Crema de picioare

O prietena foarte draga, care are 56 de ani, mi-a spus ca, de multi ani, cand este foarte obosita, are un remediu infailibil: ia putina crema Nivea clasica, din aceea albastra si o amesteca cu o picatura de ulei de masline, dupa care, cu acest melanj, se maseaza indelung pe picioare… si stresul dispare ca prin minune.

Mie reteta mi se pare foarte buna, o aplic ori de cate ori pot, dar cam cu orice crema.

Ma intreb daca pentru picioare (in cazul in care nu avem probleme specifice, desigur), este cazul sa cumparam produse dedicate… macar pentru hidratare simpla si alungarea oboselii si nervilor 🙂

P.S. Am remuscari cand ma gandesc cat de des imi neglijez picioarele, care vad un masaj adevarat si o ingrijire ca la carte doar la pedichiura si, de obicei, destul de rar, cand am timp sa fac pedichiura spa…

6 păreri la “Crema de picioare

  1. Eu folosesc produse specifice pentru picioare. Am folosit si creme de corp pentru picioare, gandindu-ma ca o crema ramane tot o crema, dar mi se par mai bune cele specifice. Momentant folosesc creme de la Botanics – mi se par foarte relaxante, lasa senzatia de picioare usoare, parca plutesc, chiar si atunci cand le masez fugitiv.

  2. Si eu folosesc produse specifice. Am un scrub de la Scholl, o crema de la Cattier si o lotiune racoritaore pentru picioare obosite. Vara mai folosec un spray. Din rutina nu-mi lipsesc piatra ponce, baia saptamanala cu uleiuri esentiale.

  3. Ce picioare mirifice are tipa din poza. Ale mele mereu au defecte: pielea cornoasa de pe talpi e la ordinea zilei. O mai temperez dar nu pana in stadiul in care sa am talpi fine ca matasea.
    De pedichiura ma ocup si nu prea. Ma ocup dar ar trebui sa o fac mai des decat in prezent.
    Mi-ar placea sa imi cumpar un set cochet de al opi pentru picioare fie cu capuccino sau cu tropical fruits 😀 Dar sunt constienta ca e mai degraba o fitza! Srubul pentru corp merge la fel de bine si pe picioare…sa fim seriosi. Si pe deasupra nu stiu ce rezolva un scrub, tot pila e sfanta.
    Apoi pentru hidratare o crema intensiva de calitate, niste sosete de bumbac-acelea pot fi speciale- si there you go. Perfect.

  4. Eu am pielea uscata, iar pe picioare chiar foarte uscata. O crema hidratanta de corp, oricat de buna ar fi, nu a reusit sa-mi multumeasca si picioarele. Nici macar uleiul de masline nu face mari minuni pe termen lung. Iubesc uleiul de picioare de la Avon (din pacate l-au scos din catalog, pacat ca hidrata foarte bine) si crema reparatoare pentru picioare de la Botanicals.

  5. Eu am pielea uscata in general, insa Slava Domnului ca nu am probleme si cu pielea picioarelor. Dupa baie, cand ma ung pe corp cu crema, imi ung si picioarele rapid apoi le bag in sosete…si e suficient. Nu fac scrub special ( inafara de cel uzual, cu mala,i pe care il fac singura din cand in cand acasa) , nici macar vara, dar am mereu picioare fine si hidratate…ca tipa din imagine :).

Lasă un răspuns

