Recunosc, teapa!

Am primit pe mail urmatorul mesaj, vi-l citez exact, desi imi pare tare rau ca se intampla asa ceva la distribuitorul unei marci despre care am parere buna…

„Miranda, am citit pe blogul tau despre Caudalie si am comandat online 4 creme la Centrofarm. Dupa 2 saptamani, nu primisem nici un telefon sau mail de confirmare ca pot ridica comanda, asa cum bifasem pe site, de la farmacia Muncii. Am sunat eu la ei, le-am zis ca trec seara sa ridic produsele, mi-au confirmat ca e ok. Cand am ajuns acolo, nu ca pachetul nu era pregatit, dar nimeni nu auzise de comanda mea, nu stiau ce comandasem si in loc sa verifice softul de comenzi, mi-au zis sa imi aleg singura produsele din raft! M-am intors pe calcaie si dusa am fost. Nu mai calc in viata mea in Centrofarm, nici in farmacie, nici online.”

Eu nu am experimentat povestea asta, dar m-am pacalit, la randul meu – am cautat in 3 puncte Centrofarm Caudalie si nici pana azi nu exista in raft, desi sunt importatorii, parca… La fel, nu voi mai intra la ei.

7 păreri la “Recunosc, teapa!

  1. Si eu am avut probleme cu Centrofarm. Intr-o zi am avut neplacuta surpriza sa gasesc pe raft produse Burjois nesigilate – mai precis cu sigiliul rupt. Am atras atentia farmacistei – ea nu avea nicio problema cu asta. A vrut cineva sa-l miroasa, produsul e ok – in opinia ei. Am reclamat online la Centrofarm, nu am primit nici macar raspuns.
    Mai trec pe la ei doar pt ca sunt farmacia cea mai la indemana pt mine.

  2. Si in cazul meu Centrofarm s-a dovedit a fi o dezamagire. La fel, am comandat de pe site-ul lor produse Caudalie, si nu am primit niciun raspuns, nici pe mail, nici telefonic.

  3. Buna. Eu sunt cea care a lasat primul comentariu legat de Caudalie la Centrofarm. Imi pare rau pentru experientele voastre neplacute.

    Eu nu am avut probleme cu ei, am gasit mereu toate produsele Caudalie pe care le voiam la ei . e drept ca m-am dus in farmacie si nu am comandat online.

    C

  4. De suntem noi atat de carcotasi si dupa o singura experienta neplacuta ne hotaram sa aruncam cu critici? Experienta nu mi se pare atat de neplacuta. L’Occitane se gaseste doar in cateva locatii Sensiblu, aveti idee ce costuri implica sa ai o marca prezenta cu toate produsele intr-un lant de peste 120 de farmacii?

  5. Roxana, nu te supara, dar ce costuri au ei nu e problema noastra, a cumparatorilor. Ce ar trebui sa imi fie mila de Centrofarm? Sincer nu stiu cum sunt nu am intrat niciodata la ei, dar mi se pare corect daca ti.au creat probleme sa incepi sa ii eviti. Sunt o gramda de firme, de ce sa nu o aleg pe cea mai buna, cea care respecta cel m ai mult clientul? E treaba lor daca fac sau nu fata pietei, nu a mea. Iar daca o vanzatoare iti spune sa iai alegi produsele de pe raft singura in loc sa verifice comanda sau iti spune ca nu e problema daca un produs e desigilat, atunci clar au o problema mare la capitolul strategii de marketing ( cel putin in acele filiale). Daca un magazin nu ma respecta, nu incep sa le caut scuze si nici sa imi fie mila de ei ca au multe pe cap, ci pur si simplu nu mai intru la ei. De aia exista firme mici, firme mari, firme care dau faliment, altele care ajung la nivel international…pentru ca unii pot si altii nu. Eu ca client ma intereseaza daor sa fiu respectat, sa ma simt bine in magazin, nu sa ma enervez cand intru la ei. Si asta e un site , un blog, unde fiecare isi povesteste experientele ‘ cosmetice’, pentru a ajuta pe ceilalti. Unele experiente sunt foarte placute si magazinul e laudat, altel sunt neplacute si magazinul e criticat. Nu vad unde e problema?

  6. Take pride in your accomplishments, as they are stepping stones to your dreams. Understand that you may make mistakes, but don’t let them discourage you. Value your capabilities and talents for they are what make you truly unique.

  7. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

Lasă un răspuns

