti purta? Pe mine ma apuca durerea in gamba si in calcai doar la o proba pt un toc care se apropie de 10cm. Si regret nespus ca am permis sa se ajunga aici, caci in liceu purtam tocuri inalte dar dupa 6 ani de renuntat la ele, nu ma mai pot urca inapoi. Chiar si ca sa merg 20 de metri prin open-space.
    Pantofii Coca Zaboloteanu pot fi probati inainte de a-i comanda?

  5. Mie nu mi se par deloc inalti (sunt ok) cei alesi de Miranda.
    Cei Louboutin sunt intr-adevar halucinant de inalti :D, plus tocul foarte subtire.

  6. Banuiam eu…ca trebuie sa fie cevacare sa se opuna dragostei adevarate…nah, ma simt c-an filmele indiene…aaaa aaa…aiiii…. 😀 😀 😀
    Oricum, se confirma, n-am gusturi ieftine! =)))

  7. Da, Emi, chiar asa port – sau trec la extreme si pun balerinii in functiune. Insa nu am probleme cu tocurile, conduc masina usor etc.

  8. Wow va invidiez fetelor ca-i puteti purta asa inalti! Eu am condus masina in principal in adidasi si asa m-am si obisnuit. Acum performanta maxima la volan e un toc grosut de vreo 4cm 😀

    Mama merge si conduce pe tocuri fara probleme ca si voi. Se pare insa ca eu mai am de invatat…

  9. buna din nou!se pare k miranda se incapataneaza sa ma surprinda cu fiecare subiect ce-l citesc!si pantofii sunt o mareeeeeeeeeeeee problema pt mine pentru ca sunt cam inalta(am 1.80 iar cand eram in liceu obisnuiam sa zic k sunt ff inalta insa acum ma consider inalta si atat!)si port 41….iar problema mare e ca nu-mi gasesc si eu o pereche de sandale pt ocazii deosebite nr 41 siiiiiii cu toc cat de poate de mic intrucat sotul meu este mai scund decat mine si dak as purta si tocuri s-ar vede destul de urat si sa ne fereasca Dumnezeu de gura lumii…..poate ma indrumati spre un atelier de pantofi acceptabil ca pret ca alternativa este mihai albu……..pfffffffff

  10. Raysa, ai ca variante atelier Dallila Design din Cotroceni, langa Opera Center ori http://www.smilingshoes.com (la intersectia Budapesta)… Du-te direct cu modelul din vreo revista, caci au, toti, variante expuse cel putin fistichii si te poti rataci in modelele lor. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 300-400 lei.

  11. Buna,
    Eu am un atelier de pantofi. Facem pantofi la comanda si ii trimitem in toata tara. Gama de culori e destul de mare, modelele sunt variate si daca vreti puteti trimite o poza cu un model pe care l-ati vazut in alta parte si va vaoi spune daca putem sa il facem sau cum am putea sa il facem. Preturile sunt foarte bune avand in vedere ca tot ce facem este din pile, pile intoarsa sau piele lacuita. Pantofi 180 lei, botine 190 lei, cizme de vara 240 lei, plicuri de marimea unei coli a4 cu diferite aplicatii 150 lei si balerini la 145 lei.
    Marimile sunt romanesti de la 35 la 41.
    Uitati-va pe profil, macar de curiozitate. Am avut o multime de cliente multumite din toata tara.

  12. Miranda, de curiozitate, care e cea mai scumpa pereche de pantofi cumparata si cat ai fost dispusa sa dai pe ea?

  13. Adelina, cele mai scumpe perechi de incaltaminte detinute de mine sunt, de fapt, destul de decente: 850 lei cei de mireasa, 200 euro o pereche de cizme din Viena, apoi 600 lei o pereche de cizme facute la comanda si, in fine, 500 lei o pereche de pantofi de la Otter. In rest, platesc intre 135 lei (sandale din Humanic) si 400 lei (pantofi Nine West).

  14. Eu am gasit uneori pantofi frumosi (si buni) pe site-ul miniprix.ro
    Acum au vreo cateva perechi dragute marca Drastik (drastik.es). Cat despre preturi, zic eu ca sunt mult sub cele din mall-uri (61 lei) E drept ca si astia (miniprix) sufera de aceeasi boala: informatii insuficiente despre produse. Le-am scris de cateva ori sa-i rog sa-mi spuna inaltimea tocului la unele modele de pantofi, cat si lungimea interioara pentru niste pantaloni, insa nu au binevoit sa-mi raspunda, nici sa completeze pe site info cerute. Dar, trecand pesta asta, eu sunt multumita de produsele comandate si primite.

  15. fetelor eu de 1 an de zile imi fac pantofi la o gagica care lucreaza cu un atelier foarte bun din bucuresti…are preturi foarte bune , cei mai scumpi pantofi 190 lei si faza este ca ii face imediat si exact asa cum ii vreau eu …toate sunt din piele si credeti ma ca desi nu par sunt foarte comozi
    http://pantofidinpiele.blogspot.com/

    succes

  16. Miranda, cum sunt sandalele pe care le-ai cumparat de la Coca Zaboloteanu?Daca le-ai luat pana la urma..

  17. si eu mi-am luat pantofi de la coca,350 de lei dar deloc comozi!!!!!!cu parere de rau dar asta e….

  18. Care doriti pantofi cu platforma fara ….toc inalt mic mare adaugati id-ul shoes_online_buc

  19. salut,eu sunt alina si vand incaltaminte de calitate,foarte redusa.stiu ca suna ca o reclama,dar asta este adevarul.Din pacate vand marci necunoscute in romania.
    ex:colectia maliparmi 2011,melissa 2011,minnetonka
    pt poze si preturi puteti vizita mercador.ro

Lasă un răspuns

